Köhäkkä-palautetta...

Anonyymi-ap

Köhäkkä on mukava kaksipäiväinen tapahtuma, jossa voi torilla tehdä ostoksia ja syödä ja tavata tuttuja. Tänä vuonna oli maanantain toripäivää jatkettu klo 18.00 asti, jotta työssäkäyvilläkin olisi työpäivän jälkeen aikaa käydä torilla. ( Usealla työpäivä loppuu klo 16.00 ) . Ja mukavasti oli porukkaa liikkeellä ja toista kertaa järjestetty moottoripyöränäyttely veti päivällä porukkaa. Hyvä näin, mutta sitten palautteen paikka. Aloitetaan mp-näyttelystä. Facessa oli mainostettu, että tämä näyttely kestää klo 17.00 saakka. Motoristit poistui letkassa jo klo 15.00. Saavuin paikalle noin 16.00 ja yhtään moottoripyörää tai muuta näytteilleasettajaa ei ollut enää paikalla!!
Miksi? Jos mainostetaan kellonaikoja, niin miksi niitä ei sitten noudateta. Pikkusen pettymys minulle ja monelle muullekin. Ei jäänyt hyvä mieli...
Sitten järjestöjen letunpaistoteltoista. Köhäkkätorilla olisi mukava istuskella kahvia ja muurinpohjalettua nauttien. Kuitenkin, vaikka tori olisi ollut auki, niin eiköhän jo klo 17.00 ollut paikallisten järjestöjen teltat kiinni. Oliko taikina loppunut vai Salkkarit telkkarissa juuri alkamassa? Ei ne jauhot ja munat niin paljoa maksa, että kyllä sitä taikinaa raskisi tehdä vaikka pikkuriskillä hiukkasen yläkanttiin. Onneksi muualta tullut lettukahvilayrittäjä palveli loppuun saakka👍. Kyseessä taisi ollakin ammattilainen.
Kelpasi maksavien asiakkaiden rahat ja hyvä niin.
Oisko tässä peiliin katsomisen paikka? Tänään en päässyt torille, mutta veikkaan, että jo heti iltapäivällä on alkanut telttojen purku jollakin järjestöllä...

40

852

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja lisäksi tämä sama jokavuotinen ongelma joka toistuu sekä Köhäkässä että joulunavauksissa, että nämä Suomussalmen eläkeläiset piereskelevät torilla ja haisevat pahalle.

• Anonyymi00002

On teillä ongelmat!
        Miksi pakkautua jonnekin savun ja låtyn katkun sekaan???

Minä en oo käynyt ainakaan kymmeneen vuoteen tuollaisissa rihkamataoahtumissa! Samat rievut ja leivonnaiset kiertää ympäri Suomea. No jokunen silläkin leipänsä hankkii.

• Anonyymi00005

Eläkeläiset meleko tarpeellisia veronmaksajia tälle hiipuvalle kunnalle.

• Anonyymi00008

🤮🤮🤮

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

On teillä ongelmat!
        Miksi pakkautua jonnekin savun ja låtyn katkun sekaan???

Minä en oo käynyt ainakaan kymmeneen vuoteen tuollaisissa rihkamataoahtumissa! Samat rievut ja leivonnaiset kiertää ympäri Suomea. No jokunen silläkin leipänsä hankkii.

Niin ja samat auringon polttamat rievut. Temusta halvalla tilattuja. Ja myydään kalliilla.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin ja samat auringon polttamat rievut. Temusta halvalla tilattuja. Ja myydään kalliilla.

Ei tuonne tarvi pakkautua

• Anonyymi00016

Joka pierun pidättää, niin sillä on muutakin salattavaa!!!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei tuonne tarvi pakkautua

Uteliaisuuttani käyn. Ei menny euron euroa.

• Anonyymi00019

Että sinuaki kätisijää vaan leipä elättää🥶

• Anonyymi00020
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eläkeläiset meleko tarpeellisia veronmaksajia tälle hiipuvalle kunnalle.

Pitäiskö kunnan alkaa keksiä jo muita pönkihtijöits kunnalle kuin eläkeläiset?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Rätit ja leivät?
        Joku leipääki ostaa torilta🤦‍♀️
        Kylässä oma leipomo joka tekee tuoreen ja hyvän leivän

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Että sinuaki kätisijää vaan leipä elättää🥶

Sinua kalja elättää. On siinäkin viljaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Rätit ja leivät?

Ja kaupoissa muutakin leipä tarjolla ONNEKSI, kuin Ämmän Leipää.

