Ja kenenkähän kustannuksella, jos saan kysyä?
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9580111
Vähin äänin niskat nurin lokilta niin ei mene verorahaa joutavaan viherpiiperöintiin.
Loukkaantunut lokki eläinlääkäriin?
14
89
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Voihan hellanduudeli sentään.
Ottaaisko joku selville, paljonko tämä lokki tuli maksamaan sairaala, veteraani, kuljetus- lääke ym kuluineen kaupungin veronmaksajille!
Lähettäkää se lasku sille, joka ehdottomasti vaati. Olisi voinut ottaa itse huoltaakseen.
En ole eläinvihaaja, mutta kohtuus kaikessa.
Jos koira puree, niin se tapetaan, eikä laiteta psykologiseen hoitoon.
Tai jos omistaja laittaa, niin oma on asiansa.- Anonyymi00002
Niinpä. Noita raajarikko lokkeja ja niiden poikasia on vaikka kuinka paljon, jokainenko niistä pitäisi toimittaa Takilatielle tohtoriin? On kyllä kummaa paapomista kun pskalintujen annetaan ensin vallata julkiset rakennukset ja sitten niille pitäisi vissiin vielä sairaala perustaa. Onko tämä hulluus vihreiden vai kenen aikaansaannosta? Järjettömäksi on mennyt porukka.
- Anonyymi00003
Tarttisko ensi kesänä asialle jo viimein tehdä jotakin? Kaupunki hoi!
- Anonyymi00004
Pitäisi olla jo suunnittelussa ja tehty ennen seuraavaa pesimäaikaa...
- Anonyymi00005
parille nuorelle hyvä keikka,
häiriköidä katolla pesimäkauden alussa... - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
parille nuorelle hyvä keikka,
häiriköidä katolla pesimäkauden alussa...Paljonko maksoi tää lokin lääkärireissu?
Eikös veronmaksajana pitäisi olla oikeus saada tietää?
- Anonyymi00007
Suomessa asuu 68 000 venäläistä. Miksi näitä vihamielisen roistovaltion kansalaisia ei ole karkoitettu täältä?
- Anonyymi00011
Heillä on varmastikin lupa asua täällä eivätkä kaikesta huolimatta halua lähteä täältä vihamielisestä maasta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Heillä on varmastikin lupa asua täällä eivätkä kaikesta huolimatta halua lähteä täältä vihamielisestä maasta.
Ryssien asumisluvat on peruutettava ja tyypit karkoitettava. Ovat tulleet tänne vihollismaahan Vladimir Vladimirovitš Putinin määräyksestä.
- Anonyymi00008
Rusakko hukkui kanavaan pelastuslaitos paikalle👌
- Anonyymi00010
Paljonko tuokin keikka meille maksoi?
- Anonyymi00009
Voisiko rokkifestarit järjestää kirjaston katolla...? 🤔
- Anonyymi00013
Paljonko muuten ihan oikeasti veroeuroja palaa näihin pelastusoperaatioihin, jotka ratkeaisivat nopeasti ja helposti pikalopetuksella ja roskiksella?
- Anonyymi00014
Arvoisa Joensuun väki
Rukoilkaamme!
Kiittäkäämme Ukko ylijumalaa että Vladimir Vladimirovitš Putin on vielä hengissä. Siellä on putlerin tilalle tulossa iso lauma täysin mielenvikaista porukkaa, eikä siitä hyvä seuraa.
Aammen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520