Korostettu niin paljon sukupuolivähemmistöjä, että sukupuolienemmistöjä on jopa väheksytty, vaikka heilläkin on yhtä tärkeä seksuaalisuus, jota ei voida jättää taka-alalle.
Sukupuolienemmistö tykkää sukupuolivähemmistöjen väreistä ja värikkäistä puvuista, karnavaalista ja yhdessäolosta, mutta ei sukupuoliseksuaalisuudesta.
Voivatko enemmistöt saada inspiraatiota vähemmistöistä juhlia seksuaalisuutensa äänekkäästi?
Enemmistölläkin on seksuaalisuutensa
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
En aiemmin täysin tajunnut mistä kumpuaa pride väen innostus repiä, talloa ja tuhota sellainen yhteiskunnan perusyksikkö kuin miehen, naisen ja lapsien muodostama perhe. Kuuntelin eilen Benjamin Peltosen kappaletta Gay ja siinähän se kertosäkeessä sanottiin suoraan ja selkeästi: ”Tää sairas maailma lapsesi vei, mä sanon viimeisen sanan ja se on gay”. Tämä on ihan sama mitä marxismi- leninistisessä ideologiassa tavoitettiin ja myös toteutetiin, lapset eivät kuulu vanhemmille eikä perheelle, heidän tulee olla valtiokoneiston aivopesemiä, tunteettomia ja ideologisesti puhtaita kansalaisia valtion käyttöön. Tätä samaa ideologiaa jatkaa pride- liike, hämärretään ensin sukupuolen, perheen ja vanhemmuuden määritelmät ja sitten halutaan sotkea lasten ajattelu samoista asioista, puhutaan esimerkiksi pride- liikkeestä ” perheenä” tai ” yhteisönä”. Puhutaan myös ”sateenkaarilapsista ja nuorista” niinkuin nämä lapset ja nuoret kuuluisivat pride liikkeen kasvatettavaksi koska heidän omat vanhempansa ovat niin juntteja ja homo- ja transfobisia, etteivät ole kelvollisia lapsistaan huolehtimaan ja heitä kasvattamaan. No, onhan se ymmärrettävää sitä kautta että lapsissa ja nuorissa on jokaisen kansakunnan tulevaisuus ja jos onnistut aivopesemään heidän oman aatteeni taakse niin valta on sinun. Silloin se viimeinen sana mitä sanotaan on sitten gay tai jotain muuta woke vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511