Varokaa pride yrittää indoktrinoida lapsianne

Anonyymi-ap

Ideologian ja sitä ajavien tavoitteena on muun muassa setan avulla probagandoida ideologiaansa lapsille ja herkässä iässä oleville nuorille.

Tavoitteenahan sillä on, että lapset saisivat valita sukupuolensa. Sukupuolihämmennys saa sitten lapset normaalissa kehitysvaiheessa sekaisin. Sitten ajetaan hormoni- ja leikkaus”hoitoja”. Drag queen showt, sateenkaaripajat, tekopenisten tekemispajat ja puheet monista sukupuolista lapsille yms ovat vain tähän liittyvää valmistavaa toimintaa.

30

164

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi sinua ressukkaa. Tule jo ulos kaapista, kun pride noin kiihottaa.

• Anonyymi00006

Kyllä tuo on oikein perusteltu varoitus. Ihmettelen ettei lastensuojelu puutu näihin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä tuo on oikein perusteltu varoitus. Ihmettelen ettei lastensuojelu puutu näihin.

Olin alakoulussa ja silloin olin jo kiinnostunut pojista,en tytöistä. Silloin 70 luvulla ei ollut Prideja,missähän syy? Ketä syyttää.Se on vaan totta että toiset tykkää pojista ja toiset akoista.Ja olen todella tyytyväinen etten tykkää naisista,varsinkin nykyajan ämmät on karseita huutajia ja komentelijoita ja ukot tekee mitä määrätään!! Ei kiitos!

• Anonyymi00002

Kauheaa! Törkeää! Maailma tuhoutuu!

• Anonyymi00029

Kyllä kaikilla pitää olla oikeus omaan heppiinsä

• Anonyymi00003

Voihan pippeli

• Anonyymi00004

Mistä pissa tulee?

• Anonyymi00005

Päästä

• Anonyymi00007

Kyllähän nämä viimeaikaiset uutiset ovat herättäneet minutkin joka aiemmin olin aika lailla neutraali. Mutta nyt tämä hullutus pitäisi pysäyttää. Seksuaalivähemmistöjen oikeudet on ok. Mutta ei tätä nyt pidä hyväksyä, että lapsille ja nuorille aletaan päitä sekoittamaan. Nuo tekopenisten tekemiset 12 vuotiaille ja panokeinut pridessa kyllä havahduttivat että tuohan on aivan sekopäistä touhua.

• Anonyymi00022

Minäkin olen herännyt tähän, vaikka aiemmin en välittänyt. Pride on saanut minut ajattelemaan jatkuvasti samaa sukupuolta olevien vehkeitä. Tämä pitää kieltää!

• Anonyymi00008

Samaan aikaan kristofasistit äärioikeistokavereineen levittävät omaa propagandaansa ja yrittävä pakottaa ihmiset ajattelemaan omien ihanteidensa mukaisesti!!!
      Tokihan moni kansalainen varmasti haluaa elä venäjän maan kaltaisessa maassa jossa sallitaan vain yksi totuus ja väärästä mielipiteestä pääsee siperiaan vankileirille ellei sitä ennen tipu ikkunasta "vahingossa"

Itse asiassa ihmettelen sitä etteivät nämä radikaalikristityt äärioikeistokavereineen ole lyöttäytyneet yhteen äärimuslimien kanssa sillä heitä yhdistää syvä viha sateenkaari ihmisiä kohtaan!!!

• Anonyymi00009

Älä nyt höperehdi pridesi kanssa. Ja jättäkää saatanat lapset ja nuoret rauhaan. Ihmisillä on mitta täynnä tätä teidän todellisuudesta irti olevaa ideologiaanne. Helsinkipridessäkin oli enään noin 10.000 ihmistä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Älä nyt höperehdi pridesi kanssa. Ja jättäkää saatanat lapset ja nuoret rauhaan. Ihmisillä on mitta täynnä tätä teidän todellisuudesta irti olevaa ideologiaanne. Helsinkipridessäkin oli enään noin 10.000 ihmistä.

Täällä nyt on vain niin, että kaupunki on ottanut prideideologian eteenpäinviemisen tehtäviinsä. Ainoa kunta Suomessa. Pridefanaattinen kaupunginhallitus päättänyt tämän.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Täällä nyt on vain niin, että kaupunki on ottanut prideideologian eteenpäinviemisen tehtäviinsä. Ainoa kunta Suomessa. Pridefanaattinen kaupunginhallitus päättänyt tämän.

Olihan esimerkiksi tuo tekopenisten tekemistyöpaja alaikäisille 13-vuotiaille lapsille pedofiliaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Punaniskaisille SaastaKristittyille äärioikeistokavereineen ei totuus merkitse mitään, ainoa tarkoitus on valehdella suu vaahdossa oli asia mikä tahansa!!!

Jos Palstaperseilevät punaniskat eivät olisi tavaustaidottomia koulupudokkaita, tietäisivät ettei Savonlinna ole kuntana ensimmäinen eikä viimeinenkään joka tukee toiminnallaan Pride tapahtumaa Suomessa!!!

• Anonyymi00019

Savonlinnan kaupuginhallitus on ottanut priden järjestämisen tehtäviinsä.

• Anonyymi00020

Kauheasti kiinnostaa genitaalijutut. Mistä saa lisätietoa?

• Anonyymi00021

Mitä pahaa oli viestissäni, missä vaadin Venäjän homolakeja Suomeen suojelemaan lapsia ja kerroin prideideologian vaikutuksista itseeni? Että saunassakaan ei voi enää käydä seksualisoimatta kaveria ja tämä on pridetuputuksen syytä? Mitään ei todellakaan enää saa sanoa. Pridemafia päivystää täälläkin sensuroimassa.

Priden tavoite on tuhota ydinperhe ja lopettaa valkoinen rotu. Se on osa kulttuurillista rappiota, mikä liittyy väestönvaihtoon. Herätkää ihmiset!

• Anonyymi00023

Sekä ajavat luokkayhteiskuntaa vaikka , vaikka olevinaan ovat tasa-arvon asialla.
      Heillä itsellään omn molemmat kädet toisten taskuissa, toisilla rahan toisilla jonkin muun syyn takia...
      Ettäs tällainen tasa-arvon kannatisryhmä, toiset on siis vaan enemmän tasa-arvoisia kuin toiset.
      Tietenkään ei saa missään nimessä arvostella kun ei ole ideologia eikä muutoinkaan arveluttavaa toimintaa.
      Voi vahvistumiseksi katsoa vaikka pääkaupungin älämölö kulkueesta jossa hoilataan luokkayhteiskunnasta ja pätkiä peniksen rakentelusta ja panokiikuista...

Poliittiset puolueet on tukemassa koska saaavat valmiiksi aivopestyjä lampaita seuraamaan sokeasti ja uskomaan kaiken mitä tuputetaan..

• Anonyymi00024

Näin on. Kepu, kokoomus, demarit, rkp. vihreät ja vasurit tätä prideideologiaa ajavat, Tulee mieleen Neuvostoliiton hännystely näistä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Näin on. Kepu, kokoomus, demarit, rkp. vihreät ja vasurit tätä prideideologiaa ajavat, Tulee mieleen Neuvostoliiton hännystely näistä.

Pride on kielletty lailla Venäjällä. Kiina puuttui Suomen suurlähetystön pridetapahtumaan. Alas on menossa tämä ideologia ja edelläkävijämaat yrittää puuttua tähän hössötykseen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Prideideologia kehitettiin Neuvostoliitossa tuhoamaan ydinperhe ja länsimaisen kulttuurin rappiollistamiseksi. Taustalla oli myös valkoisen ihmisen perimän muuttaminen. Neuvostoliitto voi hyvin näissä puolueissa.

Venäjä on itse osannut torjua tätä lainsäädännöllä. Ei tämä sen kummoisempaa ole. Laboratoriosta karkasi viirus ja nyt sitä joudutaan torjumaan. Onneksi on maita, jotka tätä torjuu. Ennen Savonlinnakin oli tässä rintamassa mukana ja nautittiin ylijäämistä ja muuttovoitosta. Ei ole enää.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Prideideologia kehitettiin Neuvostoliitossa tuhoamaan ydinperhe ja länsimaisen kulttuurin rappiollistamiseksi. Taustalla oli myös valkoisen ihmisen perimän muuttaminen. Neuvostoliitto voi hyvin näissä puolueissa.

Venäjä on itse osannut torjua tätä lainsäädännöllä. Ei tämä sen kummoisempaa ole. Laboratoriosta karkasi viirus ja nyt sitä joudutaan torjumaan. Onneksi on maita, jotka tätä torjuu. Ennen Savonlinnakin oli tässä rintamassa mukana ja nautittiin ylijäämistä ja muuttovoitosta. Ei ole enää.

Näin on näppylät. Nyt täällä on vihervasemmistolainen kaupunginhallitus ja kaupunginjohtaja. Nopeasti ovat saaneet kaikki paskaksi tapansa mukaan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Näin on näppylät. Nyt täällä on vihervasemmistolainen kaupunginhallitus ja kaupunginjohtaja. Nopeasti ovat saaneet kaikki paskaksi tapansa mukaan.

Degeneroituminen on tosi asia. Tämä porukka hetti vielä ulos laillisuusmiehen ja kiistatta geeneiltään vahvan, uutteran ja aikaansaavan Miehen. Miehen, joka johdatti meidät menestykseen ja tiesi parhaamme. Nyt on kaaos ja anarkia ja tulokset sen mukaisia.

• Anonyymi00026

Pipelit ja pinpit piiloon, kielletty puheenaihe!

• Anonyymi00028

Meidän taloyhtiössä pride oikku alkoi ripustamaan heidän riepuaan autokatoksen räystääseen ja tuputtamaan heidän ideologiaan. Riepu lähti roskiin minne se kuuluukin ja oikku juoksien karkuun

• Anonyymi00030

"Probagandoida"
      Kuulostaa joltain tarun valtiaan nimeltä.

• Anonyymi00033

Pieni virhe kirjoituksessa ja wokesanapoliisi on paikalla. Brideideologia ajaa juuri tuollaiseen. Pitää osata termit oikein, jotta kuuluu heimoon. Onneksi Venäjä torjuu tätä ja on pridetaistelun eturintamassa. Kun Putin palauttaa vuoden 1743 rajat, loppuu meilläkin woke ja bride.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Pieni virhe kirjoituksessa ja wokesanapoliisi on paikalla. Brideideologia ajaa juuri tuollaiseen. Pitää osata termit oikein, jotta kuuluu heimoon. Onneksi Venäjä torjuu tätä ja on pridetaistelun eturintamassa. Kun Putin palauttaa vuoden 1743 rajat, loppuu meilläkin woke ja bride.

Itse en halua putinia, wokea enkä pridepaskaa.

• Anonyymi00036

Pride on kommunismia ja totalitarismia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe