Uskovaiset eivät pyydä anteeksi, eivätkä myönnä mitään. Pirullisia ihmisiä, jotka keskenään punoo juoniaan jopa toisiaankin vastaan, vahingoittavat lähimmäisiään ja valheilla paikkaavat tekojaan. Melkoisia saatanoita sisältä ja ulospäin esittävät hyvää ihmistä. Sain ilon katsoa tätä lajia sisältäpäin ja läheltä, opin että uskovaisena esiintyvään ihmiseen ei tule koskaan luottaa, eikä missään asiassa. Varmasti on myös siellä täällä jokunen oikeasti uskovakin, mutta heitä ei juuri missään näe. He eivät käy jumalattomien hihhulointitilaisuuksissa, eivätkä mainosta vakaumustaan.
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
onnex te hihut yleensä panette ja lisäännytte vaan keskenänne, porissa jo muutenkin huono geenipooli että hyvä niin.
- Anonyymi00002
Eikö tämä häirikkö pidä edes kesälomaa??
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö tämä häirikkö pidä edes kesälomaa??
Kaikki sivut täyttää kesät-talvet ei ilmeisesti tiedä yöstä ja päivästä saatika kesälomasta,työtä kai tehtävä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki sivut täyttää kesät-talvet ei ilmeisesti tiedä yöstä ja päivästä saatika kesälomasta,työtä kai tehtävä?
Vähemmän olisi näitä uskovaisia sekopäitä, jos söisivät lääkkeensä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
haluatko että puristelen tomaattejasi?
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vähemmän olisi näitä uskovaisia sekopäitä, jos söisivät lääkkeensä.
Usko ei tee sekopäiseksi.
- Anonyymi00024
Ns. uskovaiset eivät piittaa viidennestä käskystä. Mammonaa palvotaan myös täysin julkeasti. Eivät ole oikeasti mitään kristittyjä.
- Anonyymi00005
Samaan päädyin minäkin, kun pääsin tarkastelemaan porilaisten Johovan Todistajien touhuja.
- Anonyymi00006
Kaikki ne on samanlaisia klotsa päitä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki ne on samanlaisia klotsa päitä.
Yksikään uskova ei käytä klotsaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yksikään uskova ei käytä klotsaa.
Ja se kyllä kuuluu ja näkyy.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja se kyllä kuuluu ja näkyy.
Menisit hoitoon lahopää. Valitettavaa kun Suomi on täynnä mielisairaita teinejä ja nuoria, joiden häiriökäyttäytyminen näkyy ja kuuluu niin kaduilla kuin verkossa. Mitähän niistäkin tulee kun ikää karttuu, nistejä, huoria ja huumekauppiaita kaiketi ja osa jää vankilakierteeseen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Menisit hoitoon lahopää. Valitettavaa kun Suomi on täynnä mielisairaita teinejä ja nuoria, joiden häiriökäyttäytyminen näkyy ja kuuluu niin kaduilla kuin verkossa. Mitähän niistäkin tulee kun ikää karttuu, nistejä, huoria ja huumekauppiaita kaiketi ja osa jää vankilakierteeseen.
Ehkä niistä tulee "syvästi uskossa olevia" kirkonmiehiä, jotka ahdistelevat alaikäisiä ja lähettelevät nakistaan kuvia. Epävakaata ja narsistista porukkaa uskovaiset.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ehkä niistä tulee "syvästi uskossa olevia" kirkonmiehiä, jotka ahdistelevat alaikäisiä ja lähettelevät nakistaan kuvia. Epävakaata ja narsistista porukkaa uskovaiset.
Joukossa lisäksi paljon näitä salaliittoteoreetikkoja, vai kuuluuko ne näihin klotsa hörhö, skitso narsisteihin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joukossa lisäksi paljon näitä salaliittoteoreetikkoja, vai kuuluuko ne näihin klotsa hörhö, skitso narsisteihin.
leipäjaossa on lähes koko porukka vaihdettu kuuliaisiin korvamerkittyihin vanhaa piruämmää palvoviin taikka muuten pelokkaisiin kakkapyllyihin, ämmällä on tapana liitotutua nistien kanssa, he kun ovat helppoja ohjailtavia
- Anonyymi00029
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yritä aikuistua apina. Uskovaiset on ihan tavallisia ihmisiä ja tekevät kaikkea mitä muutkin ihmiset tekee. Ainoa ero että he uskovat. He eivät ole pappeja, eikä heidän tarvitse elää eikä käyttäytyä kuin pappi, ajatellen pyhää virkaa mihin he ovat sitoutuneet. Väärinteko ja pahanteko ei kuulu uskovalle, mutta kyllä sellaistakin silti tapahtuu. Tosin sellaisen ihmisen usko on pelkkä valhe, mutta se olkoon hänen häpeänsä. Niitähän riittää.
Valehteleva ihminen ei usko. - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Yritä aikuistua apina. Uskovaiset on ihan tavallisia ihmisiä ja tekevät kaikkea mitä muutkin ihmiset tekee. Ainoa ero että he uskovat. He eivät ole pappeja, eikä heidän tarvitse elää eikä käyttäytyä kuin pappi, ajatellen pyhää virkaa mihin he ovat sitoutuneet. Väärinteko ja pahanteko ei kuulu uskovalle, mutta kyllä sellaistakin silti tapahtuu. Tosin sellaisen ihmisen usko on pelkkä valhe, mutta se olkoon hänen häpeänsä. Niitähän riittää.
Valehteleva ihminen ei usko.Mene sairaalaan uhriutumaan ja valehtelemaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvin paljon mahdollista tuolla kannabismäärällä mitä ne imeskelee jo alakouluiässä. Latva on laho jo ennen kuin finnit täyttää 15. Tunnollisimpia uskovia sanoisin olevan Jehovan todistajat, Lestadiolaiset, Körttiläiset. Nykykakaroista ei saisi edes kunnon kynnysmattoja, kun on niin veteliä.
- Anonyymi00016
anjovistofua tummelin kera
- Anonyymi00017
Autoakaan ei akat osaa ajaa
- Anonyymi00018
Juu älä aja.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juu älä aja.
sä et kanapää osaa
- Anonyymi00022
"Tytöt kuskina vain silloin, kun on hätätilanne", taisi PMMP laulaa aikoinaan.
- Anonyymi00019
Nykymaailman rikollinen ajatus USA:n vapaasta maasta? Trumpin iso-isä karkoitettiin hihhulina Amerikkaan 1800- luvulla. Mantere täyttyi köyhyyttä ja hihhuliuskonnon eurooppalaisista....siis vätyksistä!
VARASTETTUUN , käyttämättömään ,alkuperäiseen maaperään. Olisko Pohjoismaiden jo korkea kieltää lännenleffat ja sanan UUDISRAIVAAJA....SAATANA MAAROSVOJEN APULAISET, HIHHULIT!
Israel on sattumalta Lähi-idässä...paljonko rikkaita juutalaisia asuu USA:ssa? Politiikka joo- Anonyymi00023
En tiedä, mutta Trump teki kivasti tiliä viime vuonna krypto-bisneksillään. USD 1,4 miljardia. Se on paljon rahaa. Se on 1400 miljoonaa. Että, jos joku köyhä (kuten minä) kuvittelee, että vaikkapa 2 miljoona vuodessa on "kivasti rahaa", niin ei ole. 1400 miljoonaa vuodessa on hyvä tili. Pari miljoonaa vuodessa tienaavat ovat näissä porukoissa täysin tyhjätaskuja.
Hetkeksi kun pysähtyy miettimään, ei voi kuin ihmetellä. 1400 miljoonaa dollaria. Se on 1200 miljoonaa euroa. Se on paljon rahaa yhden kalenterivuoden aikana tienatuksi. Vähän tekee minut kateelliseksi, mutta ihan vain vähän. Minä en tienannut viime vuonna noin paljon. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
En tiedä, mutta Trump teki kivasti tiliä viime vuonna krypto-bisneksillään. USD 1,4 miljardia. Se on paljon rahaa. Se on 1400 miljoonaa. Että, jos joku köyhä (kuten minä) kuvittelee, että vaikkapa 2 miljoona vuodessa on "kivasti rahaa", niin ei ole. 1400 miljoonaa vuodessa on hyvä tili. Pari miljoonaa vuodessa tienaavat ovat näissä porukoissa täysin tyhjätaskuja.
Hetkeksi kun pysähtyy miettimään, ei voi kuin ihmetellä. 1400 miljoonaa dollaria. Se on 1200 miljoonaa euroa. Se on paljon rahaa yhden kalenterivuoden aikana tienatuksi. Vähän tekee minut kateelliseksi, mutta ihan vain vähän. Minä en tienannut viime vuonna noin paljon.Tämän päiväisen uutisen mukaan: "Torstaina 2.7.2026 CNBC:n Joe Kernenille antamassaan haastattelussa Trump sanoi, ettei kryptosijoitusten tuotoissa istuvalle presidentille ole "mitään laitonta" eikä "mitään väärää". Hän väitti, että muut ihmiset olivat vastuussa hänen sijoituksistaan, eikä hän "edes tiennyt keitä he ovat", eikä vastannut suoraan kysymyksiin presidenttinä koetuista eturistiriidoista."
"Trumpin kommentit seurasivat Yhdysvaltain hallituksen eettisen toimiston julkaisemaa vuoden 2025 taloudellista selvitystä, joka osoitti hänen yrityksistään ja sijoituksistaan keränneen yli kaksi miljardia dollaria tuloja, joista noin 1,4 miljardia dollaria liittyi kryptoprojekteihin, kuten hänen memecoiniinsa ja perheensä World Liberty Financial -alustaan."
Olisipa minullakin henkilöitä, joista en edes tiedä keitä he ovat, tekemässä minulle 1200 miljoonaa euroa tuottoja yhden kalenterivuoden aikana. Huh, huh. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tämän päiväisen uutisen mukaan: "Torstaina 2.7.2026 CNBC:n Joe Kernenille antamassaan haastattelussa Trump sanoi, ettei kryptosijoitusten tuotoissa istuvalle presidentille ole "mitään laitonta" eikä "mitään väärää". Hän väitti, että muut ihmiset olivat vastuussa hänen sijoituksistaan, eikä hän "edes tiennyt keitä he ovat", eikä vastannut suoraan kysymyksiin presidenttinä koetuista eturistiriidoista."
"Trumpin kommentit seurasivat Yhdysvaltain hallituksen eettisen toimiston julkaisemaa vuoden 2025 taloudellista selvitystä, joka osoitti hänen yrityksistään ja sijoituksistaan keränneen yli kaksi miljardia dollaria tuloja, joista noin 1,4 miljardia dollaria liittyi kryptoprojekteihin, kuten hänen memecoiniinsa ja perheensä World Liberty Financial -alustaan."
Olisipa minullakin henkilöitä, joista en edes tiedä keitä he ovat, tekemässä minulle 1200 miljoonaa euroa tuottoja yhden kalenterivuoden aikana. Huh, huh.Mikä laki kieltää Presidenttiä tienaamasta kryptoilla?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikä laki kieltää Presidenttiä tienaamasta kryptoilla?
Presidentti on säätämässä lakeja kryptoliiketoimintaan liittyen, joten onhan se vähän kummallista, että istuu pöydän molemmilla puolilla. En minä ole ainut, joka ihmettelee mainittua taloudellista eturistiriitaa. Yhdysvalloissa tätä asiaa ihmetellään.
Olisi sekin kummallista ja eturistiriita kiistaton, jos Elon Musk olisi päättämässä valtion tuesta sähköautojen valmistajille. Eihän hän voi päättää sellaisesta, josta hän itse hyötyy sähköautojen valmistajana.
Ei Trump voi olla päättämässä laiesta kryptoliiketoimintaan liittyen, jos hän on itse mukana bisneksessä ja korjaa taloudellisen potin taskuunsa. Mikään laki ei kielltä tienaamasta rahaa julkaisemalla meemikolikkoja, mutta jos olet mukana bisneksessä, et voi olla pöydän toisella puolella säätämässä lakeja ja asetuksia, joista itse hyödyt taloudellisesti. - Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Presidentti on säätämässä lakeja kryptoliiketoimintaan liittyen, joten onhan se vähän kummallista, että istuu pöydän molemmilla puolilla. En minä ole ainut, joka ihmettelee mainittua taloudellista eturistiriitaa. Yhdysvalloissa tätä asiaa ihmetellään.
Olisi sekin kummallista ja eturistiriita kiistaton, jos Elon Musk olisi päättämässä valtion tuesta sähköautojen valmistajille. Eihän hän voi päättää sellaisesta, josta hän itse hyötyy sähköautojen valmistajana.
Ei Trump voi olla päättämässä laiesta kryptoliiketoimintaan liittyen, jos hän on itse mukana bisneksessä ja korjaa taloudellisen potin taskuunsa. Mikään laki ei kielltä tienaamasta rahaa julkaisemalla meemikolikkoja, mutta jos olet mukana bisneksessä, et voi olla pöydän toisella puolella säätämässä lakeja ja asetuksia, joista itse hyödyt taloudellisesti.Trump ei ole päättänyt minkäänlaisista kryptolaeista. Hän allekirjoittaa ne voimaan kun niistä senaatti, pankkien edustajat,kryptofirmojen edustajat ja muut sianniskat ovat ensin päättäneet.
Olet selvästi iltalehtien aivopesemä.
Oho!! Vettä sataa hei, se on varmaan Trumpin syy!!
- Anonyymi00026
Nazitattoo-Pauli SS kiistää kieroilleensa, on kuulemma niin ankara Jeesuksenmies että epärehellisyys on mahdotonta
- Anonyymi00030
Valetta.
- Anonyymi00032
Ei ole mikään jeesuksen mies, kiero ketale henkeen ja vereen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391225Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4041135- 102915
- 82827
- 78812
- 82756
- 103694
- 50685
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676