Haluatko tapella?

Anonyymi-ap

En ole aikoihin saanut tapella oikein kunnolla. Kaikki joilta olen kysynyt, ovat kieltäytyneet.
Pitäisi olla joku tinderin kaltainen sovellus, jossa voisi hakea tappeluseuraa. Saisi laittaa kilometrirajan, että miten kaukaa hakee seuraa ja viesteillä voitaisiin siopia ehdoista.
Kitee on niin pieni paikka, ettei täällä ole siinä tinderissäkään juuri ketään. Ei ainakaan sopivaa.

31

232

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen sitä mieltä että soitimelle ei tule kunnon järjestystä muuten kuin järjestämällä kunnon mylläkkä.
      Miten on mahdollista että sanotaan että nyrkit puhuvat. Kun puhe kakistelee, ei ole sanoja, ei ole tottunu käyttämään sanoja, voi voi kun minua on nyt loukattu, kädet herkästi puristuvat nyrkkiin.
      Kaksilahkeiset mielellään ottaa mittaa toisista ja kävelee silmä meikattuna.
      Ennen rapisteltiin tuppea, jos sekään ei auttanu, niin seuraavaksi kävi kylmät.

• Anonyymi00002

Petteri Orpon kanssa sinun pitää mennä tappelemaan jos uskallat.

• Anonyymi00007

Ei se suostunut, kuten ei Väyrynenkään. Ano voisi suostua, mutta ei ole maisemissa.

• Anonyymi00004

Voi voi kuka siellä piipittää 🤠

• Anonyymi00010

Wladimirin kansa se vossua jujuitsulla vähän möykyttää.

• Anonyymi00005

Kauan sitten nuorena miehenä tappelin viikonloppuisin. Ja kyllä oli "piparia" tarjolla. Sanokoot vinku-iitat mitä haluaa, mutta on paljon naisia, jotka tykkää tappelupukareista. Oli joskus silmäkulmat mustana, mutta kun tiesi millaiset palkinnot on tarjolla, niin eipä haitannut.

• Anonyymi00006

Tappelijat osoittaa oman vähäälyisyytensä tappalemalla. . Kun ei sanallisesti pärjätä niin tapellaan. Mielestäni se joka lyö on jo hävinnyt ottelun...oli uhrina sitten mies tai nainen .

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tappelijat osoittaa oman vähäälyisyytensä tappalemalla. . Kun ei sanallisesti pärjätä niin tapellaan. Mielestäni se joka lyö on jo hävinnyt ottelun...oli uhrina sitten mies tai nainen .

Pelkuri osoittaa pelkuruutensa huutelemalla kauempaa, että ennättää juosta karkuun. Säälittävä luuseri.

• Anonyymi00011

Tappelu on hyvää viihdettä ja paikat pysyy notkeina. Kuntokin kasvaa sitä enemmän, mitä tasaväkisempi vääntö on.

• Anonyymi00009

Karkuuhan sie juoksit kaikkia seppo

• Anonyymi00012

Minä törrky haastan kaikki jotka kiistää jamalin ihmemaailman. Ja 20 ekan imuroin.

• Anonyymi00013

Jokainen muistaa kun koulussa oli tappelu, niin ympärille kertyi samantien suunnilleen koko koulu kannustamaan tappelijoita.
      Tappelu on sitä aidointa tervettä iloa, eikä mikään vahingonilo, mitä joku pitää aitona ilona.

• Anonyymi00015

no tule tänään klo 14 vanahalle torille

• Anonyymi00021

Eipä näkynyt kettään pelkäsitkö?

• Anonyymi00016

Onhan meillä tilakin, missä voi hakata toisiaan kehässä.

• Anonyymi00017

Ei se ole sama asia. Tapellessa täytyy olla nopeaälyinen ja hoksata millisekunnissa että tuosta voin tölväistä vaikka polvella.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei se ole sama asia. Tapellessa täytyy olla nopeaälyinen ja hoksata millisekunnissa että tuosta voin tölväistä vaikka polvella.

Tappelu ei ole tyhmien hommaa.

• Anonyymi00022

Karkuun juoksit ainakin ennen simo

• Anonyymi00023

Haluan mieluummin panna paljaalla serkkulikan saunassa...! 🙋‍♂️

• Anonyymi00024

Eikö muka ole vokkia, missä matuja? Mene sinne ja huuda, että Muhammed oli runkkari ja Allah oikeasti Sika. Eiköhän sitä tappelukaveria ala löytymään!
      Vaikka oikeasti: Ethän sinä uskalla muuta kuin soittaa suutasi.

• Anonyymi00026

Tule tänne Kiteelle, jos tapella haluat, mutta varaa kuski paluumatkalle.

• Anonyymi00027

Nykynuoriso on niin pehmeää, etteivät käy edes Nurmeslaisille antamassa selkään.

• Anonyymi00028

Mullon kauhean iso muna.

• Anonyymi00029

Eipä ole keskusteluntaso näin yhtäkkiseltä tuntumalta ns. täysjärkisten textiä ??! tai sit on pienet ympyrät.

• Anonyymi00030

Tuu sanomaan tuo naamatusten!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tuu sanomaan tuo naamatusten!

Mä voin tulla.

• Anonyymi00031

Eipä ole pillun takia tarvinnut tapella, on tuota ollut tarjolla ihan muilla avuin.

• Anonyymi00032

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Anonyymi00034

Ei tarte tapella naisista, naiset tappelee minusta.

• Anonyymi00035

Olisin halunnut osallistua tuohon potkupallotappeluun, mutta milläs minä olisin sinne lennähtänyt? 🫤

• Anonyymi00036

Minä jos tulen torille levittelemään käsiäni niin sinne ette uskalla kukkaa tulla.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      976
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      790
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      761
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      633
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      61
      575
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      68
      560
    8. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      545
    9. Rakastan sua mies joka päivä vähän enemmän

Ei uskois 😉
      Ikävä
      27
      539
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      537
    Aihe