ja paljon nuoremmalla on ollut hoitaja-asiakasuhde, koska hänellä on ollut elämässään monenlaisia vaikeuksia. Siksi en ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa yhdessä hänen kanssaan! Etäapusuhde! Ja siksi emme tule koskaan olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa! Ja myös suuri ikäero on este minulle, koska pidän vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevisa miehistä.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
pohjalta alotellaan tämän uuden ihmisen kanssa sitten joskus
olen yksinäinen susi mieleni on sairaanloisen vaikea ja outo enkä luota mihinkään, vanhoja en osaa kaivata tunnen lähinnä vihaa ihmisiä kohtaan tai en mitään ollenkaan
uudelle miehelle sanelen päässäni jäätäviä kriteereitä mutta totuus on että se voi hyvinkin olla täysin heistä poikkeavanlainen mies koska luonne on lopulta merkityksellisin kaikista minun kohdalla
-särjetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes931123Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361112Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.99762- 67743
- 25726
- 34718
- 8621
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist25619