Juuan satama viekottaa vierailemaan.

Anonyymi-ap

Todella kaunis laituri-kahvila kombo. Valmistuttuaan varmaan ansaitsee avajaiset!

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nautin sataman kauneudesta ja kestopuun tuoksusta kunnes ahnus ei enää kestänyt rompoolilla katveessa puun istumista.

• Anonyymi00002

Palsapuu dildo anukseen. Se ois kahvila elämys ja kun satamassa viel. Kajuutan kautta Juuka uistelemaan.

• Anonyymi00003

Kävin sataman kivimurskalla istumassa ja kivekset lämpeni. Onneksi laiturilla oli Pielisen pinnan lisäystä varten juokseva raanavesi että sain vilvoiteltua kivekset.

• Anonyymi00005

Tää oli ovela kommentti

• Anonyymi00004

Toiminto kakkonen meinaakin tuleeko penkit eli asfaltointi. No, siihen tarvitaan valtuuston päätös. Kovasto penkki asfaltilla turistia houkuttaa.

• Anonyymi00006

Penkki jossa on alumiini vieterillä kiinni lateksi dildot jo vie mielen päältä pahimmankin sade kuuron.

• Anonyymi00007

Seksikeinu ja tervahöyrysauna.

• Anonyymi00008

Milloin se kunnanjohtajan lupaama kakkos toiminta alkaa, odotamme akan kanssa innolla? Lomien aikana olisi aikaa opetella jotain uutta.

• Anonyymi00009

Seksikeinun salojen vain Juukalaisille. Kohta trampoliinit takapihoilla vaihtuu seksikeinuloiksi.

• Anonyymi00010

Ja kakkonen on ykkönen.

• Anonyymi00011

Se ei ole Juuan satama. Liekkö ulkopuolisen aloitus kun ei tiedetä paikkoja oikeilla nimillä.

• Anonyymi00012

Omistaako Retulahti sataman vai joku henkilö?

• Anonyymi00013

Älkää sulkeko sitä laiturin vesihanaa, Paalasmaasa kastuu jo varvas!

• Anonyymi00014

Kyrvännuppis kastus jos pimpsaa saisit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      155
      1428
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      648
    6. 47
      572
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      542
    Aihe