En ole viime päivinä jaksanut paljoa kirjoitella, saatika tehdä aloituksia. Oon väsynyt tähän. Ajattelen sinua silti paljon.
Anteeksi nainen
24
297
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olet ajatuksissani myös, ja unissa
- Anonyymi00002UUSI
Mitä lähinnä ajattelet musta?
- Anonyymi00012UUSI
Pelkästään lämpimiä ajatuksia.
- Anonyymi00003UUSI
On ikävä. Haluaisin tavata, halata ja puhua. Mutta opettelen luopumaan koska et halua samaa.
- Anonyymi00005UUSI
Mitä se auttaa?
- Anonyymi00007UUSI
Mistä tiedät, että hän haluaa luopua?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä se auttaa?
Haluan tietää miksi. Ettei jää arvailujen varaan
- Anonyymi00015UUSI
Olen minäkin väsynyt. Olen riehunut siihen malliin, että en jaksa tavata huomenna 70-vuotiasta miesystävääni. Ja jos tapaankin hän luulee, että olen krapulassa.
- Anonyymi00004UUSI
Olen huomannut että et ole ollut palstalla.. Kiitos kun ilmoitit <3
- Anonyymi00013UUSI
<3
- Anonyymi00006UUSI
Se on jännä että ihmiset tuhlaa tälläiseen kurjuuteen energiaa ja voimavaroja, mutta siihen itse oikeaan kontaktin yrittämiseen ja ottamiseen pitäisi ne tuhlata. Tuo on kuin ikuinen pallo jota kieritetään muttei se pääty koskaan eikä sitä langan päätä löydä.
- Anonyymi00008UUSI
joillekin tämä on sitä oikeaa elämää
ei halua elämäänsä kun harvat ja valitut
muu moska pysykööt kaukana
täällä palstalla ei selviydy kun murhaajat - Anonyymi00011UUSI
Et tiedä tilanteestani mitään, joten ei liene järkevää olettaa, kuinka kovasti olen yrittänyt?
- Anonyymi00014UUSI
Olet minunkin mielessä. Tuo kysymys, onko meillä kaikki hyvin poistettiin. En ehtinyt katsoa mitä siihen oli vastattu.
Ikävä sinua. Näin sinut unessa tosi elävänä.
Meidän pitää tavata.- Anonyymi00019UUSI
Tiedän sen.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedän sen.
Siis, että pitäisi tavata.
- Anonyymi00016UUSI
Haluaisin tavata sinua oikeassa elämässä niin kuin silloinkin, mielummin enemmänkin. Tämä on tosi kuluttavaa kun ei nähdä, itkettää. Niin kova ikävä sinua.
- Anonyymi00021UUSI
Minullakin on kova ikävä.
- Anonyymi00024UUSI
Nyyh, nyyh, minulla ei ole ikävä ketään!
- Anonyymi00017UUSI
Saat anteeksi. Eipä täällä jutut muutu vaikka ei vuosiin kävis.
- Anonyymi00018UUSI
Hänen alkukirjain? Muuten näyttäisi tulevan pitkä jono.
- Anonyymi00022UUSI
Juu oon huomannut. Mäkin alan olla väsynyt tähän. Kaipaan kovasti❤️🩷🤗
- Anonyymi00023UUSI
Toivottavasti et ole hän, joka on stalkannut vanhempaa naista todella kauan. Nainen jota hän on stalkannut ei voi sietää sitä ihmistä!
- Anonyymi00025UUSI
ikävä sua at**
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647