Käytetyn osto

ekaa micraa ostamassa

Olen ostamassa 98 vuoden Micraa, ajettu 130 000. Litran koneella, ei millään ihme herkuilla. Onko 4600€ liikaa maksettu? Huollot ja ruostesuojaukset tehty, kaksilla renkailla...

Miten noin muuten tuon ikäiset pelittää? Onko edessä/takana ehkä isot remontit ja jos on mitä?

7

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • microist

      Meinasin sanoa että kallis, mutta näyttääpä olevan törkeät pyynnit Microissa. Osta vähemmän ajettu, kyllä litraisen tekniikka sen 200 000 menee. Tosin halpahan se on korjata.. Sikahalpaa ajoa (bensan hinta.) Jos sulla ei ole vaihdokkia, niin sehän irtoaa neljään tonniin, mikä on jo edullista ;)

      • ekaa micraa...

        Olen huomannut, että todellakin hinnat Mikroissa ovat pilvissä, miksi??
        En haluaisi ruosteen raiskaamaa vm. 89, joka olisi ajettu vain 100 000km ja maksaisi 300€!!
        Ajoa tulisi kakkosautona vuodessa vain n. 5000t km ja nainen ratissa, joten auton täytyy olla varma. Ehkä siksi olen valmis maksamaan enemmän uudemmasta, kai??
        Olen vertaillut hintoja jo useamman viikon...


      • microist
        ekaa micraa... kirjoitti:

        Olen huomannut, että todellakin hinnat Mikroissa ovat pilvissä, miksi??
        En haluaisi ruosteen raiskaamaa vm. 89, joka olisi ajettu vain 100 000km ja maksaisi 300€!!
        Ajoa tulisi kakkosautona vuodessa vain n. 5000t km ja nainen ratissa, joten auton täytyy olla varma. Ehkä siksi olen valmis maksamaan enemmän uudemmasta, kai??
        Olen vertaillut hintoja jo useamman viikon...

        Siinä maksaa luotettavuus, kuten muissakin Nissaneissa. Saat halvemmalla muun merkin, mutta luotettavuus menee samalla .. Katso että lasit on ehjät, renkaat hyvät, maalipinta, ovien tiivisteet ehjät, verhoilu virheetön ja että kaikki varusteet toimii. Jos näin on, niin auto on helmi. Viat tietenkin pienentää hintaa. Katsopa huviksesi paljonko auto on maksanut uutena, ei kai se hinta enää voi olla puolet siitä.

        Tinkaamisella et häviä mitään.


      • micraani
        ekaa micraa... kirjoitti:

        Olen huomannut, että todellakin hinnat Mikroissa ovat pilvissä, miksi??
        En haluaisi ruosteen raiskaamaa vm. 89, joka olisi ajettu vain 100 000km ja maksaisi 300€!!
        Ajoa tulisi kakkosautona vuodessa vain n. 5000t km ja nainen ratissa, joten auton täytyy olla varma. Ehkä siksi olen valmis maksamaan enemmän uudemmasta, kai??
        Olen vertaillut hintoja jo useamman viikon...

        Siksi kun micra yksinkertaisesti on paras! Kestävä, mukava ja näyttävä pikkuauto.


      • ekaa micraa...
        microist kirjoitti:

        Siinä maksaa luotettavuus, kuten muissakin Nissaneissa. Saat halvemmalla muun merkin, mutta luotettavuus menee samalla .. Katso että lasit on ehjät, renkaat hyvät, maalipinta, ovien tiivisteet ehjät, verhoilu virheetön ja että kaikki varusteet toimii. Jos näin on, niin auto on helmi. Viat tietenkin pienentää hintaa. Katsopa huviksesi paljonko auto on maksanut uutena, ei kai se hinta enää voi olla puolet siitä.

        Tinkaamisella et häviä mitään.

        ...vinkeistä. Menen huomenna katsomaan! Ja tingin kyllä...
        Olen kuullut useista lähteistä, että Micra toimii vuosienkin päästä, joten en ole muuta kakkosautoa muiden nipponeiden ohella katsellut.
        Katsotaan nyt tärppääkö.


    • yläkanttiin on

      maksoin puolitoista vuotta sitten (tammikuussa -04) litraisesta Micrasta -00 ajettu 27 tkm 8500 egee.
      Hyvin on pelannut, mitä nyt motarilla saisi heppoja olla enemmän.

    • ekaa micraa..

      Käytiin katsomassa..
      Ajatella, siitä autosta oli autokauppa jo tarjonnut 5000€, mitä sitten seuraava joutuu maksamaan? Eli ei saatu hintaa tingattua. Kunto loistava, mutta litrasen kone ehkä kuitenkin liian pieni. Pientä maantieajoa tulee työmatkalla.
      Haku jatkuu.. Micran merkeissä, tietenkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe