Onko kukaan

Anonyymi-ap

koskaan ajatellut sitä miltä vanhemmasta naisesta tuntuu, se lähes joka päiväinen esitys missä tahansa hän liikkuukin? Se tuntuu todella ahdistavalta ja syvästi vaurioittavalta, koska häntä on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen mihin hän ei koskaan pysty! Tuntuu ettei kukaan pysty asettumaan hänen kokemuksiinsa ja siksi oli ehdottomasti väärin aloittaa projekti ja sitä mieltä hän on aina ja tulee aina olemaan! Projekti on vienyt ilon elämästä lähes kokonaan, koska vasta sitten, kun kaikki esitys loppuu, hän alkaa voida paremmin! Ja paljon nuoremmalle ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa! Siksi haussa on vain lyhyt mies ystäväksi, koska mikään ei saa muistuttaa stalkkerista!

11

163

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

järki jäässä

• Anonyymi00003

Onko sinulla pikku peijooni mitään uutta tuontitavaraa kuin mussuttaa naista esittävän aloituksiin samaa kaavamaista kakkaa? T naiselta jo on helposti höynäytettävää pässiä sakkia jos jopa noin lahjaton pärjää tässä pelissä

• Anonyymi00002

Minä tunnen yhden vanhemman naisen .Vuoden päästä hään täytää 70 vuotta ja hän on saanut lokaa niskaansa .Minusta se on vääriin-Minä lähenen kanssa 70 vuotta ,mutta olen nuorekas -Tämä MAIJA on laihtunut liikaa mennyt huonoon kuntoon -Minusta on kalmalaa ,kun sitä morkataan ja haukutaan pihiksi.

• Anonyymi00004

Oliko maijassa vain aukio vai oliko myös näkövisio tätä olen jäänyt miettimään jos vaikka silmän liikkeet auttavat yksityiskohtien selvittämisessä. Älkää maindatko olen kännissä ja trollaan

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oliko maijassa vain aukio vai oliko myös näkövisio tätä olen jäänyt miettimään jos vaikka silmän liikkeet auttavat yksityiskohtien selvittämisessä. Älkää maindatko olen kännissä ja trollaan

Maindaan.
        Miksi sinun täytyy kännissä trollata?

• Anonyymi00005

Näköhavainto eiliseltä herran haltuun huh

• Anonyymi00006

Eipä oo tullut ajateltua moista. 🤔

• Anonyymi00007

No miksi pitäisi tulla ajateltua, miltä naista esittävästä trollista tuntuu? Älä yritä imarrella ittees suotta kölvi, ketään ei kiinnosta teidän dorkien rullailut ja vivahteikkaat kuvailut miltä ohikulkija näytti tai vaikutti tänään

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No miksi pitäisi tulla ajateltua, miltä naista esittävästä trollista tuntuu? Älä yritä imarrella ittees suotta kölvi, ketään ei kiinnosta teidän dorkien rullailut ja vivahteikkaat kuvailut miltä ohikulkija näytti tai vaikutti tänään

Tää ei tainnut olla Kölvi vaan sen kaksinen Tölvi

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tää ei tainnut olla Kölvi vaan sen kaksinen Tölvi

Vieläkö Tölvin erittäin uskottava ja vivahteikas kertomus tapahtumista tai tapahtumaketjuista mitä ei ole koskaan tapahtunut menee sääliöille läpi rönsyineen?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vieläkö Tölvin erittäin uskottava ja vivahteikas kertomus tapahtumista tai tapahtumaketjuista mitä ei ole koskaan tapahtunut menee sääliöille läpi rönsyineen?

Joku torpedo omassa syrämmessään esim noloa ja erittäin vtuttavaa sekä vaivaannuttavaa samaan aikaan se on otettava se asema mikä on tarjolla kaiketi näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      117
      745
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      696
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      668
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      567
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      481
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe