ja paljon nuoremmalla on ollut hoitaja-asiakasuhde, koska hänellä on ollut elämässään monenlaisia vaikeuksia. Siksi en ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa yhdessä hänen kanssaan! Etäapusuhde! Ja siksi emme tule koskaan olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa! Ja myös suuri ikäero on este minulle, koska pidän vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevisa miehistä.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
pohjalta alotellaan tämän uuden ihmisen kanssa sitten joskus
olen yksinäinen susi mieleni on sairaanloisen vaikea ja outo enkä luota mihinkään, vanhoja en osaa kaivata tunnen lähinnä vihaa ihmisiä kohtaan tai en mitään ollenkaan
uudelle miehelle sanelen päässäni jäätäviä kriteereitä mutta totuus on että se voi hyvinkin olla täysin heistä poikkeavanlainen mies koska luonne on lopulta merkityksellisin kaikista minun kohdalla
-särjetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431366
- 741244
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun1051006Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50935- 78832
- 45801
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40798- 67673
- 115668
- 75626