Minä ihmeen vörkki

Anonyymi-ap

Minulla sellainen siniraita Mercury kahdeksankyt luvulta. Lienee -83.
Mikä on se hyrrän muotoinen metallin kotelo jossa jousikuormitteinen tappi, tappi nojaa kaasuvivuston kaarevaan osaan. Tämä minulle mysteeri osa on kiinni korvakkeessa joka kiinnittyy vauhtipyörä kotelon ruuvin alle.
Tuo osa oli pudonnut tärinästä irti järvellä mutta ei sillä ollut merkitystä moottorin toimintaan??!!.

10

85

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ainut välttämätön osa perämoottorissa on potkuri eli propeli.
      Se työntää sitä wenhoa.

• Anonyymi00002

No sen huomasin kun osa putosi pois paikoiltaan.

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00004

Eipä taida kukaan ymmärtää tuosta osasta sen enempää kuin minäkään. Vaikuttaisiko tuo tyhjäkäyntiin?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eipä taida kukaan ymmärtää tuosta osasta sen enempää kuin minäkään. Vaikuttaisiko tuo tyhjäkäyntiin?

...vai olisiko niin kuin ruohonleikkureissa se tarkkuusjousi joka säätää polttoaineen syöttöä ettei ala kone humppasemaan?

• Anonyymi00007

Säätänee sytyksen ennakkoa kierrosten mukaan .

• Anonyymi00006

Enpä ole nähnyt moista koskaan perämoottoreissa.

• Anonyymi00008
        UUSI

Vanhoissa Evikoissa tuollaisia ainkin oli . Siinä säätyi katkojankärkien ( 2 kpl ) kiinityslevy siellä vauhtipyörän alla .

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vanhoissa Evikoissa tuollaisia ainkin oli . Siinä säätyi katkojankärkien ( 2 kpl ) kiinityslevy siellä vauhtipyörän alla .

Minun mercuryssä tuo kyseinen osa on kosketuksissa vain kaasuvivustoon. Kaasukahvaa kun kääntää ja kaasuvivustossa puolikaaren muotoinen osa kääntyy niin tämä puolikaaren muotoinen osa painaa tuo mysteeri osan sisään tappia joka on jousikuormitettu. Mysteeri osasta ei lähde mitää letkuja eikä johtoja.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minun mercuryssä tuo kyseinen osa on kosketuksissa vain kaasuvivustoon. Kaasukahvaa kun kääntää ja kaasuvivustossa puolikaaren muotoinen osa kääntyy niin tämä puolikaaren muotoinen osa painaa tuo mysteeri osan sisään tappia joka on jousikuormitettu. Mysteeri osasta ei lähde mitää letkuja eikä johtoja.

Kaiken täällä viisaat tietää mutta tais tulla nyt sellainen kysymys mitä ei viisaat tiedäkään. No..en kyllä minäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      382
      1471
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      971
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      925
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      923
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      71
      891
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      629
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      605
    Aihe