• Anonyymi00029

Muista, että ehkä sinäkin joskus olet vanha. Jos jaksat elää ahdistuksen kanssa. Työkyvyttömyys uhkaa jo alle 30 vuotiaita!

Tunne oma arvosi, anna arvosana toisellekin!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pitäiskö kunnan alkaa keksiä jo muita pönkihtijöits kunnalle kuin eläkeläiset?

Mieti sitä!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Rätit ja leivät?

Pahinta leipää Kainuussa! Sitä likisattusta mätkyä!!!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Pahinta leipää Kainuussa! Sitä likisattusta mätkyä!!!

Rieskat hyviä

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Rieskat hyviä

No, ne kyllä menee. Totta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Rätit ja leivät?

Kyllähän niitä nisun kauppaajia torilla on ollut ainakin.
        Kauhavalaanen ölövinä möi ankkastukkia.

Kaikkehen tottuu, paitti puukkohon seljäs ja siihenki tottuu, jos makaa vattallansa"

• Anonyymi00003

Olipa pitkä novelli!
      Lyhyestä virsi kaunis.

• Anonyymi00004

Eihän sinne mennä mitään ostamaan vaan tuttuja tapaamaan!

• Anonyymi00006

Ei osteta ei. Varsinkaan jos tuote ei ole Suomussalmella pikkuserkun valmistama

• Anonyymi00027

Se on oikea asenne!!

• Anonyymi00007

Ihan humpuuki koko köhö…köhö.. köhäkkä
      Roinaa ja rihkamaa hy helevetti!

• Anonyymi00010

Paidta lätyt vohvelit ym ite

• Anonyymi00012

Ja kuten jo tavaksi on muodostunut, ensimmäisestä kommentista lähtien alkaa epäasiallinen kommentointi..

• Anonyymi00014

Sekalainen seurakunta tuttuja toisilleen sydämen kyllyydestä purkavat tuntojaan.
      Hyvää kesää Köhäkkä väki.

• Anonyymi00015

Riemukas, loistokas ja mukaansatempaava köhäkkä tänäkin vuonna.

• Anonyymi00022

KAJAANIssa on markkinakatu lauantaihin asti!
      Mennään kaikki sinne ja pistetään kortti vinkumaan!
      Minä olen jo matkalla.

• Anonyymi00028

Elä pijä kiirettä paluun kansa! Teällä sinuo ei ikävöijä!

• Anonyymi00034

Samat rättien myyjät kuin täällä. Sinne menevät täältä.

• Anonyymi00023

Köhäkkä oli 70-luvulla iso tapahtuma. Väkeä oli ihan älyttömästi ja toinen toistaan enemmän päissään. Hotelliin ja Jooseppi-baarin oli pitkät jonot.
      Jalonkosken partaalla kävi sellainen nainninsutina, että ei paremmasta väliä. Jollain naisenpuolella saattoi olla parikin körmyä selässä yhtäaikaa.
      Oli ne aikoja ne!

• Anonyymi00026

Nyt kyllä valehtelet ja pistät omiasi. Oot vissiin unta nähny.

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Nyt kyllä valehtelet ja pistät omiasi. Oot vissiin unta nähny.

Ei valehtele tuo kirjottaja. Voen totistaa. Toritansseissa tori pölisi niin ettei monasti nähny etteensä.

• Anonyymi00032

Koomista tässä on se, että nimenomaa yksi elakelaisjärjestö vaati maanantaitorin aukioloaikaa kello 18.00 asti. Ja sitten saman järjestön lätynpaistajilla oli kiire katsomaan Salkkareita ja teltta suljettiin jo ennen klo 17.00. Elakelaisilla kiire🥳🥳. En tiedä, oliko kyseessä kommunistien elakeläiset vai ihan normijäjestö. Mutta ihme hommaa🤔

• Anonyymi00043

Apua, Salkkarit jää välistä 😆

• Anonyymi00035

Hötäkkä on hyvä asia.

• Anonyymi00037

Köh, köh...äkkää!

• Anonyymi00042

Itse olisin mennyt käymään mutta olisin ollut paikalla vasta klo 17. En viitsinyt sitten lähteä, kun ajattelin, että kojut on tosiaan jo suljettu. Eikös meidän oman kylän eläkeläiset juuri pyytäneet pidennettyä aukioloa, ja nytkö sitten kuitenkin itse lopettivat ennen aikojaan. Kummallista. En siis jäänyt tänäkään vuonna mistään paitsi, kun jo aiemmin lopettaneet kuin luvattu.

• Anonyymi00044

Eipä ne eläkeläiset muista mitä on tullut pyydeltyä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      149
      1215
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      621
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe