Miltä tuntuu kulli pyllyssä miehen pyllyssä kun mies nai miestä?

Anonyymi-ap

Kertokaa minulle että miltä tuntuu miehen kulli pyllyssä? Kun siis toinen mies nai toista miestä? Minua kiihottaa kovasti ajatus siitä ja olen saanut vain sormea pyllyyn ja anaali tappia ja se tuntuu todella hyvältä eroaako kulli siitä jotenkin? Kertokaa minulle jos olette kokeneet sen? Olen kohta 50 vuotias mies olisin halukas kokemaan saamaan kullia... Tiedän kyllä että mistä sitä saa täältä en sitä vonkaa haluan vain kuulla mielipiteitä asiallisia sellaisia en halua kuulla mitään haukkumisia kiitos koska olen itsekkin asiallinen. Olen kuulemma komea mies olen charmikas ja ja naiset ja homotkin ovat kehuneet minua joten kullin saaminen tuskin on minulle ongelma koska naistakin saan ja on kehuttu paljon joten joo eipä tässä muuta rohkaiskaa minua kokeilemaan kullia kun se kiihottaa pelkkä ajatus...

52

994

Vastaukset 52

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Sehän tuntuu yhtä hyvältä kuin naisestakin.
      Kaikkihan lähtee päästä olet kiihottunut toisesta miehestä sen haluista, kulli tuntuu suolessa taivaalliselta jos oma suolesi reagoi oikein. Suolesi alkaa vaahdota joka työnnöllä silloin menetät ajan tajun, kuulet kun panijan henkitys kiihkeä ja odotat milloin hän purkatuu suoleesi.

• Anonyymi00004

Vaikeeta sanoa kun ei ole kokemusta. Haluna ois saada eka kokemus vanhemmalta reilusti yli 60v mieheltä 02al. M.

• Anonyymi00027

Täällä olis M67

• Anonyymi00005

aivan mahtava tunne kun kulli aukaisvaopiee reiän ja liukuueestakasin sopivan käyrä tuottaa varman anaali-orkun

• Anonyymi00006

mulla hotelli kokemus mies nussi kunnes laukes sanoi kaveriki vois myös haluta pian oli jo toinen pepussa liukui ihhanasti samalla otin ekalta suihin kun kaveri laukes oli valmis uuteen erään kesti pitkään laukesin itekkin runkkaamatta

• Anonyymi00007

Mistähän löytäis miehen joka panis peppuun. Hki ukm 63v

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mistähän löytäis miehen joka panis peppuun. Hki ukm 63v

Olen Hyvinkäällä bi top ukm panisin mielelläni. T. M 66v

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olen Hyvinkäällä bi top ukm panisin mielelläni. T. M 66v

Kiinnostaa kerron paremmalla aikaa lisää. Olen kalassa pielisellä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ok hyvää kala onnea sulle.

• Anonyymi00024

Mikäs sun mielestä on hyvä löylykauhs. Sulla näyttää kokemusta olevan. Osaatko muuta edes ajatella.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mäkin oon pielisen lähellä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mäkin oon pielisen lähellä.

Huomenna lähden takas Helsinkiin

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Huomenna lähden takas Helsinkiin

Tuu käymään illalla jos oot nurmeksessa.

• Anonyymi00011

Kokemusta itseä vanhemman miehen aukosta ainoastaan siten, että painellut omaa kalua siihen aukon suulle samalla runkaten aina laukeamiseen asti.Itse viisikymppinen mies

• Anonyymi00012

Miksi et työntynyt hitaasti sisään?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Yritetty useampi kerta saada menemään sisään, mutta olen lopettanut kumppanin valittaessa sattuvan.Ollaan kokeiltu voidetta ja totuttaa aukkoa siten, että kaluni menisi sisään.Asennoissa kokeiltu kontallaan sängyssä ja seisoaltaan

