Onko muilla tätä kykyä näen tyhmiä ihmisiä niitä on kaikkialla
Mulla on yli luonnolinen kyky
16
57
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikä ne tiedä että ne on tyhmiä
- Anonyymi00002UUSI
Mistäs tiedät ne tyhmiksi?
- Anonyymi00003UUSI
Tutkijat Hodson ja Busseri seurasivat Isossa-Britanniassa yli 15 000 ihmistä lapsuudesta aikuisuuteen saakka.
He havaitsivat, että matala älykkyysosamäärä lapsuudessa ennusti ennakkoluuloisia asenteita aikuisena.
Tämä päti sekä rasismiin että homofobiaan.
Tutkijoiden mukaan kognitiivisesti heikompi ja jäykempi ajattelu hakeutuu luonnostaan mustavalkoisiin maailmankuviin, koska sellaisessa maailmassa ihmisen on yksinkertaisempaa toimia.- Anonyymi00006UUSI
no hyvä että sulla nyt koulu hukkaa oo mennyt
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
no hyvä että sulla nyt koulu hukkaa oo mennyt
Sulla näkyy menneen jotain hukkaan.
- Anonyymi00004UUSI
Katso kuitenkin varmuuden vuoksi peilistä että kuulutko tyhmiin ihmisiin. Ainakin kirjoitustaito viittaa siihen.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä Sinä paljastit tyhmyytesi, jos epäoleellisesta teet ison ongelman? Olet hyvä esimerkki tyhmästä.
- Anonyymi00014UUSI
Minusta viinan orjiksi päätyneet ovat tyhmiä ja koska itse en viinaa ole koskaan käyttänyt, niin minulla on lupa kutsua itseäni viisaaksi.
- Anonyymi00005UUSI
Monesti "keskiverto" on käytännössä paras. Ei esimerkiksi hyödytä käyttää Ferrarin osia vanhassa Passatissa.
- Anonyymi00007UUSI
Ei tarvitse olla erityinen kyky, kun tottahan tuo on. Tyhmiä täynnä koko Suomi. Oulussa tyhmyys oikein tiivistynyttä.
- Anonyymi00009UUSI
Kykysi on yli luonnollisuuden. Hauskaa kesän jatkoa sinulle!
- Anonyymi00011UUSI
Se on sitten varmaan luonnoton kyky.
- Anonyymi00013UUSI
Minulla on sama kyky. Tyhmiä ihmisiä ovat esim. Tuska festivaaleissa olevat, joilla on aivan ällöttävääkin ällöttävimmät tatuoinnit ja rumat sellaiset. Kaikki rikolliset ovat tyhmiä, siitä ei ole kenelläkään epäilysten häivääkään. Trumbbi ja Putin ovat kaksi supertyhmää, jotka pilaavat oman maansa taloutta. Palaan vielä noihin tatuoituihin ihmisiin, joita näkee kaikkialla. Rumia ja ällöttävän näköisiä tupakki suussa nenä renkaineen kuten sonneilla ynnä lävistyksineen. Kaikki huumeiden käyttäjät ovat tyhmiä, siitä ei pääse mihinkään, eikä se alkon litkimienkään ole missään määrin viisasta. Toki nuokin uskonnollisiin lukeutuvat ovat ovat jollain lailla hurahtaneita, mutta eivät sellaisia ääliöitä, kuin tuska festivaali ja pride porukat, joita hesassa kokoontui melkein 100 000.
- Anonyymi00015UUSI
Aloittaja on varmaankin persu. Persu on niin tyhmä, ettei tajua tyhmä olevansa.
- Anonyymi00016UUSI
Kuudes aisti
- Anonyymi00017UUSI
Minä olen nähnyt enneunen, että seuraava SDP:n johtama hallitus saa Suomen talouden kuntoon kiristämällä hyväosaisten verotusta sekä ottamalla lisän lisää ulkomaista velkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462219- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471319Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41826
- 14810
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647