Ennen oli hyvä kauan sitten oli hyvä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Kauan sitten kaikki oli hyvä joka paikassa
- Anonyymi00002
Johtuu niin monesta entinen hyvyys.
- Anonyymi00003
Sääli että eivät näe enää hyvää.
- Anonyymi00004
Halusivat kehitystä tässä on tulis.
- Anonyymi00005
Pitäkölt tämän kehityksen omanaan.
- Anonyymi00006
Ansaintaa
- Anonyymi00008
Pakollinen digitaalisaatio tuhoaa kaiken
- Anonyymi00011
Kaikki oli hyvin kun oli Jyväskylän Maalaiskunta ja jyväskylän kaupunki erikseen. Maalaiskunnassa demarimafia hoiti reviirinsä kohtuullisesti ja Jyväskylässä sekalainen poliittinen seurakunta soti keskenään.
Liitoksen jälkeen kaikki on mennyt perseelleen. - Anonyymi00012
menimme automaatilla autolla rullaten ECO-päällä teho bensa-hybridillä yliopistonkatua, kun auki, melkoiselle viidangin puutarhurilla ngin puutarhutikolle näyttä nuo kasvit, olisiko kaupurilla antaa kesätyölämmeleita siistiä sitä keski juisille hommia siistiä ja rinnettäkin, ettei aivan viidakko.
- Anonyymi00013
Nyt on sekoilija ottanut yhden viivan liikaa.
- Anonyymi00014
Demarit sitten kuitenkin myivät maalaiskunnan kaupungille. Suhmuroijat saivat hieman hilloa itselleen.
- Anonyymi00015
Oli joo kun jotenkin ihmiset käyttäytyivät paremmin. Nyt kaupankäynti on hankalaa kun ihmiset perässä tuijottaa mitä ostat ja paljonko ihan vaan uteliaana pyörii kaupassa. Sama juttu Sokoksen kosmetiikka osastolla. Mitä kenellekään kuuluu kuinka paljon ostaa ja paljonko maksaa. Nykyään käydään laukkaalla, tai etnisissä kaupoissa ei siellä sellaista ole.
- Anonyymi00016
Tarkoitatko aikaa jolloin Jyväsjärveen laskettiin suoraan kaikki ihmisten jätökset, ihan ihmispaskoja myöten, josta enää on muistona suihkulähde, joka hapettaa vettä?
- Anonyymi00017
Juu, ja Schaumanin saha laski kyllästysmyrkkyjä sahaltaan sekä maahan että järveen. Sitten hys hys rakennettiin Lutakon asuinalue, mutta hys hys maat puhdistettiin vähän hys hys.
- Anonyymi00019
Onhan näitä. Vaajakoskelle rakennettiin Keskimaan entisen, vuosikymmeniä toimineen, huoltoaseman paikalle kaksi kerrostaloa. Siinäkin vissiin "puhdistettiin" maa-aines. Eivät uskaltaneet lessut kaivaa kunnon perustuksia, vaan pystyttivät tönöt hiekkapatjan päälle. Syvemmältä olisi voinut löytyä yllätyksiä. Toisesta talosta jotkut onnettomat jopa ostivat asuntoja, toinen on onneksi vain vuokratalo.
- Anonyymi00020
Lutakkohan vajoaa kuin Venetsia konsanaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522