Olen vierailemassa tällä palstalla ja silmiin pistävää on se, että täällä vaan taistellaan, olipa aihe mikä tahansa. Tässä avauksessa ei varmaan taistelun aihetta löydy vai löytyykö? Mikä saa aikuiset ihmiset toistensa niskaan?? Kertokaahan minten asia on.
kullannuppuset
26
1147
Vastaukset
täällä kukaan ole kenenkään niskassa.
täällä keskustellaan! :)
jos katsoo esim. 30 ikäpuolta,kyllä on surkean hiljaista...- Marion.T
vilkasta ja törmäilyiltä ei säilytä :DD
Tosikot eivät oikein tällä palstalla viihdy - miksiköhän??? - kesäheinä
Kyllähän tämä vilkas palsta on, mutta mistä yleensä keskustellaan olen saanut sen kuvan, että pääasiassa täällä riidellään.
- Marion.T
kesäheinä kirjoitti:
Kyllähän tämä vilkas palsta on, mutta mistä yleensä keskustellaan olen saanut sen kuvan, että pääasiassa täällä riidellään.
niinsanottua "tappelusta", mutta aina joku kuitenkin ottaa sen liian tosissaan.
Tämähän on kuitenkin vain "huvia huoletonta" ja se pitäisi muistaa jos tappelusketjuihin ottaa osaa.
Onhan täällä paljon ihan asiallistakin juttua, ei kaikissa ketjuissa tapella,valitettavasti aika usein joku nimetön kuitenkin välillä asialleseenkin ketjun tulee sanomaan ilkeän kommentin, ja siitä sitten alkaa taas uusi tappelu.
No kai riita sitten puhdistaa ilmaa - luulisin .. - tarkoituksesi
kesäheinä kirjoitti:
yllyttää riitaan kun toistat solvauksesi nyt jo toisen kerran parin viestin jälkeen?
- Marion.T
tarkoituksesi kirjoitti:
yllyttää riitaan kun toistat solvauksesi nyt jo toisen kerran parin viestin jälkeen?
sentään tuntunut - ihan asiallisestihan tämä neiti kesäheinä ihmetteli palstalla riitelyä - tottahan se on ei siitä mihinkään pääse:))
Ei noin pienestä kannata hermostua:D
- on hyvä
palsta, älkää marisko
eikö tuollainen pieni kinastelukin ole ihan luonnollista,kun asioista puhutaan.ei siltä välty missään!!
suututtaa jo kun aivan naristaan tuosta aiheesta:#- kesäheinä
mii-su kirjoitti:
eikö tuollainen pieni kinastelukin ole ihan luonnollista,kun asioista puhutaan.ei siltä välty missään!!
suututtaa jo kun aivan naristaan tuosta aiheesta:#ei kai se pieni kiistanpoikanen pahasta ole, mutta poikkeaa vaan muista palstoista, joten sorry.
kesäheinä kirjoitti:
ei kai se pieni kiistanpoikanen pahasta ole, mutta poikkeaa vaan muista palstoista, joten sorry.
poikkeaa ja paljon! hiljaista on kuin huopatossutehtaalla,noilla muilla palstoilla.
mistään asiasta ei synny minkäänlaista keskustelua...- on aina ollut
kesäheinä kirjoitti:
ei kai se pieni kiistanpoikanen pahasta ole, mutta poikkeaa vaan muista palstoista, joten sorry.
varma konsti, tämä nyt jo kolmas yrityksesi.
- Arvo_Posti
on aina ollut kirjoitti:
lienee kuitenkin enemmän naisellinen ominaisuus, ja kertoo sekin omalla tavallaan naisten sitkeydestä. Sii ei välttämättä aina paha ominaisuus.
on aina ollut kirjoitti:
jankuttaa,kun ei mene jakeluun....
toiseksi:täällä syytetään aina vakinikkejä riitelystä,mutta jos oikein tarkasti katsotaan,niin voi huomata että esim.marion.t
kirjoittaa asiallisen vastauksen johonkin kysymykseen,niin takuuvarmasti perään tulee joku piruileva vastaus ilman mitään syytä...
olen samaa mieltä että kun keskustellaan,aina on ihmisiä jotka ovat eri mieltä,ja olisihan se tylsää jos kaikki ajattelisivat samalla lailla!
se on sitä rikkautta se...- Arvo_Posti
mii-su kirjoitti:
jankuttaa,kun ei mene jakeluun....
toiseksi:täällä syytetään aina vakinikkejä riitelystä,mutta jos oikein tarkasti katsotaan,niin voi huomata että esim.marion.t
kirjoittaa asiallisen vastauksen johonkin kysymykseen,niin takuuvarmasti perään tulee joku piruileva vastaus ilman mitään syytä...
olen samaa mieltä että kun keskustellaan,aina on ihmisiä jotka ovat eri mieltä,ja olisihan se tylsää jos kaikki ajattelisivat samalla lailla!
se on sitä rikkautta se...tai jankuttaminen, kuten edellä sanoinkin, ei todellakaan aina ole huono asia.
Siinä olen yhtä mieltä kanssasi että keskustelua ei synny ilman erilaisia mielipiteitä, ja erilaiset mielipiteet todellakin ovat rikkaus ja avain uusiin erilaisiin ideoihin, joita ehkä ilman toisen erilaista ajattelua oli siedes syntynyt.
- eräs.
mistä täällä on nyt on kiistelty?
- joku puskis
vain yrittää taas tyhjästä riitaa.
- yksitypy
kait :=))) Luulen että asia on niin, että meitä on niin paljon täällä, ja jokainen on vuoroin hyvällä päällä ja taas pahalla päällä.
Ihmisiä kaikki kuitenkin ollaan. Täytyis vaan silloin kun joku on pahalla päällä ymmärtää häntä, koska hän voikin jo seuraavana päivänä olla hyvällä päällä. Voisko tämän asian joku muu ilmaista vähän lyhyemmin kuin minä? :=))))))- Marion.T
että jotkut ovat liian tiukkapipoisia tänne palstalle, jokaiselle tekee hyvää välillä löyhentää sitä liian kireällä olevaa nutturaa, tai vaihtaa isompi lippalakki päähänsä :)))
Kaikkihan me olemme kuitenkin ajattelevia ja tuntevia ihmisiä nikkimme takana.
Ja se mikä jollekin on leikkiä, voi olla toiselle todella vakava juttu....
Uskoisin kuitenkin, että useimpien tappeluksiin osallistujien sietokyky on kuitenkin hyvin venyvää laatua :DDDDD - yksitypy
Marion.T kirjoitti:
että jotkut ovat liian tiukkapipoisia tänne palstalle, jokaiselle tekee hyvää välillä löyhentää sitä liian kireällä olevaa nutturaa, tai vaihtaa isompi lippalakki päähänsä :)))
Kaikkihan me olemme kuitenkin ajattelevia ja tuntevia ihmisiä nikkimme takana.
Ja se mikä jollekin on leikkiä, voi olla toiselle todella vakava juttu....
Uskoisin kuitenkin, että useimpien tappeluksiin osallistujien sietokyky on kuitenkin hyvin venyvää laatua :DDDDDHeti asiaan näin aamusta. Saa nähdä mitä se on jo sitten illasta :=)))
Mutta juuri tuo että nikkimme takana on ajattelevia ja tuntevia ihmisiä täytyis muistaa ottaa aina huomioon.
Itse olen aika "tunneveammainen" ja tulee tosi paha mieli, jos joku alkaa ilkeämielisesti vastaileen. Ja sitten saatan vastata myös ilkeämielisesti takaisin ja siitäkin tulee paha mieli.
Yritän siksi olla tuottamatta tätä pahaa mieltä palstoilla kenellekään. Huumorilla höystetty pieni pilailu on eri asia ja piristää mieltä.
Mutta tuota tappeluksiin osallistujen sietokykyä ihmettelenkin usein. Ihan kade käy, kun siihen pystyvät. No.. kait se vaatii harjoitusta. Ja mistäpä sen tietää, mitä hekin sisimmässään ajattelevat, mutta antavat palaa vaan.
Tuota Jermuakin vähän seurannut, niin hänellä näkyy tuota taitoa riittävän :=))))))
Nyt alan pesemään ikkunat ulkoa päin, että tulee jotain tehtyä tälle päivää.
Hyviä päivänjatkoja :=)))))
- tuokin
rakentavampi avaus voinut olla. Muita haukkumalla kerjätään yleensä tappelua, ja nämä käväisijät kyllä tiedetään.
- Arvo_Posti
aika! Ainahan ihmisillä mielipiteitä on ja onneksi vielä erilaisia. Keskustelua ei synny jos kaikki vain myötäilee, joo.. joo.. joo.. Käsittääkseni kunnon keskustelut syntyvät juuri siitä että on näkemyseroja, joskus joku vielä saa toisen ymmärtämään oman pointtinsa, jopa niin että tämä muuttaa mielensä, tai sitten jopan niin että tämä pitää entistä tiukemmin kiinni katsantokannastaan.
Oman mielipiteen ilmaiseminen on hyvä asia, se helpottaa kanssakäymistä ja toisen tuntemista (noin syvimmillän).- kyläpääsky
on mielestäni ihan eri asia kuin toisten kokemusten ja mielipiteiden lyttääminen. Mielipide erotkin voi ilmaista sivistyneesti ja toista loukkaamatta. Hyvää kesäää sullekin!
- Arvo_Posti
kyläpääsky kirjoitti:
on mielestäni ihan eri asia kuin toisten kokemusten ja mielipiteiden lyttääminen. Mielipide erotkin voi ilmaista sivistyneesti ja toista loukkaamatta. Hyvää kesäää sullekin!
samaa ja sata simaa Sinulle Housemartin (kyläpääsky).
Samaa ajattelen tuosta toisten ajatusten tyrmäämisestä kuin Sinä. Arvo_Posti kirjoitti:
samaa ja sata simaa Sinulle Housemartin (kyläpääsky).
Samaa ajattelen tuosta toisten ajatusten tyrmäämisestä kuin Sinä.jos ylläpito vaihtaisikin tämän palstan otsikoksi
Väitöspalsta 50 .
Viittan yliopistojen väitöstilaisuuksiin.
Mehän tunnemme ja vallankin väitämme tuntevan useimiten minkä tahansa asian "oikeellisuuden.
Ja niinkuin huomattu on vastaväiteitä/niiden esittäjiä ei ole vaikea saada mukaan.
Jollekin armoitetulle silloin tällöin voisimme antaa Väittelijän arvonimen,muttei sitäkään ilman vastaväitteitä tietenkään anneta.
Ja luulenpa,että se tutkinto olisi vaikeampi saada,kuin minkään tällaisen tiedekuntien ym.tutkijoiden väitökset.
Sillain saattais olla mahdollista että lasketaan vain puoltoäänet määrättyyn aikatauluun puitteissa ja lätkäistään miekalla perään.
- Jermu
Ja olen ehkä syypää sen sanan lanseeraamiseen tälle palstalle..Huom! sanan, en suinkaan tappeluksia, jotka olivat täällä olleet iät ajat ennen tuloani.
Tappelus on parhaimmillan, kun OIKEASTI huumorilla väännetään ja vähän "solvataankin" toista. Ulkopuolisesta ne näyttävät tietty monesti oikeilta tappeluksilta, mutta ei ne sitä ole.
Tietysti tulee joskus sanottua pahasti, mutta sitä voi pyytää anteeksi ja yrittää välttää samaa mokaa siitä edespäin.
Kaikenkaikkiaan hauskaa ajanvietettä, jossa vertaus sanaristikkoon kolmiulotteisesti, ei välttämättä ole ihan väärä. - Itsekseen ihmettelijä
50 palstalla usein törmää moralisoijiin, jotka jopa profiileissaan arvostelevat sitä että tunnustautuneet "ukkomiehet" juttelevat chatissa.Mutta kuinkas ollakkaan kun heidän kanssaan juttelee ja on ystävällinen, ehdottavat vaikka mitä näille halvaksimilleen ukkomiehille. Toistan : siis vaikka mitä!!! Ja jos kieltäytyy, niin jo alkaa kaakatus.Eivät ymmärrä että flirtti on vuos'satainen juttu, joka ei välttämättä johda mihinkään.Pieni päivän piristys! Muutama poikkeus löytyy..Onneksi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023