Mitä meille kävi kun kiinnostusta oli mutta ?
Veeltä
Jii miehelle tässä mietin..
26
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinulla menee nyt hyvin. Vaikka minullakin on ikää huomattavasti enemmän kuin sinulla, minäkin vasta aloitan jotain, en ole vaan päättänyt vielä, missä.
- Anonyymi00002
Mun luona
🌙✨ - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mun luona
🌙✨Kunpa voisin kuiskata toiveeni tähtiin ja olisin saman tien sinun vieressäsi ✨💖💫
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kunpa voisin kuiskata toiveeni tähtiin ja olisin saman tien sinun vieressäsi ✨💖💫
Ollaanko koskaan oltu noin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ollaanko koskaan oltu noin?
Ei oikeasti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei oikeasti.
Miksi et ehdota?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei oikeasti.
Mitä toivoisit tapahtuvan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kunpa voisin kuiskata toiveeni tähtiin ja olisin saman tien sinun vieressäsi ✨💖💫
kuiskaa🧙✨💖ei olla oltu noin
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä toivoisit tapahtuvan?
Haluisin tuntea sut vielä kerran lähelläni. Katsoa mitä tapahtuu
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Haluisin tuntea sut vielä kerran lähelläni. Katsoa mitä tapahtuu
Olemme siis olleet hetken ihan lähekkäin.
- Anonyymi00018
Sulla on vaimo, lapsia, naisystäviä. Voi Jii. On vaikea valita ymmärrän kyllä 🤣🤣🤣 Sivusta
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sulla on vaimo, lapsia, naisystäviä. Voi Jii. On vaikea valita ymmärrän kyllä 🤣🤣🤣 Sivusta
Onkohan omavalintaisia. Joillakin tuntuu olevan hirveen tärkeätä järjestellä asioita varsin omatoimisesti.
- Anonyymi00025
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ehkäpä pian...🌛💫sivusta
- Anonyymi00010
Kesä voisi olla yhdistymisen aikaa, mutta ilman suoraa kommunikointia ja sopimista, kesä on helposti erossa olemisen aikaa.
- Anonyymi00014
mulle käy vielä olla erossa jos sitä hetkeä ei tule ei se mun elämää kaada oon muutenkin pois menossa ihan muualle
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
mulle käy vielä olla erossa jos sitä hetkeä ei tule ei se mun elämää kaada oon muutenkin pois menossa ihan muualle
Hyvää yötä 🌙✨
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei se minunkaan elämääni kaada, koko maailma on edessäni. Yleensä tutustutaan toiseen siksi, että koetaan hänen antavan jotain omaan elämäänsä, ei vaan ottavan.
- Anonyymi00013
Aloittajalle voin sanoa että älä vaan mene manipuloijien ansaan vaan hanki kunnon mies itsellesi.
- Anonyymi00015
Vähän kuullostat manipuloijalta itse. Oletko kenties ollut sotkemassa muiden suhteita 😁
- Anonyymi00019
Jaa a yleensä nämä on naisilta niitä kysymyksiä ollu ainakin mulle että mä olen kehottanu katsomaan peiliin ja kysymään siltä jonka kuvan peilistä näkee
- Anonyymi00021
Vastuutat kaiken ulkopuokellesi. Kuinka muutenkaan. Ei maskuliinista mieheltä tuollainen.
- Anonyymi00022
Veeraa kaipaan edelleen🐻💍
- Anonyymi00023
Toiminnan aika on ohi. Sun olisi pitänyt pyytää mua treffeille kauan sitten. Nyt sori. Vee 👋
- Anonyymi00024
Naisen olis pitänyt pyytää sua treffeille?!?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Naisen olis pitänyt pyytää sua treffeille?!?
Ne on nämä nykymiehet. Kaikki ovat lapasia.
- Anonyymi00027
💨..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492