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sairasta paskaa

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sairasta paskaa

Edelleen olet sairas. Mitäs olet. Eikö lääkärikään pysty auttaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sairasta paskaa

Onko itseltä pois toisten välinen seksi.Miksi luet ylipäätään vai onko jopa kateutta ettei itse saa keltään yhtään mitään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Yritetty useampi kerta saada menemään sisään, mutta olen lopettanut kumppanin valittaessa sattuvan.Ollaan kokeiltu voidetta ja totuttaa aukkoa siten, että kaluni menisi sisään.Asennoissa kokeiltu kontallaan sängyssä ja seisoaltaan

pitääkin ensin sattua sitten nautinto alkaa

• Anonyymi00054
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Onko sulla erityisen kookas kalu jos ei mene sisään edes liukastettuna ja moneen kertaan kokeillen?
        Se vaatii antautumisen tahdon ja halun, ei jännitteiseen suoleen pääse edes sormella työntäen!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Onko sulla erityisen kookas kalu jos ei mene sisään edes liukastettuna ja moneen kertaan kokeillen?
        Se vaatii antautumisen tahdon ja halun, ei jännitteiseen suoleen pääse edes sormella työntäen!

Ei ole itsellä kookas kalu sen ollen 16/4 ja pysyy kovana.Jännitystä veikkaan enemmän sillä molemmille ensikokemus, jos saataisiin mahtumaan.

• Anonyymi00013

hei sinä top mies hyvinkäältä kirjoita minulle osoitteeseen jos haluat tulla panee minua matka ei olisi kovin pitkä kovin pitkä osoite on siis nimimerkki788(atgmail.com ja kerro viestissä että oot se hyvinkääläis top mies oon tämän viestin aloittaja saan kyllä muualta jos et vastaa

• Anonyymi00014

Onko sinulla paikka. Tykkään naida ja imettää ittellä 18/4 siisti terska.

• Anonyymi00015

Eikös se tunnu samalta, kun paskalla käynti, ei paljon miltään.

• Men ayol kabi orgazmga erishaman. Men Hämeenlinnada yashayman.

• Anonyymi00016

Hyvältä tuntuu kun on itse tyttönä ja ensin saanut imeä kunnolla ensin. Spermat saa tulla sisälle tai suuhun.

• Anonyymi00020

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mee sirkukseen friikki

Buaahaa sirkus friikki hönö. Mitäs olet sirkuspelle

• Anonyymi00035

Ei saatana kyllä siinä on tehty paha virhe arvio. Kukahan se pipipää oli joka sut avohoitoon päästi.

• Anonyymi00036

Ei perkele määkiä on päässyt avohoitoon.

• Anonyymi00037

Ei tuota kukaan usko. Määkijä kuvittelet vaan niuvanniemellä olet ja pysyt. Ei tarvii kenenkään paeta.

• Anonyymi00023

Tykkään antaa miehelle suuhun ja muutaman kerran antanutkin.Tuota myös mielessä monta kertaa miettinyt jos löytäisi pienikullisen imurin jonka kanssa voisi kokeilla tuota että antaisin neitsyt peppua ja saisi laskea sisään.Imuri saisi lastin suuhun ja imuri saisi laskea minun sisään.Joko takaapäin tai istuisin kullin päälle ja samalla saisi runkata kulliani.Alkaa seisomaan jo ajatuskin.UKMTre

• Anonyymi00026

Minkä ikäinen olet

• Anonyymi00043
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minkä ikäinen olet

60+,entä itse?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

60 ,entä itse?

Mies 68

• Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Mies 68

Kiinnostaisiko?UKMTre

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kiinnostaisiko?UKMTre

Kyllä kiinnostaa 182.100 16. 4.5. M68

• Anonyymi00059
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa 182.100 16. 4.5. M68

Mitenhän saisi yhteyttä että voitas kokeilla?UKMTre

• Anonyymi00030

kyllä kuuma oikee kulli tuntuu parhaimmalta

• Anonyymi00034

Porsas röh röh

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Porsas röh röh

Katos vaan röhkijä taas tyrkyllä. Mitä olet pysy possu pahnoillasi

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Porsas röh röh

Täällä ei possut kiinnosta.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Porsas röh röh

Ootko se tyyppi, joka antoi kärsämäellä sian panna omaan hanuriin?

• Anonyymi00044

Hyvältä tuntuu eka sauvalla apteekin liukkaria tai tummelia.
      Runnomalla sattuu aikaa pitää olla ekoilla kerroilla.M 58

• Anonyymi00046

Kiireellä tulee vain mielipahaa.Kalulla sama juttu ja rauhallisesti painaen aukolla voideltuna yrittäen sisään.Vaikeinta on, että spermat tulee monesti jo yrittäessä joko suoraan aukolle tai kumppanin kovettaessa välillä lisää kädellä tai suulla.M50v

• Anonyymi00048

Tekisi mieli laittaa kalu pyllyyn, olen niin kiihottunut ajatuksesta, että voisi tulla pyllyn aukolle, työntäisin kuitenki kokonaan sisään.

• Anonyymi00056

Ihanaa! Olisit juuri sitä tyyppiä jollainen kiinnostaa! Panomies henkeen ja vereen!
        Aikuinen miehekäs mieluusti isokokoinen normaalin tyyppinen -kropaltaan ym. mutta myös sillä ihanalla kalullasi olisi "iloinen yllätys"!
        Kovin nuoria en hae, mutta 60-75 v. ikäiset voisi olla sopivaa ikähaarukkaa!
        Tämä on näin toive ajattelua... ei löydy helposti sen tiedämme kaikki!
        Jees!

• Anonyymi00049

Haluaisin myös tuntea miltä se tuntuu.Olen 60v+normikokoinen ensikertalainen.02 pohj.

• Anonyymi00052

Joo...kyllä voin suositella...vaikka itse ukkomies,niin nyt vanhemmiten alkanut myös kakut kiinnostamaan! On jo päässyt jonkun kerran kokeilemaan....tuntuu tosi hyvältä kun kaveri työntyy hyvin rasvattuun avukseen,...alkaa oma kullekin seisoa ja ei tarvi kauan runkata...kun spermat ruiskuttaa itselläkin....!!

• Anonyymi00053

Anteeksi kirjoitusvirheet...tää puhelin yrittää muutella sanoja... Kaikki varmaan ymmärtää kuitenkin.... Ukm69 kvl-alue ja olis vailla vakikaveria kaikkeen kivaan...

• Anonyymi00055

No hyvä kun kerroit se on puhelin joka yrittää mustasukkaisesti muuttaa sun ukkomiehen homoksi!?

😆😅😂😀😜

Niin, piti kysyä vielä tässä ketjussa ei ole siis montaakaan "puhtaasti" homoseksuaaleja eli GAY miehiä?

Se on erikoista sekin miten ns. "Ukm."eli biseksuaalien määrä on ihan muutamassa vuodessa lisääntynyt, eli ukkoja on tullut "kaapeistaan" runsaazti ainakin mitä seksi akteihin tai niiden hakemiseen tulee!

Tosin seuran hakijoita on miehissä enemmän kuin sopivaa tarjontaa löytyy!
        En kyllä lähtisi "kertakohtaamisiin" minnekään "puskiin" yms. ilman että tiedän ja tunnistan treffi-kumppanin edes jollain tasolla kunnolliseksi ja turvalliseksi tyypiksi!
        Turvallisin kohtaaminen voi olla ihmisten keskuudessa, paikasta sopien!?

Feikkejä pettureita riittää silti varsin paljon!
        Täällä esiintyy usein samat ("ukm") henkilöt ja paikkakunnat mm. Päättele siitä!?

Mitä he siitä hyötyy tai nauttii emme tiedä?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      865
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      629
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      490
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      452
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      417
    Aihe