KOIVUKUJA KARTANOSTA halikkoon

Anonyymi-ap

Joka nykyistenkin koivujen merkitys yllättää - aina kun uusi kakara syntyi yhdynnässä piikaan - piti renkien aina istuttaa uusi koivu kujaan joka johti Kirkkoon.
Pirun monta koivua siinä kujassa on vieläkin, heh, heh.

29

78

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aikamoinen seiväs äijällä oli

• Anonyymi00002

Tuosta on varmaan vaINETTU, ETTEI VAAN KArtanon äijä nousaisi haudastaansa ,,,,heh

• Anonyymi00003

Wihdoinkin joku näkee sen helvetinmoisen koivukujan oikeaSSA VALOSSA - katumuuskuja .

• Anonyymi00004

Mää ja haluan kartanon isännäksi ja aamiaisen jälkeen sanoisin sisäkölleni - kenet tuolta äiteiänsä lasta 18 V KOMENTELEE - TUUKKO MINUN TYKÖNI.
      SITTEN VAIN OTTAsin - näin se homma ENNEN ETENI, EI OLLUT RAJAA.

• Anonyymi00005

Kamalaa, noinko vain ennen kartanon pedofiili valitsi varmaan työläisten laSTEN LEIKKIPAikalta itselleensä alaikäisen?

• Anonyymi00006

NÄIN SE ON VARMAAN SILLOIN MENNYT - MUTTA SIITÄ VAIJETAAN EDELLEEN.,
      Olihan se sailloin, kunniaasema JOS 12 VUOTIAS TYTÄR KELPASI "SISÄKÖKSI"

• Anonyymi00007

Joo, ei ole yhtää tosikeretomusta SALONSEUDUN , KUINKA PIIKOJA NAITIIN/ NAITETTIIN
      rENGEILLE JÄTETTIIN JÄMÄT

• Anonyymi00008

iSOISÄNI MUISTELI SILLOIN AIKOINAAN - että aina viikonlopun jälkeen saI AINA UUTTA KUOPPAA KAIVAA UUDELLE KOIVULLE, EN SILLOIN SITÄ TIETERNKÄÄ TAJUNNYT , SANOI.

• Anonyymi00009

kamalaa, jo silloin piiat antoivat ,, kamalaa, kuinkas ne sillaill jo silleen?

• Anonyymi00010

Jostain luin kuinka Kartanoherra HALIKOSSA , köyhään pirttiin tuli vain vettä juomaan ja sanoi samantien>; tuon tytön otan mukaani - ei siinä autanut äiten valitukset ja äidille jäi vain ikuineen kaipuu

• Anonyymi00011

Onko mikää muuttunut

• Anonyymi00012

Koivut kasvavat ja ulkoiluttajat kusewttavat niiden juurelle.

• Anonyymi00013

Onks tää se sama koivukuja jossa kissaani ulkoiletutan, se murisee joka koivun juurella ja kerran raapaise - ikäänkuin jotain sanoaksensa, heh.

• Anonyymi00014

Monta on romaania /kirjaa tehty nykyisin - onko salonseudun pedpfiileistä kartanoheroista tehty edes muistelmaa - ei - eipä tietenkää, koska kaikki ns; muistelmat ovat aina porvareiden kirjoittamia.

• Anonyymi00030

"En viitsi sua rasittaa, menen kijastohuoneeneeni ja palvelija tuli syliin heti.....

• Anonyymi00015

Heh, kirja oka kertoo kahdesta kerrokselosta salon kartanoissa,;kuin ne englantilaiset joita jokapäivä tulee telkkarista

• Anonyymi00016

mistä tää koivukuja alkaa?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

mistä tää koivukuja alkaa?

Nykyisin se alkaa kartanolta ja päättyy halikon kirjaston kupeeseen.

• Anonyymi00018

Eikös se koivukuja ole vain siellä lukitun portin takana Joensuun kartanoon johtamassa suurinpiirtein 110 tien pientare alueelta alakaen..taitaa ehkä pien hiekkatienpätkä siit Joensuuntien alun ja 110 tien risteyksen jälkeisest osast lähtee siihen lukitun portin eteen jost se koivukuja sitte kartanol menee..Jaapas google maps näyttäis kyl et viel menis halikon kirjastolle koivukujan osa siitä lukitun portin kohalta kuitenk,siis siel toisel puolel ku 110 tie.Ptäis käydä katsoos meneekö sitä Prisman viereisen pellon koivukuja osaa kuitenkaa enää Halikon kirjastol?,miten en oikeen muista et siin pellol menis koivukuja,mut googlen mapsin mukaan menis?.

Mielenkiintoista väitettä sen koivukujan synnystä,ei taida olla juurikaan ketään(enää)todistamassa miten koivukuja saanut alkunsa,en väitä ettei ainaki osa tuosta jutust oliski totta(??)kenties??,mutta hmmm niin eipä varmaks voi tietää tuota sitten??.
      .

• Anonyymi00019

SIELLÄHÄHÄN SE koivukuja on vieläkin

• Anonyymi00020

Kartanon isäntä tuli uskoonsa ja rakennutti Halikon kirkon , jonne johti - ja nytkin johtaa koivujuja.

• Anonyymi00021

Kartanon isäntä tuli uskoon- kun kalu lakkasi seisomasta - olihan se jo tehnyt tehtävänsä . saattanut 78 nuorta navetta 15v tyttöä raskaaksi, joiden tulevat miehet avioliitossainsa ottivat osumaa.

• Anonyymi00022

Tulee mieleen asioita joista ei koskaan kerrota, koska ne koskevat vain vähempiosaisia .
      Historia aina kaunistelee - kyllä varmaan nämä "Koivukujan rikkaat äijät vetivät silloisia bileitä - jonne kutsuttiin nuoria tyttöjä".
      - joiden jälkeen syntyi lapsia...--

• Anonyymi00023

Luulen että siloiset köyhät äidit jopa tyrkyttivät nuoria tyttäriensä porvareiden pantavaksi - lapset jotka edellinen porvarisuku oli nainut silloisiissa bileissämnsä

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Luulen että siloiset köyhät äidit jopa tyrkyttivät nuoria tyttäriensä porvareiden pantavaksi - lapset jotka edellinen porvarisuku oli nainut silloisiissa bileissämnsä

Näin eilen haamun joka pyysi anteksiantoa synneistänsä - oli muka liian monelta ottanut kartanon navetassa väkisin lapsia.....
        Tuli vastaan ulkoiluttaessani koiraani koivukujalla - se oli vain kuin humahdus ja tuuli, en osaa selittää.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Näin eilen haamun joka pyysi anteksiantoa synneistänsä - oli muka liian monelta ottanut kartanon navetassa väkisin lapsia.....
        Tuli vastaan ulkoiluttaessani koiraani koivukujalla - se oli vain kuin humahdus ja tuuli, en osaa selittää.

Tuulikos vain siellä humahtelee, mutta kyllä minäkin aina jännitän jos menen sitä peltoa pitkin, en uskaltaisi ilman koiraa illalla siellä .

• Anonyymi00026

Jostain salon historiaa käsittelävästäjutusta, että tosiaan kartanonherra tuli vanhoillapäivillänsä tulokseen, että pitää jopa >Halikon kirkko rakentaa.

Sen äijän iso hauta on heti siinä....

• Anonyymi00027

OLI, SENAIKAINEN BEDOFIILI

• Anonyymi00029

hyvä juttu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe