Et nähtävästi tiedä ihan samoja asioita, kuin minä, Vaikka meillä onkin samoja kykyjä. Meidät on tarkoitettu toisillemme.
Mun loppu elämän rakkaalle.
m+m
J-miehelle.
21
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt mä taidan kuolla nauruun 🤭🙈🙈🙈🙈🙈
- Anonyymi00002
Ihan vapaasti, jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00003
Kerro omille aloituksille autuaasti hekottava aloittajaäijä mille naurat m+ m eli mieheltä miehelle, homous on tosi hih ja niinku silleen? Kyllä sulla dilleille naista enimmäkseen esittävä on jotain tukahdutettuja tunteita samaa sukupuolta kohtaan ihan jo tuo tavan perusteella. T naiselta
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerro omille aloituksille autuaasti hekottava aloittajaäijä mille naurat m m eli mieheltä miehelle, homous on tosi hih ja niinku silleen? Kyllä sulla dilleille naista enimmäkseen esittävä on jotain tukahdutettuja tunteita samaa sukupuolta kohtaan ihan jo tuo tavan perusteella. T naiselta
Linna muija itkeä lällättää lillukkan lälly
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Linna muija itkeä lällättää lillukkan lälly
Minulla on syytä olettaa että ilman hiippakunnan vaihtoa tilanne saattaisi olla kuvaamasi kaltainen aloittajaäijä
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla on syytä olettaa että ilman hiippakunnan vaihtoa tilanne saattaisi olla kuvaamasi kaltainen aloittajaäijä
Mitää ei ole loppuun asti mietitty
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitää ei ole loppuun asti mietitty
T nainen saa kännykän käteen vain päivisin
- Anonyymi00006
Selkeät näyt. Täydellisyys antaa viipyä.
- Anonyymi00007
Ajattelin hetken, että olispa mulle, mutta ei ollutkaan naiselta. 😊
- Anonyymi00010
Voihan joku mieskin sinua kaivata?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voihan joku mieskin sinua kaivata?
Teoriassa joo, mutta ei mitään viitettä ollut moisesta. Eikä nainenkaan kyllä taida kaivata, jos realisteja ollaan. Tsemppiä ap:lle kuitenkin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Teoriassa joo, mutta ei mitään viitettä ollut moisesta. Eikä nainenkaan kyllä taida kaivata, jos realisteja ollaan. Tsemppiä ap:lle kuitenkin.
Sen takia kai tänne ajautuu, kun ne jutut on yksipuoleisia.
- Anonyymi00014
Ei ollut multa todellakaan🙄 ja ajattelin että joku katkera vaan haluaa sinua taas alentaa kun on niin paljon vihainen taas jostain mitä ei saanut
- Anonyymi00009
No nyt kyllä Jumalakin heitti ylimääräisen voltin. Nimenomaan minua ei ole tarkoitettu miehelle, vaikka niin naiset ja ikävä kyllä miehetkin osoittavat kiinnostustaan. Luoja on luonut minut tekemään yksi nainen erittäin onnelliseksi ja siitä suunnitelmasta joku mies on erittäin kaukana, suorastaan toisessa galaksissa.
- Anonyymi00015
Praidia vuoden ympäri. 🪣
- Anonyymi00016
Ainiin. Sinähän se kaipaat aina ton Piken seuraa ni hei tsempit👍
Multa sen jälkeen: ei jatkoon🤚😁moro - Anonyymi00017
J-miehellä on homppeleita ja mummoja perässä
- Anonyymi00019
Joo oispajotai normaalei
- Anonyymi00021
Älä nyt viitsi.
- Anonyymi00018
Otahan tästä:
https://www.youtube.com/watch?v=1rCZccYr3Ac
Terveisin,
J-mies - Anonyymi00020
Se on ihan selvää että kuulutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671