Onkohan sulla J-mies kaikki hyvin?

Anonyymi-ap

Joko olet lomalla ja poissa täältä siksi, tai sitten jotain on tapahtunut sulle, jotain ikävää. Joku ikävä etiäinen sanoo mulle noin että kaikki ei ole ok, toivottavasti olen väärässä. Näen niin vähän ihmisiä nykyään enkä edes somessa ole, niin en ole nyt kuullut mitä on meneillään missäkin. Oon vähän huolissani sinusta. Ja haluaisin myös saada varmuuden siihen onko kaikki se vähäinenkin mitä meillä oli, nyt lopullisesti ohi. Joku täällä kirjoitti yrittävänsä nyt unohtaa toisen, mietin että oletkohan se sinä. Siinä olisi kyllä järkeäkin ja niin minunkin pitäis tehdä.

Enää en jaksa itsekään viesteillä mitään jos en saa vastakaikua, ymmärrät kyllä 🤗

17

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Oikein hyvää huamenta huaneistosta palstaäijä, toivotaan että saat vinguttua huamiota vielä edes joiltain radonkäryjen takia otteen todellisuudesta menettäneiltä maaniselta sekä eriasteisia narsistisia piirteitä omaavilta hönteiltä. T

• Anonyymi00002
      UUSI

Voisitko ap lopettaa jiille ja teelle kirjoittamisen! Olet vuosia pyöritellyt samoja kirjaimia yrittäen saada joitakin ihmisiä luulemaan haluamallasi tavalla. Nuo kirjainhenkilöt taitavat olla sinulle pakkomielle. Ällöttää edes miettiä millainen ihminen mahdat oikeasti olla.
      Sivusta.

• Anonyymi00003
        UUSI

Mitäs jos aloittajaäijä säpläisit lisää nimikirjaimia tähän ketjuusi kuten aina ennenkin? Sitä taustaa vasten ei voi kuin ihmetellä eräiden eksistentiaalisia pakkoajatuksia vrt ns lähettäjän ”nimikirjain” vaihtuu

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitäs jos aloittajaäijä säpläisit lisää nimikirjaimia tähän ketjuusi kuten aina ennenkin? Sitä taustaa vasten ei voi kuin ihmetellä eräiden eksistentiaalisia pakkoajatuksia vrt ns lähettäjän ”nimikirjain” vaihtuu

V-nainen olen mutta eipä tuotakaan kukaan taida uskoa . Kirjotan seuraavan aloitukseni sitten Ö-miehelle kai 🥱

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

V-nainen olen mutta eipä tuotakaan kukaan taida uskoa . Kirjotan seuraavan aloitukseni sitten Ö-miehelle kai 🥱

Niin, näitä kekeilyjä kun on aloittajaäijä seuraillut niin on ollut joka nimikirjainta aasta ööhön, siitäkin huolimatta MOT

• Anonyymi00006
      UUSI

Onko guben vmmmaisen jiijoukauksen kautta pyritty hyppimään omia kenkiään isommille kengille kehitellen esim nk päällystöstä sakkaista ”kaikkeen olevaiseen” liittyvää tarinaa periaatteella mitä vain, jotta vahinkoa syntyisi?

• Anonyymi00007
        UUSI

Miksei sellaisen farssin jälkeen enää työllisty alalle, ei vaan voi tajuta höh

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ehkä jos yhteisö on erityisen jännityshakuinen? Ottakaa tämä hommiin färiä piisaa

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja kaikki on aina muiden vika ja itsessä ei ole koskaan mitään vikaa eikä omissa valinnoissa vai miten nämä kävelevät jukeboksit hokee kolikko prseessä

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja kaikki on aina muiden vika ja itsessä ei ole koskaan mitään vikaa eikä omissa valinnoissa vai miten nämä kävelevät jukeboksit hokee kolikko prseessä

Spämmätään nyt tätä ketjua kun se kerran skit soidin päätä ärryyttää TJ toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja

• Anonyymi00015
        UUSI

Liittyikö tähän yhteen lukuisista sekavista kertomuksista tämä hallu ja pöhkö- duo mitä aloittajaäijä on änkyttänyt tänne🧐

• Anonyymi00010
      UUSI

Salaa toivot että toiselle olisi sattunut jotain. Ikävä ihminen olet ja hänen on varmasti parempi ilman sinua.

• Anonyymi00012
      UUSI

En kirjoittele enää yhdellekään miehelle täällä varsinkaan lapseni ikäiselle enkä ole kaivannut ketään enää vuosiin kun mulla on mielessä vaan projekti!!

• Anonyymi00013
      UUSI

Hengissä olen.

• Anonyymi00014
      UUSI

On ratkaisujen aika on päätösten aika.

• Anonyymi00016
        UUSI

Etköhän ole jo ratkaisusi tehnyt. 😐

• Anonyymi00017
        UUSI

No en kyllä pidätä hengitystä kun aina tuntuu ilmestyvän joku maaginen este, alkaako olla jo sama ku hammaskeijuun uskoisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe