Koska on Iisalmen prite tapahtuma?

Anonyymi-ap

Paljonko Iisalmi pumppaa rahaa tapahtuman järjestäjille. Voisiko tapahtuma aikaan tuoda torille seksikeinun?

9

131

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saako siihen samaan kulkueeseen osallistua myös heterot?

• Anonyymi00002

Joko on valittu kaupungin edustaja kulkueen vetäjäksi? Jos ei, ketä suosittelette?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Joko on valittu kaupungin edustaja kulkueen vetäjäksi? Jos ei, ketä suosittelette?

Eiköhän vasemmistosta noita perätuuppareita löydä kulkueen vedettäväksi.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eiköhän vasemmistosta noita perätuuppareita löydä kulkueen vedettäväksi.

Seksikeinu on hyvä, jospa ne tois sen torille. Varmasti vetäisi torin täyteen väkeä. Vielä jos siinä joku suorittaisi vaikka sen nuolennan julkisesti, saispa hyvän videon.

• Anonyymi00005

Älä viitti persuilla näin heti alkuviikosta.

• Anonyymi00006

En ole kuullut, että tänä vuonna olisi Iisalmessa Pride-tapahtuma.

• Anonyymi00007

Onneksi ei ole tänä vuonna.

• Anonyymi00008

Samaan tilaisuuteen voisi järjestää kilpailun siitä, kuka on Iisalmen paras ruskeanreijän ritari.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Samaan tilaisuuteen voisi järjestää kilpailun siitä, kuka on Iisalmen paras ruskeanreijän ritari.

Ja voittaja on 🥁....... T.M. 🎉 Paljon onnea 🎆🎇🥂 voittajalle !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      162
      1467
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      55
      930
    6. 58
      928
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      731
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe