Siksi pidän sinusta niin paljon.
Olet parasta mitä tiedän.
Kun olet kainalossa toivon että aika pysähtyy.
Kun suutelen sinua, toivon vain että se ei ole viimeinen kerta.
Sielusi on tulta ja
13
349
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
no olenhan mä toisinaan vähän tahditon.. asiaton.. mut minkäs teet. rakastan tulisesti.
- Anonyymi00003UUSI
Tykkään tulisesta! Huoks.*
Vaikka et sinä ole hän kenestä tykkään. - Anonyymi00007UUSI
Tahdistin vaihtoon.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tahdistin vaihtoon.
buahahah lätty kiinni sica
- Anonyymi00002UUSI
Oikeaa puhetta likka tietää...
- Anonyymi00009UUSI
Aloitus taitaa olla kuule ihan palstasedän limainen romantiikan pukuun puettu manifestaatio
- Anonyymi00004UUSI
Onpas täällä kohtalokkaita aloituksia tänään.
- Anonyymi00005UUSI
Seksihelteet tehneet tehtävänsä..
- Anonyymi00006UUSI
Tämä nainen on yhtä tulisieluinen vaikka olis -30 pakkasta talvella!
Kesä tietysti pahentaa tilannetta, tai parantaa. Miten vaan haluaa ajatella.
- Anonyymi00010UUSI
Pitää hillitä itseni, ettei tule ylilyöntejä. Tosin kyllä niitäkin tulee.
- Anonyymi00011UUSI
ittellä tulee päivittäin kymmeniä.
- Anonyymi00012UUSI
Minkälaisia ylilyöntejä?
- Anonyymi00013UUSI
Tiedän. Siinä saatan olla erilainen. Tunteiden ja läsnäolon laajuudessa ja voimassa, elämän ja kehon rytmissä. Osaan olla valtavan rauhallinen ja varmaan turvallisuutta huokuva, todella nopeasti, sieluni, sydämeni, kehoni voi kiihtyä aika kiihkeään vauhtiin, tuollainen on luontaista minulle. Olen aika elävä. Nuorempana joku sanoi, ilmeeni vaihtui 30 kertaa minuutissa, enkä itse huomannut mitään. Yksi elämän motto voisi olla; saa pursuttaa tunteitaan ja oikein kunnolla jos se tuntuu molemmista hyvältä. Saa olla tekemättä mitään, vain olla toisillemme läsnä, sekin tuntuu väliltä hyvältä. Tunnistan kyllä naisen joka sopii minulle tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492