Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kavereita koskaan, se ei olisi mikään kahden tuntemattoman ensi kohtaaminen eikä työtapaaminen… ja samalla tiedostaisin sen, miten arvioisit kaikkea minussa koko ajan.
Sinun kanssasi
27
346
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Siksi en sellaista ole ehdottanutkaan. Työhön liittyvä sattumalta kohtaaminen paras. Tai sitten jossain baarissa tai tapahtumassa törmääminen.
Naiselta- Anonyymi00024UUSI
Baarissa kännissä korkeintaan.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Baarissa kännissä korkeintaan.
No minä voin olla, jos haluat. Sinähän et juo.
Naiselta
- Anonyymi00002UUSI
Kannattaa mennä ottamaan yhdet tai kahdet.
- Anonyymi00003UUSI
Noin se menisi hänen kanssaan. Paitsi että olen ikävöinyt, katse olisi ehkä tutkiva, ei sinällään arvioiva,
- Anonyymi00004UUSI
Jos oot M-nainen niin laita viesti. Jos et uskalla niin mieti mitä oot laitellut viime aikoina, jos se auttaisi.
- Anonyymi00005UUSI
Mitä se on nyt laittanut?
- Anonyymi00006UUSI
En ole laitellut viime aikoina enkä juuri muutenkaan koskaan viestejä?
M- nainen - Anonyymi00008UUSI
Ai tänne vai suoraan?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai tänne vai suoraan?
Miten ollaan kommunikoitu tähän mennessä? Voisiko olla myös toiseen suuntaan?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten ollaan kommunikoitu tähän mennessä? Voisiko olla myös toiseen suuntaan?
Ei olla kommunikoitu tunneasioista koskaan. Ihan muista jutuista.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei olla kommunikoitu tunneasioista koskaan. Ihan muista jutuista.
Joo mutta pointti oli millä tavalla olet minulle tässä lähiaikoina. Voiko olla että minä teen nyt samoin?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo mutta pointti oli millä tavalla olet minulle tässä lähiaikoina. Voiko olla että minä teen nyt samoin?
Minä kommunikoin rakkaudesta, sinä egopohjalta kun otat kaiken sinun arvostelemisena.
Kokeilisit edes yhden kerran kääntää sen niin päin että mitä annoit minun olettaa, mitä kerroit omasta elämäntilanteestasi, mitä lupauksia annoit minulle ja miten kylmästi minut työnsit pois ja valitsit jotain muuta. Jätit minut yksin sydänsurujen kanssa. Se rikkoo herkän ihmisen sydämen joka pyyteettömästi sinua on rakastanut jo pitkään ja yhä rakastaa.
Voiko olla että sanonkin vain puhtaasta rakkaudesta ja välittämisestä tietyt asiat? Sysäten sinua rakkaudella hellästi sinun henkiselle polullesi? Niinkuin minulle niin monia kertoja on sanottu, olen katalyytti heille jotka minua tarvitsevat.
Kaikki lähtee puhtaasta rakkaudesta sinua kohtaan. Onko sinusta kukaan koskaan välittänyt tällä tasolla kuin minä? Enkä puhu nyt siitä ettetkö olisi rakkautta saanut sinun läheisiltäsi, vaan ihan muusta.
Kääntäisin katseeni lähipiiriin ja siihen kuka yrittää kuiskailla valheellisia ja ikäviä asioita sinun korvillesi, kuka kiristää ja manipuloi, kuka ei anna sinun aidosti olla sinä, kuka haluaa vain hyötyä sinusta ja siitä mitä olet kovalla työlläsi elämässä saavuttanut. Minä näen sinut ja rakastan sitä ihmistä mikä siellä kuoren alla on. Se ihminen ei tarvitse muiden validaatioita ollakseen onnellinen.
Rakkaudella Minä - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä kommunikoin rakkaudesta, sinä egopohjalta kun otat kaiken sinun arvostelemisena.
Kokeilisit edes yhden kerran kääntää sen niin päin että mitä annoit minun olettaa, mitä kerroit omasta elämäntilanteestasi, mitä lupauksia annoit minulle ja miten kylmästi minut työnsit pois ja valitsit jotain muuta. Jätit minut yksin sydänsurujen kanssa. Se rikkoo herkän ihmisen sydämen joka pyyteettömästi sinua on rakastanut jo pitkään ja yhä rakastaa.
Voiko olla että sanonkin vain puhtaasta rakkaudesta ja välittämisestä tietyt asiat? Sysäten sinua rakkaudella hellästi sinun henkiselle polullesi? Niinkuin minulle niin monia kertoja on sanottu, olen katalyytti heille jotka minua tarvitsevat.
Kaikki lähtee puhtaasta rakkaudesta sinua kohtaan. Onko sinusta kukaan koskaan välittänyt tällä tasolla kuin minä? Enkä puhu nyt siitä ettetkö olisi rakkautta saanut sinun läheisiltäsi, vaan ihan muusta.
Kääntäisin katseeni lähipiiriin ja siihen kuka yrittää kuiskailla valheellisia ja ikäviä asioita sinun korvillesi, kuka kiristää ja manipuloi, kuka ei anna sinun aidosti olla sinä, kuka haluaa vain hyötyä sinusta ja siitä mitä olet kovalla työlläsi elämässä saavuttanut. Minä näen sinut ja rakastan sitä ihmistä mikä siellä kuoren alla on. Se ihminen ei tarvitse muiden validaatioita ollakseen onnellinen.
