kirjoittaisit mies mulle tänne taas jonkun viestin

Anonyymi-ap

..mistä tunnistan sinut. Sitä odottaen. <3

23

410

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helpointa luovuttaa. Olen ääliö.

• Anonyymi00002

Koska tavattiin viimeksi? Sitten voit saada kirjoituksen.

• Anonyymi00005

Siitä on pitkä aika kun viimeks ollaan kunnolla tavattu, juteltu. Yli puoli vuotta jo. Ohimennen vilaukselta on nähty pari kertaa viimeisen kuukauden aikana, tai ainakin minä olen nähnyt sinut, en tiedä oletko sinä edes huomannut mua.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siitä on pitkä aika kun viimeks ollaan kunnolla tavattu, juteltu. Yli puoli vuotta jo. Ohimennen vilaukselta on nähty pari kertaa viimeisen kuukauden aikana, tai ainakin minä olen nähnyt sinut, en tiedä oletko sinä edes huomannut mua.

Sitten menee ohi.

• Anonyymi00003

tunnistaudu ite ensin💪

• Anonyymi00004

en jaksa enää, kun ne tuppaa menemään ohi..

• Anonyymi00007

aika laaja käsite, miten pitäis tunnistautua?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

aika laaja käsite, miten pitäis tunnistautua?

tunniste voi olla sellainen asia, jonka vain aloittaja ja kaivattu asianosainen tietävät...

• Anonyymi00006

Näin sut tänään.

• Anonyymi00009

Missä näit?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Missä näit?

Pysäkillä kuinka sovittiin

• Anonyymi00012

Ne jotka tosissaan haluaa ottaa yhteyttä pyytämättä eikä jahkaile ne myös ottaa.

• Anonyymi00013

Olen tainnut polttaa itseni loppuun. Ei olisi hänelle minusta iloa.

• Anonyymi00015

Jos välittää ja rakastaa, ei toisen kanssa halua olla vain ilon hetkinä. sivusta

• Anonyymi00016

Oletko identifioinut itsesi viihdyttäjäksi? Toivon mukaan kaivattusi näkee sinussa jotain muutakin.

• Anonyymi00014

En!

Sinun pitää kirjoittaa minulle.

• Anonyymi00018

Sinun pitää kirjoittaa minulle.

• Anonyymi00017

Kaunis paita sinulla, se keltainen.

• Anonyymi00019

haluaisin vaa olla yhen naisen likellä ja katella häntä silmiin tietäen että tämä hetki kestää kauammin.... ei olis kiirettä mihinkää, nukahtaa hönen viereen...
      jakkaa maailma hänen kans...

yksJ

• Anonyymi00020

Ei jotenkin kuulosta sinulta tää viesti vaikka J:lle viestini olikin. Ja tämän voi omia kuka vaan. Kirjoitusvirheitä ym outoutta kyllä oli, joko kirjoitit viestin kiireessä tai sitten lasit oli hukassa tai oot vain kunnon tuiskeessa jos lomalla nyt olet.. :D

• Anonyymi00021

minä kirjoitin jotain nukkumisehdotus-juttuja miten, jota kun menee nukkumaan aikaisin nniin virkeä uusi päivä olin...jossain mökillä ja kirjoittelin, wireless router ja HP Blusines llaptop

niin no well *I'm back in the city, again, city is my home, .. so..

I would be happy if someone noticed how nice is it to sleep in total silencense away feonr cirts noise but if yo like it.

• Anonyymi00022

en tule seksissä oli kyseessä kumpi tahansa :) siinäpä oleellisin

• Anonyymi00025

Miksi et tule?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      971
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      858
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      664
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      609
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      170
      546
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe