Olen miettinyt viime kuukausina

Anonyymi-ap

että kuka sitä suunnitelmaa on alun perin lähtenyt organisoimaan.
Miksi valittu ihmisiä ympäriltä yms.
Jatkan miettimistä.

23

168

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä suunnitelmaa?

• Anonyymi00002

Semmoista salaperäistä mistään kukaan ei kerro mitään. Itse huomannut vain kaikenlaista toimintaa ympärilläni.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Semmoista salaperäistä mistään kukaan ei kerro mitään. Itse huomannut vain kaikenlaista toimintaa ympärilläni.

Tiedän tunteen, annan vinkin, pyri pois sellaisesta ympäristöstä, ennen kuin se syö sisältä. Vaisto on yleensä oikeassa, mutta yksin sitä taistelua ei kannata käydä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tiedän tunteen, annan vinkin, pyri pois sellaisesta ympäristöstä, ennen kuin se syö sisältä. Vaisto on yleensä oikeassa, mutta yksin sitä taistelua ei kannata käydä.

Kenelle kuvittelit kirjoittavasi?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Samaa mietin, esim tuo kohta pyri pois sellaisesta ympäristöstä on siinä mielessä vähän kyseenalainen, sillä esim asuinpaikkakuntaa tai työpaikkaa jne ei voi vaihtaa sormia napsauttamalla, siksi mustavalkoinen yhden idean tuputtaminen hieman ihmetyttää. Sivusta T

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No en ole muuttamassa vaikka sitä yrittäisivät. Isäni ei ole minusta pelkuria kasvattanut.
        En nyrkein taistele, tässä pysyn ja sillä sipuli.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No en ole muuttamassa vaikka sitä yrittäisivät. Isäni ei ole minusta pelkuria kasvattanut.

Sekin on hyvä periaate jos jollain pakkomielteisellä maanisella porukalla on ollut niinkin korkealentoinen tavoite kuin ajaa joku kulmilta ulos mm jauhamalla hyväuskoisille urveloille lennossa vaihtuvaa yhä sakeammaksi menevää tarinaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Samaa mietin, esim tuo kohta pyri pois sellaisesta ympäristöstä on siinä mielessä vähän kyseenalainen, sillä esim asuinpaikkakuntaa tai työpaikkaa jne ei voi vaihtaa sormia napsauttamalla, siksi mustavalkoinen yhden idean tuputtaminen hieman ihmetyttää. Sivusta T

Sana pyrkiä ei ole mustavalkoinen, koska se sisältää kehotuksen tehdä niin paljon tilanteessa kuin voi oman hyvinvoinnin tueksi. Voi myös jättää tekemättä. Ympäristö taas kattaa monenlaiset tilanteet ja paikat, ottaen huomioon täällä palstalla, että toisten tilanteita ei tiedä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Palstalla en kuvittele kirjoittavani kenellekään tietylle, jos haluan auttaa, autan. En ole vastuussa siitä, jos joku vetää herneen nenään tai päättää kirjoittaa ikävästi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hyvä asenne, mutta vihaa ei kannata valita, antaa niiden muiden olla vihaisia, koska itse kai loivatkin tilanteen? Stay calm, silloin kukaan ei saa väärää otetta sinusta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hyvä asenne, mutta vihaa ei kannata valita, antaa niiden muiden olla vihaisia, koska itse kai loivatkin tilanteen? Stay calm, silloin kukaan ei saa väärää otetta sinusta.

En ole väkivaltainen en ole edes koskaan lyönyt ketään, vähän vaan ahdistaa naisena tämä tilanne.
        Pieniä minulle ahdistavia tilanteita olen joutunut läpi käymään. Tuntuu että joku on urakalla mustamaalannut minua.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En ole väkivaltainen en ole edes koskaan lyönyt ketään, vähän vaan ahdistaa naisena tämä tilanne.
        Pieniä minulle ahdistavia tilanteita olen joutunut läpi käymään. Tuntuu että joku on urakalla mustamaalannut minua.

En puhunut fyysisestä väkivallasta. Kyllä asiat järjestyy.

