Sä.. tiedät ihan kaiken. Sä olit mun elämän paras alku♥️..
Mä tiedän että
7
92
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
no onnea ja menestystä vtun sulle jolla on kaikki aika ittelleen elämässä ja lapset ei merkkaa midii
- Anonyymi00004UUSI
No jumalauta! ONNELLISET VANHEMMAT ON LAPSILLEEN HYVIÄ.
- Anonyymi00002UUSI
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00003UUSI
Oppi iloa aina
- Anonyymi00006UUSI
Lukemisen ilo
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lukemisen ilo
Äänikirjoja mukava kuunnella mutta tykkään lukea kirjaa ja saa itse mielikuvan tarinalle. Toisinaan uppoutuu ja menee kirja päivässä.
- Anonyymi00005UUSI
Joskus tuntuu, ettei ole aavistustakaan, mitä elämässä seuraavaksi pitäisi tehdä tai mihin suuntaan lähteä. On se sitten valmistumisen kynnyksellä, ihmissuhteen päättyessä tai muuten vain esiin putkahtanut tunne, tietämättömyys tulevasta saa jämähtämään paikalleen. Mikä tahansa ajatuksissa pyörivä muutos tuntuu pelottavalta ja ajatus askeleen ottamisesta mihin suuntaan hyvänsä herättää vastustusta.
Kuitenkin juuri tuo yksi pienikin askel on alku matkalle, joka vie kohti kutsumusta ja unelmaa.
Luottamus omaan ääneen ja sisimpään tukee matkalla. Uskalla siis ottaa askel kohti tulevaisuutta, kohti todellista kutsumusta. Sinä pysyt vierelläsi. Pidä tuumaustauko.ja ota hetki aikaa pohtiaksesi elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622