Onko sinua vastaan tullut tavatessa nainen jonka tuoksu on epämiellyttävä alakerrassa, oletko lopettanut suhteen asian johdosta.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Kerran tutustuin naiseen jonka peräaukko oli auki/ iso ja se haisi kyllä.
- Anonyymi00002
Miehen kalu ei ollut epämiellyttävä ollenkaan. Se oli parasta miehissäni ja haisi hyvälle alakerrassa. Suhde loppui muista syistä.
Eooo Etee- Anonyymi00003
Kuivemmalta tuntuu nyttemmin 👍 Vaikka oon mä kyllä kosteakin ollut 👍
- Anonyymi00004
Näyttää ihan asiallistakin kommenttia tulleen, mikä on kohtalaisen harvinaista tällä palstalla.
- Anonyymi00005
Peräaukko voi kiihottuneena olla auki. Pesemätön alapää kyllä tuoksuu. Toisia naisia ei häiritse tarjota itseään likaisena.
- Anonyymi00007
Aina välillä olen pahantuoksuisia tavannut.
- Anonyymi00008
Hyväntuoksuinen, mutta pahanhajuinen. Okei?
- Anonyymi00009
En mutta epämiellyttäviin ja epäkypsiin luonteisiin kyllä. Jatkakaa.
- Anonyymi00010
Alakerrassa kuuluu olla sellainen mieto melkein hajuton tuoksu. Jotain positiivista kyselyä seuraavaksi, okei?
- Anonyymi00011
Hajuttomasta en ole kuullutkaan 👍 vaikka oon mä kyllä miehiä aina haistatellut 👍 itselläni 👍
Soutanut vaan järvessä 👍 vaikka kyllä mä huovatakin osaan 👍
- Anonyymi00012
Olen törmännyt. Varsinkin 50++ ikäisillä on usein paha kalamainen tuoksu. Miehet on ehkä sittenkin oma juttuni. Alkuhuuma nimittäin alkaa olla ohi.
- Anonyymi00013
Sinustakin tulee 50++ joku päivä. Jos elät niin pitkään. Nuuhkaise sitten alapäätäsi
- Anonyymi00016
Eniten kyllä tappoi fiilikset kun kumppani sanoi pedissä "sä haiset hielle". Kainaloni saattoi tosiaan vähän haiskahtaa vaikka olin käynyt pesulla. Musta tuo oli todella ilkeää. Ei mun maailma nyt kaadu jos toisella deorantti pettänyt. Kaiken lisäksi tuolla naisella ei ollut mitään ongelmaa käydä nukkumaan illalla ilman suihkussa käyntiä. Tulee mieleen äidin lapsuuden kodissa peseydytyn saunassa keskiviikkona ja sunnuntaina.
- Anonyymi00017
Eihän terve, puhdas alapää juuri miltään haise.
Ikä ei tee hajua kalamaiseksi, mutta bakteerivaginoosi tekee. Silloin hop apteekkiin. Ei ole normaalia.- Anonyymi00018
Kuka haluaa mennä apteekkiin jonkun vaginoosin 🐡 tuoksuisena. En mä ainakaan.
- Anonyymi00020
Rekka naiset tuoksuu kun eivät pese värkkiään.
- Anonyymi00021
Oisko sulla kuule sama vika 👍🏼
- Anonyymi00023
Kuulin naisten viestittävän tuoksulla toiselle, jos on pesemätön toinen vaistoa että nyt nyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45657
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468