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00006

Riippuen onko kyse negatiivisesta tai positiivisesta pyrkimisestä tiettyyn lopputulokseen, niin manipuloivat ihmiset on ns lahjakkaita lukemaan muiden heikkoja kohtia ja valitsee nämä taistelunsa soturit siltä pohjalta. Joku innostuu rahasta, toinen ns ideologiasta ja kolmas elämänsä tilaisuudesta olla osa jotain ”suurempaa”🥱. Säälittävää peliä myös näillä yksilöillä. Sivusta

• Anonyymi00022

Otetaanpa hieman Suomalaisuutta mukaan. Mitenhän hyvin pienet maat kuten; Hollanti ja Tanska pärjäävät maailmanlaajuisessa vertailussa aivan joka asiassa parhaimpien joukossa. Kyseessä on jonkinlainen yhteisasunnosta; ajatuksesta yhdessä voittoon. Sanotaanko jos Suomessa olisi joku superyksilö jollakin alalla, johon joku raha-ihminen iskisi silmänsä. Sensijaan jos tämä rahakas haluaisi auttaa tämän ”neron” menestykseen ja itsekin hyötyisi siitä; hän saattaa alkaa vetämään tätä superyksilöä alaspäin hänen oman valta-aseman tai haluun vaikuttaa tähän yksilöön liikaa. Väitän että siksi Suomessa ei ole oikeastaan maailmanlaajuisia menestyjiä, koska täällä ei osata puhaltaa yhteen ja samaan hiileen vaan itsekkäistä syistä tuhotaan orastavia, hyviä asioita.

• Anonyymi00009

Ei oo historia mitään opettanut.

• Anonyymi00010

Minullekko tuo viesti oli ja mitä sillä tarkoitit?

• Anonyymi00015

Lähipiirissä tietenkin joku n@rsku, joka kostaa jostain syystä läheiselleen. Monesti erotilanteessa miehestä kuoriutuu tuollainen negatiivinen persoona. Kohteen ympäriltä valitaan henkilöitä siksi, että kohteen eläminen hankaloituisi.
      Sivusta

• Anonyymi00016

Narskun tunnistaa mm. siitä, kun hän hiljalleen alkaa kerätä nukkearmeijaa valheidensa ja aiheuttamiensa tilanteiden piilottamiseksi jotakuta vastaan koska ei kestä omaa heikkoa itsetuntoaan. Ovat taitavia manipuloimaan, muutama pönttö lähtee mukaan, mutta pohja putoaa nukketeatterilta lopulta, vaikka siihen menisi vuosia. Sen ylläpitäminen on rankkaa, se syö lopulta parhaimmankin pelajaan terveyden.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Narskun tunnistaa mm. siitä, kun hän hiljalleen alkaa kerätä nukkearmeijaa valheidensa ja aiheuttamiensa tilanteiden piilottamiseksi jotakuta vastaan koska ei kestä omaa heikkoa itsetuntoaan. Ovat taitavia manipuloimaan, muutama pönttö lähtee mukaan, mutta pohja putoaa nukketeatterilta lopulta, vaikka siihen menisi vuosia. Sen ylläpitäminen on rankkaa, se syö lopulta parhaimmankin pelajaan terveyden.

Mies hu@ra ei muuta😋 äkäinen ja rumahko vaikka luulee muuta, EI SEISO ehkä 11 senttiä( haisee nukkejen p luille🫢

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

saasta ei myönnä tekojaan, mutta hei Poliisit on jo valmiina👮🏻‍♀️ voidaan sanoa linnaan ja joukolla katsomaan pelkurina silmiin oikeudessa😋

• Anonyymi00021

En ole eronnut enkä ole eroamassa. En tiedä miksi olen valikoitunut heidän seurattavakseen. Viime kesän taloyhtiön remontin aikana huomasin nuo stalkkaukset.

• Anonyymi00023

En jaksa lukea noita kommentteja, mutta valitsin kirjoittaa tähän koska olen nyt muutaman tunnin ajan tuntenut itseni niin pahantuuliseksi etten edes muista milloin viimeeksi, tuntuu että pinna palaa ihan kohta :I
      Nyt jos joku haluaa riidellä niin olen valmis :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      78
      976
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      160
      507
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      27
      507
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      133
      490
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      475
    Aihe