Koko kadunvarsi eilen täynnä autoja viitostalon kohdalta. Miksi näin? Ei saanut autoa lainkaan parkkiin vaan piti ajaa kentälle.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Eiköhän viitostalon asukkaat pidä siinä autojaan remontin vuoksi.
- Anonyymi00002
kyllä siinä muitakin autoja on kuin talon asukkaiden. Myös kentällä paljon autoja. kenenköhän nekin sitten on.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
kyllä siinä muitakin autoja on kuin talon asukkaiden. Myös kentällä paljon autoja. kenenköhän nekin sitten on.
Turistit pitävä autojaan kentällä sekä kadunvarressa näin kesäisin kun ei Karvetissa ole mitään virallista parkkiapaikkaa turisteille.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Turistit pitävä autojaan kentällä sekä kadunvarressa näin kesäisin kun ei Karvetissa ole mitään virallista parkkiapaikkaa turisteille.
Mitkä helvetin turistit?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitkä helvetin turistit?
ne autot siinä kentällä rakennus porukoiden
klasit päähän ja sitten kyllä huomaa ja riippuu mitä tehdään
s marketin työmaalla
- Anonyymi00006
1. Karvetinkatu 5 talon sivun pihaparkit ovat poissa käytöstä työmaan takia ja asukkaat joutuvat etsimään parkkitilaa muiualta mm. Karvetinkadun varrelta.
2. Raksarit tulevat töihin autoilla samalla tavalla kuin kuka hyvänsä ja ne pitää saada parkkiin johonkin päivän ajaksi. - Anonyymi00007
Ne raksa tyypit voisivat käyttää julkisia sillä Karvettissa muutenkin ahdasta niin vievät sitten turistijen paikat.
- Anonyymi00008
Edelleenkin mitkä turistit? Ei Karvetin alueelle turistit eksy.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Edelleenkin mitkä turistit? Ei Karvetin alueelle turistit eksy.
" Ei Karvetin alueelle turistit eksy"
Vuosikymmeniä Karvetissa asuneena voin omien havaintojen pohjalta sanoa asian olevan juuri noin. Vanhalla PäiväKafeella kävi 'turisteja' silloin kauan sitten kun se oli enempi kahvio. Muutama ääriharvinainen arvelu on siitä, että kyseessä olisi 'turistit' jotka lampsivat kohti Nuhjalan Aurinkoista. Vaan ei itse Karvetisssa, en ole koskaan nähnyt ja mielestäni habituksesta erottaa maahanmuuttajajien rientämisen turistien tallaamisesta helpolla. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
" Ei Karvetin alueelle turistit eksy"
Vuosikymmeniä Karvetissa asuneena voin omien havaintojen pohjalta sanoa asian olevan juuri noin. Vanhalla PäiväKafeella kävi 'turisteja' silloin kauan sitten kun se oli enempi kahvio. Muutama ääriharvinainen arvelu on siitä, että kyseessä olisi 'turistit' jotka lampsivat kohti Nuhjalan Aurinkoista. Vaan ei itse Karvetisssa, en ole koskaan nähnyt ja mielestäni habituksesta erottaa maahanmuuttajajien rientämisen turistien tallaamisesta helpolla.Maahanmuuttajat ovat myös turisteja.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Maahanmuuttajat ovat myös turisteja.
Anonyymi00010
2026-07-07 13:20:15
Saatiin asiaan myös perussuomalaisten näkökulma😅
- Anonyymi00012
Minä olen lähtöisin Porista ja muuttanut Naantaliin niin olenko turisti sitten myös?
- Anonyymi00013
Et ole turisti vaan maahanmuuttaja.
- Anonyymi00014
Sitten kun prisma aukeaa niin kannattaa varautua siihen että kadunvarsi on jatkossakin aina täynnä autoja.
- Anonyymi00015
Prismalla tulee olemaan kyllä hyvät parkkipaikat, se ei tule olemaan ongelma.
Liikenne tulee vilkastumaan Tammiston läpi hurjasti ennen Luolalan eritasoliittymää ja se on se tuleva uhka.
- Anonyymi00016
Läpiajokielto Tammistoon??
- Anonyymi00017UUSI
Kun Prisma aukeaa, Enäntäkoulun liittymä tulee olemaan täysin liikenteellisesti tukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525