Todella kaunis laituri-kahvila kombo. Valmistuttuaan varmaan ansaitsee avajaiset!
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Nautin sataman kauneudesta ja kestopuun tuoksusta kunnes ahnus ei enää kestänyt rompoolilla katveessa puun istumista.
- Anonyymi00002
Palsapuu dildo anukseen. Se ois kahvila elämys ja kun satamassa viel. Kajuutan kautta Juuka uistelemaan.
- Anonyymi00003
Kävin sataman kivimurskalla istumassa ja kivekset lämpeni. Onneksi laiturilla oli Pielisen pinnan lisäystä varten juokseva raanavesi että sain vilvoiteltua kivekset.
- Anonyymi00005
Tää oli ovela kommentti
- Anonyymi00004
Toiminto kakkonen meinaakin tuleeko penkit eli asfaltointi. No, siihen tarvitaan valtuuston päätös. Kovasto penkki asfaltilla turistia houkuttaa.
- Anonyymi00006
Penkki jossa on alumiini vieterillä kiinni lateksi dildot jo vie mielen päältä pahimmankin sade kuuron.
- Anonyymi00007
Seksikeinu ja tervahöyrysauna.
- Anonyymi00008
Milloin se kunnanjohtajan lupaama kakkos toiminta alkaa, odotamme akan kanssa innolla? Lomien aikana olisi aikaa opetella jotain uutta.
- Anonyymi00009
Seksikeinun salojen vain Juukalaisille. Kohta trampoliinit takapihoilla vaihtuu seksikeinuloiksi.
- Anonyymi00010
Ja kakkonen on ykkönen.
- Anonyymi00011
Se ei ole Juuan satama. Liekkö ulkopuolisen aloitus kun ei tiedetä paikkoja oikeilla nimillä.
- Anonyymi00012
Omistaako Retulahti sataman vai joku henkilö?
- Anonyymi00013
Älkää sulkeko sitä laiturin vesihanaa, Paalasmaasa kastuu jo varvas!
- Anonyymi00014
Kyrvännuppis kastus jos pimpsaa saisit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542