Kirjoitan tästä kirjan ❤️ Ainiin ja rakastan rakastan...
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Miten se alkaisi tarinasi ?
- Anonyymi00003
"Ei helvtti, ja taas sitä mennään..."
- Anonyymi00022
Eihän tässä ole mitään vtun järkeä. Ja on.
- Anonyymi00024
Anonyymi00003 kirjoitti:
"Ei helvtti, ja taas sitä mennään..."
Kuinka usein sitä on "menty"?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuinka usein sitä on "menty"?
Riippuu aikajanasta.
- Anonyymi00002
No ei ole ainakaan tavallisen tylsä tarina😺
- Anonyymi00005
Tavallaan on, mutta fiktiivisellä tarinankertojaotteella saa luotua kaikesta mielenkiintoista. Rakkaudestahan se tulee kertomaan, siitä mitä oli, on, ja olisi voinut olla. Lisäten epämääräisiä henkilöhahmoja joista päähenkilöillä ole kunnolla edes hajua, ovatko mistä laitoksesta karanneet.
- Anonyymi00004
Sanos muuta 😄❤️
- Anonyymi00006
Sanon 😀
- Anonyymi00007
Meillä on sen naisen kanssa tosi tylsä tarina. Olen vain hänen oma nössykkänsä.
- Anonyymi00008
Ei mitään väliä mikä sanoo tai luulee olevansa, hän se on silti ❤️
- Anonyymi00009
Voit olla mun koko elämän nössykkä mussukka ❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voit olla mun koko elämän nössykkä mussukka ❤️
Entä tossukka jaxuhalipupu?
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Entä tossukka jaxuhalipupu?
Voi hyvänen aika 😂
- Anonyymi00011
Eihän siihen tarvii kuin sitkeähkö mies ja nainen ja sitten porukka, joka ei tajua muuta kuin lyödä päätään seinään. Mies kaivautuu mullan seasta ja sanoo: "Ja perkkeles teidän porukan kanssa, piti olla nytkin viihteellä, ottaa pari lasii ja nyt; kattokaa ny, valkoset housutkin ihan mullassa ja mustana. Joillakin sitä ei oo vaan tyylitajuu!"
- Anonyymi00014
Mies on sitkeä kyllä, mutta niin on nainenkin. Kova pala purtavaksi.
- Anonyymi00012
Jos haluat, niin tule käymään. Taas mennään. Saat lisää materiaalia sivuille. ❤️
miehelle menee... - Anonyymi00013
Mun (ja jonkun) tarinalla ei ainakaan ole onnellista loppua.
Mutta niinhän joku halusikin, siis ettei mua ole olemassa.
Sinänsä jonkun tarinassa on siis onnellinen loppu,
aivan pian kun mua ei ole enää.
- 🫥🪽- Anonyymi00015
Ymmärrän masennusta vaikka ei omakohtaista kokemusta siitä olekaan. Jotkut käyttävät sitä häikäilemättömästi hyväkseen jos eivät itse voi hyvin, enkä suosittele tätä paikkaa jos aivokemiat on vtuillaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ymmärrän masennusta vaikka ei omakohtaista kokemusta siitä olekaan. Jotkut käyttävät sitä häikäilemättömästi hyväkseen jos eivät itse voi hyvin, enkä suosittele tätä paikkaa jos aivokemiat on vtuillaan.
Niin mikä sitten olikaan sulla syynä, en tiedä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin mikä sitten olikaan sulla syynä, en tiedä.
En koskaan toimi epäoikeudenmukaisesti heitä kohtaan jotka voivat oikeasti huonosti. Laki on laki.
- Anonyymi00017
Mä kirjoitan joskus kirjan työpaikastani josssa pomolla on mielikuvitusperhe ja hän vaikuttaa siellä tehden jostakin isoa johtajaa, ja jotakin painaa alas. Aivan mielivaltaisesti. Siitä tulee hyvä kirja ja opiksi millaisia mielipuolija työelämässä on
- Anonyymi00019
Kirjoita ihmeessä kirja ja hyvä siitä tuleekin
- Anonyymi00023
jaa niin haavi ja ruskea verikkö salainen postnord suhde uuhuhh
- Anonyymi00025
Se ei auta, vaikka kirjottaisi kuinka monta kirjaa, jos se, kenelle ns. osoitat kirjan, ei tunnista siitä itseään ja tilannetta. Jos hänelle tarina on ihan toinen ja siinä toisenlaiset henkilöt.
- Anonyymi00027
Osoitan sen jokaiselle joka on koskaan kokenut että järki lähtee, ja kuinka asiat saa täysin absurdit mittasuhteet, syy on edelleen täysin selvittämättä mutta se selviää. Arvatenkin liittyy kuitenkin sairaalloiseen katkeruuteen mikä on jotkut ajanut laittomuuksiin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi269764- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7581Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 60557