Rakkaudella MinäTäällä on jatkettu keskustelua näköjään. Minä kirjoitin tähän ketjuun viimeksi 23.25. Olen tuo M- nainen . Tämä tuskin liittyy minuun, mutta jos: minun lähipiirissäni ei kuiskita mitään korvaani eikä varsinkaan sinusta. Lähipiirissäni sinä olet kaikille se mukava heppu, joka on joskus auttanut mua. Toivottavasti tosiaan nämä kirjoitukset eivät liity minuun mitenkään. Enkä olisi antanut sinun olettaa mitään vääriä juttuja meistä. Minullekin sinä olet mukava heppu, jota olen kaipaillut, kun sinua ei ole näkynyt. Toivottavasti sydänsurusi eivät liity minuun, koska sellaisia en sinulle todellakaan ole halunnut aiheuttaa. Uskoisin, että eivät. Ymmärtääkseni sinulla on monimutkainen suhdemuoto, joka vaatii paljon energiaa ja huomiota. Se varmasti väsyttää. Kyllä minulla on rakastavia ihmisiä ympärilläni riittämiin. Älä siitä huolta kanna, lisää huoliesi taakkaa. Täällä kaikki hyvin sillä saralla.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Täällä on jatkettu keskustelua näköjään. Minä kirjoitin tähän ketjuun viimeksi 23.25. Olen tuo M- nainen . Tämä tuskin liittyy minuun, mutta jos: minun lähipiirissäni ei kuiskita mitään korvaani eikä varsinkaan sinusta. Lähipiirissäni sinä olet kaikille se mukava heppu, joka on joskus auttanut mua. Toivottavasti tosiaan nämä kirjoitukset eivät liity minuun mitenkään. Enkä olisi antanut sinun olettaa mitään vääriä juttuja meistä. Minullekin sinä olet mukava heppu, jota olen kaipaillut, kun sinua ei ole näkynyt. Toivottavasti sydänsurusi eivät liity minuun, koska sellaisia en sinulle todellakaan ole halunnut aiheuttaa. Uskoisin, että eivät. Ymmärtääkseni sinulla on monimutkainen suhdemuoto, joka vaatii paljon energiaa ja huomiota. Se varmasti väsyttää. Kyllä minulla on rakastavia ihmisiä ympärilläni riittämiin. Älä siitä huolta kanna, lisää huoliesi taakkaa. Täällä kaikki hyvin sillä saralla.
Lisäys Eikun 9.16. kirjoitin myös, ettei olla keskusteltu tunneasioista. Ei näitä muista :D
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No sitähän toivoisin , söpö.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No sitähän toivoisin , söpö.
En tiedä käytätkö minusta tuota kuvausta. Näen ettet ole vielä käynyt katsomassa.
- Anonyymi00007UUSI
Se kahville menokommentti oli minulta vaalealta naiselta sille jonka kanssa ennenkin käyty kahvilla yhdessä. Muunmuassa mun synttärikahvilla ja nyt suunniteltu jälleen samaa kun lähennytty joten huokaiskaa omijat helpotuksesta
- Anonyymi00020UUSI
Aivan. Ja tulit tätä kautta viestittelemään?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aivan. Ja tulit tätä kautta viestittelemään?
Niin, erottuuko tämä palstaäikän naisperformaatio edukseen mielestäsi, otteen todellisuuteen menettänyt kun yrität aukoa päätäsi vai mikä on ongelma? TT
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin, erottuuko tämä palstaäikän naisperformaatio edukseen mielestäsi, otteen todellisuuteen menettänyt kun yrität aukoa päätäsi vai mikä on ongelma? TT
Ai niin ongelma on tietenkin provoiluun historiikin vivahteikas ja uskottava kuvailu🤦♀️
- Anonyymi00011UUSI
Tulisitko minun kanssa kahville, haluaisin tutustua Sinuun ilman taka-ajatuksia.
ST1- Anonyymi00021UUSI
Tulisin.
- Anonyymi00012UUSI
Joo. Kosisin naista vaan suosiolla heti.
- Anonyymi00014UUSI
Vähän apaattista menoa kaffilan nk vaihtopenkillä nuokkuen ja ihmisiä kyyläten
- Anonyymi00015UUSI
Ei ole tapana arvostella muita ihmisiä joten olet väärässä.
T: Mn tumma - Anonyymi00028UUSI
Minä en kHviloit KAIPAA RNKÄ STVISTELEBMUODODTFM ZINS KÄSITYKDET ENSINÄKEMÄLTÄ JOTRN RN SRVIDTELR OLE TSIHSSDSNYKJIZINNON VIRTULikHviloit tosin rn tajua miten ne toimivat jz voiko goistm nähdä öivetilzsdd mikä niiden itu on ? Olen muodostanut käsitykseni sinusta jo kauan sitten jd tykästynyt joten olr huolehtia en otydidi suurennuslasia mukaan se mikä kiinnostaa syvemmin on luobbe ja sielu hoi niihin tekisin retkiää ja vsellukzi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570