Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Anonyymi-ap

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä keskityn hyvinvointiini. Kyllä tähän yksinäisyyteenkin tottuu, koska on muuten tärkeää tekemistä.

49

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi perhe rikkoontuisi? Onko hän varattu?

• Anonyymi00002
        UUSI

Tietenkin on. Ei perhettä muuten rikota.

• Anonyymi00009
        UUSI

Eiköhän tämä itselleen kirjoittava äijä ole välillä sitäkin näissä näytelmissään naispuolisesta yksilöstä mustavalkoista kerrontaa kalasteleva

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tietenkin on. Ei perhettä muuten rikota.

Saatko aloittajaäijä mielihyvää siitä, että vastailet epävakaille tapauksille johdatellen niiden ymmärryksiä asioista milloin mihinkin suuntaan?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Saatko aloittajaäijä mielihyvää siitä, että vastailet epävakaille tapauksille johdatellen niiden ymmärryksiä asioista milloin mihinkin suuntaan?

epävakaille tapauksille.. siis kuten esim. sinulle?
        -sivusta-

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

epävakaille tapauksille.. siis kuten esim. sinulle?
        -sivusta-

Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa, sano

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa, sano

Niinpä, sano.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niinpä, sano.

Niin no jos kuvailee tiettyä haitallista tapaisuutta yleisellä tasolla ja joku vetää siitä herneet nenään, niin se kertoo mitä se kertoo.

• Anonyymi00003
      UUSI

Älä puutu mun asioihin

• Anonyymi00004
      UUSI

Tuo on velvoittavaa ajattelua. Kukaan ei eroa toimivasta avioliitosta eikä kukaan voi velvoittaa jatkamaan kuormittavassa sellaisessa. Jokainen tekee päätöksen yksin ja itsenäisesti.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ajattelen että jos mun parisuhteen loppuu, se ei johdu sinusta. Se johtuu minusta ja hänestä, meidän eroista ja vuosien aikana kertyneestä...

Mutta ollaan vaan kavereita. Jos joskus saan tämän suhteen loppumaan, niin en usko että tälle rauniolle kannattaa rakentaa mitään hetkeen. Minun on saatava oma pääni järjestykseen ja opittava olemaan myös yksin.

Toisekseen tää ei taida olla ihan ainoa ongelma "meidän välissä".👵🏼🥺

• Anonyymi00008
        UUSI

teidän välissä on jomman kumman äiti tai mummo.. tuskin vaimostasi noin vanhan näköistä emojia olisit laittanut.

• Anonyymi00040
        UUSI

Kuin suoraan kynästäni!🪶

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

teidän välissä on jomman kumman äiti tai mummo.. tuskin vaimostasi noin vanhan näköistä emojia olisit laittanut.

Ei tuonnäkösellä mummilla enää äitiä ole saatikka mummia.

• Anonyymi00006
      UUSI

Miksi ajattelet toisen puolesta.
      Et kysy häneltä itseltään. Olet mielessäsi luonut ajatuksen, että hänellä on paremmin toisin kuin siten, että hän olisikin sinun kanssasi.

Pidätkö siitä ajatuksesta kiinni, että voi olla onneton, tärkeintä on täyttää velvollisuudet.

• Anonyymi00007
      UUSI

En rikkoisi perhettäni enkä alkaisi kanssasi sellaiseen toimintaan mikä sen vaarantaisi. Liitossani menee ihan hyvin nykyään ja olen sulle kertonutkin "mikä" liittoni pelasti, varmasti muistat sen :) .

• Anonyymi00011
        UUSI

No mutta sinähän palstaäijän, eli aloittajan näytelmä kerrot meille muillekin vaikka sen, mikä on pitkän liiton salaisuus🥱

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No mutta sinähän palstaäijän, eli aloittajan näytelmä kerrot meille muillekin vaikka sen, mikä on pitkän liiton salaisuus🥱

se salaisuus on pysyä kaukana sinunlaisistasi katkerista epävakaista hörhöistä joilla todellisuudentaju on heikentynyt jatkuvan palstailun ja muiden kompleksien seurauksena. Menehän nyt tuutilullaa jos noin väsyttää :) Täällä ei ole pakko kenenkään olla.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

se salaisuus on pysyä kaukana sinunlaisistasi katkerista epävakaista hörhöistä joilla todellisuudentaju on heikentynyt jatkuvan palstailun ja muiden kompleksien seurauksena. Menehän nyt tuutilullaa jos noin väsyttää :) Täällä ei ole pakko kenenkään olla.

No on se aloittajaäijä hyvä, jos et vivahteikkaine stooreinesi itse koe olevasi epävakautta tuottava katalysaattori, jonka hyvän tulosten kirjoitusten ympärillä velloo kerrontojen keisareita tai keisarittaria. Sehän se tässä

• Anonyymi00012
      UUSI

Ap trolli tekee parhaansa rikkoakseen toisten perheitä. Arvaus sivusta. 🙂

• Anonyymi00016
        UUSI

Niin, ja kenessäköhän aptrolli eli palstasetä tämä vika olisi jos sinun puutaheinääkirjoitukset myötävaikuttaisi ko tapahtumiin irl? Absurdi ajatus, mutta ei välttämättä kaikille jos on esim psy koosi päällä, mikä ”velvoittaa” muodostamaan suhteettomia ja korkealentoisia ajatuksia. T naiselta

• Anonyymi00034
        UUSI

Ap trolli tekee kaikkensa, että rikkoisi toisten ihmisten ihmissuhteet

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ap trolli tekee kaikkensa, että rikkoisi toisten ihmisten ihmissuhteet

Ja edelleen lapsellinen länkyttäjä ihan tämän keskustelupalsanko kautta vai? Et selvästikään ole orientoinut aikaan tai paikkaan kun kuvittelet että kirjoittamalla uudestaan sen mikä on eaim tässä langassa jo ikäänkuin vesitetty asia korjaantuu. Toivottavasti sinun ihanalla persoonalla ei ole ollut vastaavaa vaikutusta irl

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin, ja kenessäköhän aptrolli eli palstasetä tämä vika olisi jos sinun puutaheinääkirjoitukset myötävaikuttaisi ko tapahtumiin irl? Absurdi ajatus, mutta ei välttämättä kaikille jos on esim psy koosi päällä, mikä ”velvoittaa” muodostamaan suhteettomia ja korkealentoisia ajatuksia. T naiselta

Korostan pläskiSarvinen tätä vielä

• Anonyymi00013
      UUSI

Kyllä se on mun puoliso joka käytöksellään ajaa mut tän perheen rikkomaan. Eli älä puutu muiden asioihin jos et niistä mitään tiedä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Siis kun SINÄ rikot perheesi niin se on puolison syy. Näin pettäjät pettämisensä perustelee. Pettäjä on varmuudella se UHRI. Eikö niin?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Siis kun SINÄ rikot perheesi niin se on puolison syy. Näin pettäjät pettämisensä perustelee. Pettäjä on varmuudella se UHRI. Eikö niin?

Kaipa mä nyt tietäisin itse sentään jos oisin pettänyt. Kukaan mistään pettämisestä liittyvästä ole edes puhunut. Jos minä päätyisin pettämään niin eroaisin ja mielluumin ennen kuin niin tapahtuu.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Teillä jotenki niinkuin hirveän mustavalkoinen ajatusmaailma. Ainut syy tuntuu olevan miksi ihmiset eroaa et toinen pettää. On paljon muitakin syitä miksi parisuhteet ei toimi. En nyt ala tåhän kertomaan mikä se syy on koska se ulkopuolisille kuulu. Yksin kun kukaan ei voi suhdetta yrittää loputtomiin kannatella. Jospa siis lakkaisit mustamaalasta tuntemattomia ja keskittyisin omaan pikku elämääsi jookosta joo.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ap:n KAIKKI ihmissuhteet voisi rikkoa ja ESTÄÄ forever. Ap vois teljetä itsensä johonkin munalukkoon, jota ei saa koskaan auki ja kaltareiden taakse loppuelämäksi ja ikuinen kielto päälle ettei naisia, ketään naista saa nähdä IKINÄ. Yhden ainuttakaan. Tämän jälkeen ap trolli äijä PAKOTETAAN suhteeseen toisen äijän kanssa.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kirjoitti naiselle? Olen kaivannutkin sua/häntä elämääni, kaveriksi ja katotaan miten sujuu..

• Anonyymi00050
        UUSI

Lisäys: Aloitetaan FB kaveruudella uudestaan..

• Anonyymi00015
      UUSI

minä ja mun tytöt. näin se on ollut kahden vuoden ajan. suhun m oisin halunnu tutustuu. mut juuu

• Anonyymi00028
        UUSI

Kuulin että eksäsi vainoaa sinua. Olen pahoillani etten voi auttaa asiassa. Tutustuttuamme olisit tosin huomannut tylsyyteni joten et sinänsä menettänyt mitään.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kuulin että eksäsi vainoaa sinua. Olen pahoillani etten voi auttaa asiassa. Tutustuttuamme olisit tosin huomannut tylsyyteni joten et sinänsä menettänyt mitään.

Kyllä tää on ihan poliisien kirjoittamaa trollausta. Supossahan on paljon rikollisia ja ammattitaidottomia.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mistäs kuulit? Kerro ihmeessä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Sinun kanssasi olisin valmis

• Anonyymi00024
      UUSI

En olisi, en ole koskaan edes harkinnut. En ole kertonut koskaan "meistä" yhdellekään ihmiselle, enkä aio kertoa. Muiden silmissä ollaan tuttuja/ kavereita, joten jatketaan tosiaan samaan tapaan, kavereina.
      Naiselta

• Anonyymi00026
        UUSI

’ kaverit tulee’ xDDDDDD tappakaa ittenne

• Anonyymi00030
      UUSI

Kiusaaja ap asialla.

• Anonyymi00047
        UUSI

Kerrotko paksu bertta, eli ykSiSarvinr, että ihan esim tällaiseen kehykseenkö surrealistinen ”erittäin sivistyneille” myymäsi tarina esimerkiksi perustuu? T naiselta. Alkaa käydä vähän vanhaksi jo tämä psy koosis ja lennokkaat ajatuksesi. Kuin noin kuustoista kesäinen proosailisi ns yleisölleen

• Anonyymi00032
      UUSI

Eiks miehel vaa: Aviomiehellä on oikeus yksipuoliseen avioeroon. Miehen tulee lausua tai vahvistaa ero toistuvasti tietyin väliajoin, jotta ero astuu voimaan.

?

• Anonyymi00033
      UUSI

Mistä lahkosta tämä ajatus on peräisin?

• Anonyymi00037
        UUSI

Supo lahkosta. Supo sallii ihmissuhteet VAIN itselle, mutta ei kenellekään muulle.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Supo lahkosta. Supo sallii ihmissuhteet VAIN itselle, mutta ei kenellekään muulle.

Mikä niitä kiinnostaisi trollaava aloittajaäijä sinun ihmissuhteissa sitten? Oikeastaan vaivaannuin kyselemään vain nenäkkään kommentoijan takia jolle vastasit

• Anonyymi00038
      UUSI

Vois noilta Supo heteroäijiltä kieltää pi llun saanti kokonaan. Tyytykööt vaan omaan käteen!

• Anonyymi00041
      UUSI

Lähennymme

• Anonyymi00045
      UUSI

No ehkä jos säkin olisit ja haluisit yhdistyy.

• Anonyymi00046
      UUSI

Saisitkohan ap vastauksen kysymällä ko henkilöltä ihan suoraan?

• Anonyymi00051
      UUSI

Ei aidot tunteet kysy statusta. Mutta ensin olisi otettava niistä tunteista selvyys, se jäi vähän kesken..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75
      576
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56