Oli mukava nähdä taas

Anonyymi-ap

Näytit uskomattomalta. Ei ne tunteet ole koskaan kadonneet. ❤️ Helpotuksen myös koin.

11

557

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisin tahtonut nähdä paremmin kuin vain ohikiitävän vilauksen.
      Miksi koit helpotuksen?

• Anonyymi00002

En tiedä kenestä kyse, mutta minä en halua nähdä häirikköä enää koskaan missään!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En tiedä kenestä kyse, mutta minä en halua nähdä häirikköä enää koskaan missään!

Ja tämä liittyy aiheeseen miten? Joku voisi kutsua tuota häiriköinniksi...

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja tämä liittyy aiheeseen miten? Joku voisi kutsua tuota häiriköinniksi...

Joku voisi kutsua häiriköinniksi mitä tarkemmin- palstaäijän provoiluako? Ei pitäis niin kovin haitata normaalijärkistä

• Anonyymi00003

Mikä helpotus

• Anonyymi00004

Minä rakastan sinua.

• Anonyymi00006

Minäkin rakastan sinua.

• Anonyymi00007

Kauniisti kirjoitettu! Silloin kun odottaa kohtaavansa jonkun joka on paljon mielessä, vaikka aikaakin on kulunut, toinen näyttää uskomattoman ihanalta ja hyvin kiinnostavalta. Tunteet eivät todellakaan katoa, ne ovat piilossa jossakin sydämen takana, mutta kun oikea hetki koittaa, ne ilmestyvät pieninä kultaisina sydämen muotoisina säteinä silmiin, eivätkä ne sammu ennen kuin jotain kaunista tai koskettavaa tapahtuu rakkauden välityksellä. Helpotuksen tunne on mahtava, jos saa vastauksen toiveeseensa tai edes kauniin hymyn joka kertoo että olet tervetullut maailmaani, muistan enkä ole unohtanut meitä. Rehellisyys maan perii, sanonta tarkoittaa että kävi kuinka tahansa, oikeamielinen saa rauhan sydämelleen ja vilpitön voi voittaa naisen sydämen itselleen jos tähdet kohtaavat.

https://www.youtube.com/watch?v=kG3ul_0yg-U&list=RDkG3ul_0yg-U&start_radio=1

• Anonyymi00010

Olipa osuvaa, että aloitukseni nousi juuri nyt.

• Anonyymi00012

Et kyllä taida täällä olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      111
      1040
    2. 64
      973
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      92
      758
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      733
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      34
      637
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      63
      579
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    9. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      27
      559
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe