Tn sinun panol on jo panovieras

Anonyymi-ap

Hah!haaa!Koko yön on paikat kolisseet ja jytisseet ja nainen voihkii.
Häh!Häätää.

36

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

ai polo nainen toi hänelle sitä:) no sepä hyvä kun mä olen kasvi

• Anonyymi00006
        UUSI

"Ota se polo nainen". Jepa. Hyvä sinä.

Pike

• Anonyymi00005
      UUSI

Sainpa talteen. Pike

• Anonyymi00008
        UUSI

Jatkan. Todiste taas kerran, keitä on asialla. Pike

• Anonyymi00012
        UUSI

Tällainen esitys palstaäijä sitten vajaamielisten iloksi. Mitä tulee itse aloitukseen, niin ei löydy edes sanoja oli aika..korkealentoinen

• Anonyymi00007
      UUSI

olin liian pehemee jo ja liian paljon ocd pakko ajatuksii psygo

• Anonyymi00009
      UUSI

Hienoa. Lähti tämäkin asia jatkojalostukseen.

• Anonyymi00013
        UUSI

Tarkoitatko että räpsit kuvakaappauksia näistä epämääräisistä mokelluksista, jotka kertoo pienessä päässäsi pakkomielteisen panettelun kohteesta? Bella vita pretty boy

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tarkoitatko että räpsit kuvakaappauksia näistä epämääräisistä mokelluksista, jotka kertoo pienessä päässäsi pakkomielteisen panettelun kohteesta? Bella vita pretty boy

Onko teillä joku lähetysosoite johon luuppaatte näitä ja kälisette tärkeinä mitä palstatodellisuudessa tapahtuu?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onko teillä joku lähetysosoite johon luuppaatte näitä ja kälisette tärkeinä mitä palstatodellisuudessa tapahtuu?

Kuten Signal tai Telegram mitä poliisi ei voi tutkia, koska eivät näe sinne, kun niillä on niin paskat tekniikat

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kuten Signal tai Telegram mitä poliisi ei voi tutkia, koska eivät näe sinne, kun niillä on niin paskat tekniikat

Ai ei vai? Jaa mielenkiintoista.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ai ei vai? Jaa mielenkiintoista.

Oli sarkasmia, mutta polje polje poika virtuaalista polkuvenettä, satama näkyy jo

• Anonyymi00010
      UUSI

"Minä en ****** ******, joka on yhteydessä Tnaiseen".

• Anonyymi00014
        UUSI

Täydennä toki tämä johdonmukainen lause entistä ymmärrettäväksi🙄

• Anonyymi00011
      UUSI

Piupali Paupali

They all want you

Pitää mennä *****, kun sitä taas kiusataan.

👋

Aamunjatkoja.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kiitos palstasetä tästä aloituksesta, oli erittäin kokemuksellinen jatka samaan malliin👍

• Anonyymi00018
        UUSI

Hyvä mennä kun on sukulaisen kanssa vaihdettu asuntoa kesälomillaan.Sinä siellä kaupungissa sukulaiset sinun kämpässä.Susta otettiin muuten kuvat.Yksityisetsivä palkattiin koska tähän liittyy vaino ja stalkkaaminen.Motiivi on sinä ja se nainen,salasuhde.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hyvä mennä kun on sukulaisen kanssa vaihdettu asuntoa kesälomillaan.Sinä siellä kaupungissa sukulaiset sinun kämpässä.Susta otettiin muuten kuvat.Yksityisetsivä palkattiin koska tähän liittyy vaino ja stalkkaaminen.Motiivi on sinä ja se nainen,salasuhde.

...vinkki.Kävit suihkussa ennen lähtöä.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin on palstaäijä eli aapee aivan totta, että yksityisetsivän työ voidaan katsoa hooraamiseksi jos selvittelee jollekin vainoajalle toisten henkilökohtaisia tietoja taustoja tarkistamatta. Sama kuvio voi toistua joidenkin muiden turva-alan ammattilaisten kohdalla. Sen verran sain tästä psykedeelisestä mokelluksesta irti.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin on palstaäijä eli aapee aivan totta, että yksityisetsivän työ voidaan katsoa hooraamiseksi jos selvittelee jollekin vainoajalle toisten henkilökohtaisia tietoja taustoja tarkistamatta. Sama kuvio voi toistua joidenkin muiden turva-alan ammattilaisten kohdalla. Sen verran sain tästä psykedeelisestä mokelluksesta irti.

Sinuun se kalikka vaan aina kolahtaa.Sinä joka nait sitä naista.

• Anonyymi00024
        UUSI

Ei ole väärin olla rakastunut.Viattomien tuhoaminen sen sijaan on väärin sen takia.
        Sinä mies aiheutit itse koko shown.Sinä ja sinun ego.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinuun se kalikka vaan aina kolahtaa.Sinä joka nait sitä naista.

Tämä on aivan uutta tietoa minulle

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Erittäin salainen suhde kyl pitää olla, kun en sit tiedä itsekään. 🤭

T. Piupali Paupali

• Anonyymi00025
      UUSI

Kommenteista päätellen ollaan kateellisia anonyymille rakastelia naiselle jonku T n puolesta vaikka itse Tn on irvokas salarakadtelija,paha ihminen,IT alan hakkeri lortto.Minä olen aidosti iloinen kun se mies sai nyt kunnon naista Tn sijaan.Toivon miehelle onnea uuden anonyymi kaunottaren kanssa ja olen tarvittaessa jopa tukena.

• Anonyymi00038
        UUSI

Puhaaaa 😆

• Anonyymi00026
      UUSI

Tuolla välissä oli mainintaa mm. P miehestä jne muutakin.

• Anonyymi00028
        UUSI

Ihanko totta, onko se sinulle suuri yllätys että aloittajaäijä mukavaa näitä nimikirjaimia keskenään? Kannattaa hankkia suhteellisuuden taju ja elämä. -TT

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ihanko totta, onko se sinulle suuri yllätys että aloittajaäijä mukavaa näitä nimikirjaimia keskenään? Kannattaa hankkia suhteellisuuden taju ja elämä. -TT

Oli. Poistettiin. Suhteellisuudentajuni on ihan kohdallaan, kiitos.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Oli. Poistettiin. Suhteellisuudentajuni on ihan kohdallaan, kiitos.

Niin mitä siitä, että palstaäijän yksi lukuisista kirjainlimboista poistettiin? Kerro ihmeessä lisää

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niin mitä siitä, että palstaäijän yksi lukuisista kirjainlimboista poistettiin? Kerro ihmeessä lisää

No tuleeko sitä tekstiä beavis ja butthead?

• Anonyymi00035
        UUSI

J mieskö siellä kadehtii?Ei sinulle kaikki naiset kirjoita.Sano vaimolle tämä myös.Tajuais sekin vihdoin ettei mitää uhkaa ole ollut täältä päin ,luullut vain.

• Anonyymi00034
      UUSI

Eipä tuo haittaa. En haluis sitä muutenkaan

• Anonyymi00036
        UUSI

Tämä kommentti herättää suurta myötähäpeää mm sen vuoksi että aloittajaäijän aloitus oli sen verran epäselvä ja sekava, ettei siitä saa kyllä pahimmallakaan tahdolla kiinni

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tämä kommentti herättää suurta myötähäpeää mm sen vuoksi että aloittajaäijän aloitus oli sen verran epäselvä ja sekava, ettei siitä saa kyllä pahimmallakaan tahdolla kiinni

Sitten pari touhukasta tonttua äänestää toistensa kommentteja kuten myös tämä yksärinkertainen kehän ulkopuolelta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1350
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      750
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      585
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe