ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta.
En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä satutin sinua jo kerran, joten jos pysyn riittävän kaukana, niin ei voi käydä uudestaan?
Tietysti olen varovainen,
40
447
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kauniita unia.
- Anonyymi00002UUSI
Mua kukaan voi satuttaa, oon sen verran kovaa luuta
- Anonyymi00003UUSI
Samat sanat. Mua on jo niin monta kertaa satutettu, että enää ei heilauta suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi00004UUSI
Sinusta(meistä) ei tiedä minun lähipiiristä kukaan. Ainoastaan ne tietävät, kenelle sinä olet meistä kertonut. Minä en ole kertonut kellekään. Edes niille, joiden kanssa sinä olet ilmeisesti minusta jotain kertonut.
n>m- Anonyymi00007UUSI
En ole ikinä kertonut meidän jutuista kenellekkään.
- Anonyymi00010UUSI
Sinusta tietää kaiken, korjaus.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinusta tietää kaiken, korjaus.
Kukas siellä korjailee? En ole kertonut. Enkä oikein tiedä, mitä edes kertoisin. Kun en tiedä hänen (miehen) näkökulmaa asioihin.
n>m - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole ikinä kertonut meidän jutuista kenellekkään.
Et taida olla hän. Tiedän hänen kertoneen, lähes satavarmasti. Muiden reaktioista, kun tapaan heidät, päätellen.
n>m - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Et taida olla hän. Tiedän hänen kertoneen, lähes satavarmasti. Muiden reaktioista, kun tapaan heidät, päätellen.
n>mKirjain?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kirjain?
Se yleisin täällä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se yleisin täällä.
Ei ole ollut kerrottavaa
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei ole ollut kerrottavaa
Tuo on kyllä totta. Mutta ihmettelen sitä, että nimesi tulee esiin aina kun juttelen tiettyjen tuttujen kanssa. Kuin minulta haluttaisiin tiedustella mielipidettä sinusta. Olen ollut neutraali. Ja sinun kaverisi(n)... katsovat pitkään ja käyttäytyvät erikoisesti minua kohtaan.
n>m - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Mutta ihmettelen sitä, että nimesi tulee esiin aina kun juttelen tiettyjen tuttujen kanssa. Kuin minulta haluttaisiin tiedustella mielipidettä sinusta. Olen ollut neutraali. Ja sinun kaverisi(n)... katsovat pitkään ja käyttäytyvät erikoisesti minua kohtaan.
n>mOhi, minulla ei ole neeke*ikavereita enää
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
n>mOnko tässä nyt käynyt niin, että minä(n) puhuin rpävarmuuksista miehen kanssa joka poimi ajatuksen ja puhui epävarmuuksista sinun kanssa. Ihmiset huomaavat ja aistivat yllättävän pienistä asioist, että mistä on kyse. Sanat ovat vain pieni osa kommunikaatiosta. Ehkäpä siksi on päässyt syntymään erikoisia tilanteita. Tämä olisi kaikille helpompaa jos olisi avoimuutta ja reiluutta. Tietääkseni ainakaan minä en ole millään tavalla ansainnut minkäänlaista selän takana toimimista. Olisi parasta nähdä kolmestaan.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onko tässä nyt käynyt niin, että minä(n) puhuin rpävarmuuksista miehen kanssa joka poimi ajatuksen ja puhui epävarmuuksista sinun kanssa. Ihmiset huomaavat ja aistivat yllättävän pienistä asioist, että mistä on kyse. Sanat ovat vain pieni osa kommunikaatiosta. Ehkäpä siksi on päässyt syntymään erikoisia tilanteita. Tämä olisi kaikille helpompaa jos olisi avoimuutta ja reiluutta. Tietääkseni ainakaan minä en ole millään tavalla ansainnut minkäänlaista selän takana toimimista. Olisi parasta nähdä kolmestaan.
Olisi tosi vaikeaa keksiä, mistä puhuisimme kolmistaan. Kun emme ole koskaan puhuneet kaksistaankaan mistään. Ei ole suunnitelmissa mitään toimintaa. Selän takana tai edessä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olisi tosi vaikeaa keksiä, mistä puhuisimme kolmistaan. Kun emme ole koskaan puhuneet kaksistaankaan mistään. Ei ole suunnitelmissa mitään toimintaa. Selän takana tai edessä.
No totta tuokin. Mulla ja hänellä oli suunnitelmissa tavata sut mutta pointtina oli se ettei olisi salailua. Mielelläni sun kanssa juttelen, mutta ymmärrän ettei se ehkä ole sinulle helppoa ottaen huomioon tämä koko kuvio ja se että tämä on jatkunut jo pari vuotta.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No totta tuokin. Mulla ja hänellä oli suunnitelmissa tavata sut mutta pointtina oli se ettei olisi salailua. Mielelläni sun kanssa juttelen, mutta ymmärrän ettei se ehkä ole sinulle helppoa ottaen huomioon tämä koko kuvio ja se että tämä on jatkunut jo pari vuotta.
Ei se helppoudesta tai vaikeudesta ole kiinni, mutta en tunne edes häntä niin hyvin, että ymmärtäisin, mistä haluaisitte puhua. Saati, että tuntisin sinua. Ei ole mitään konkreettista, mistä ottaa kiinni. En ymmärrä, mitä haluatte minusta. Tai odotatte. Minä en odota mitään. Mulla on ihan muut huolenaiheet, jotka vievät kaiken aikani. Eivät liity mihinkään ihmissuhdekuvioihin.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ohi, minulla ei ole neeke*ikavereita enää
Niin autenttisen oloisia palstaäijä eli aloittaja sinun taaperoille suunnatut feikkidialogit, sain kato heti ajatuksen päästä kiinni. -TT
- Anonyymi00005UUSI
Jotenkin tuo hymyilyttää.
- Anonyymi00030UUSI
Kiva jos tuli hyvä mieli. :)
- Anonyymi00006UUSI
Satutat jos nyt pysyt kaukana. Satutitko? Et. Olin sen jälkeen tunnemyrskyssä, mutta se oli minun oma vika.
- Anonyymi00034UUSI
Satutan itseäni, jos en pysy kaukana. En ole epävarma enkä pelokas, tiedän mitä haluan.
- Anonyymi00008UUSI
Voittaako siis varovaisuus? Ei ole enemmän arvoista?
- Anonyymi00009UUSI
Eläkeläinen olet?
- Anonyymi00018UUSI
Mitä merkitystä sillä on olenko eläkeläinen vai toimitusjohtaja, ääliö?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on olenko eläkeläinen vai toimitusjohtaja, ääliö?
Noista kolmesta vaihtoehdosta olen varmaan sitten se ääliö.
(aloittaja)
- Anonyymi00011UUSI
Eikö kaukana pysyminen vain satuta enemmän? Toki jos pakit sait niin sitten.
- Anonyymi00014UUSI
Tää on mukava peli, pitää reenata.
- Anonyymi00021UUSI
Mikä on pelin henki ja tarkoitus? Ja ketkä sitä pelaa?
- Anonyymi00041UUSI
Jep jep on niin strateginen peli munata vähintään itsensä jollottamalla joutavia palstaäijän aloituksiin ettei mtn rajaa. T
- Anonyymi00016UUSI
Loppu.
- Anonyymi00020UUSI
Miten nää taas osuu näin hyvin. Kirjoitin sinulle ehdotuksia epävarmuuksien korjaamiseksi ja ne sopivat sinulle. Haluaisin ymmärtää sinua paremmin mitä tarkoitat noilla muilla jutuilla. Tiedät, että rakastan, miksi kauempana olo olisi ratkaisu? Ehkäpä lähempänä olo voisikin ratkaista monta juttua.
Se kahvilakin voisi auttaa.- Anonyymi00028UUSI
Tästä en tiedä mitään, pahoittelut.
- Anonyymi00026UUSI
Minä en halua että pysyt minusta aina kaukana ja välttelet mua. Silloin kauan sitten vähän sotkit joo ja tahtomattasi satutit samalla, mutta siitäkin seurasi lopulta vain hyvää, kuten tiedät. Haluan että voimme hymyillä toisillemme ja jutellakin vielä joskus! 🤗
- Anonyymi00031UUSI
Kenelle miehelle tämä on tällä kertaa?
- Anonyymi00033UUSI
Minä puolestani luulin, että mieheltä toiselle naiselle. Taasko tietojen kalastelulla tehtailtu aloitus.
- Anonyymi00039UUSI
Kenelle miehelle tämä palstaäijän aloitus pitäisi olla tällä kertaa kuten muotoilit, pakkomielteinen? T naiselta
- Anonyymi00037UUSI
Minua ei satuta kuin yks ihminen.Satutti.Eiköhän se karma vie siltä sen rakkainta kun aika on.
- Anonyymi00038UUSI
Kyllä se voi uudestaankin käydä.
- Anonyymi00042UUSI
Meni jo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751209
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510