Okkonen järjestää ite illan tuolloin Ouluun
Matchmakerina Lammi Boxing Management
Okkosella ilmoitettuna vastustajana Matias Carlos Adrian Rueda, jolla 39 voittoa ja vain 3 tappiota.
Voitoista 33 by the way of knockout
Ottelu 10 eräinen ja tittelinä matsissa WBO Inter-Continental Super Light
Tänne nyt (omakustannuksella) muutkin aktiivit. Nystedt ?
Oulu 29.8.2026
31
165
Vastaukset 31
- Anonyymi00002
Lammi myös tietää kaiken Nystedtin kunnosta ja kapasiteetista. Katsoo, että Nystedt ei voi enää ikinä suoriutua yhtä hyvin pärjäsi Embulaevia vastaan.
Sitaatti
"
Tiedän, että Elite Boxing on tarjonnut Nystedtille SM-uusinnasta selkeästi yli markkinahinnan ja sekin huomioiden en keksi muuta syytä tälle Beazt Fight Night -ottelulle, että Nystedt tekee nyt kaikkensa, ettei joutuisi Embulaev-uusintaan, sillä silloin hänen kuplansa puhkeaisi lopullisesti.
"
Lammi osaa kääntää kaiken negatiiviseksi. Vitunraskas ihminen- Anonyymi00003
Lammi on perseestä, uskokaa jo
BBU-pelle - Anonyymi00012
Embulaev on pumpulikäsi joka puhui MM-matseista otellessaan täysiä aikoja taksikuskien kanssa
Mielestäni noiden välinen ero voi vaan kasvaa Nikitan hyväksi. Tai ainakin näin tulisi tapahtua - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Embulaev on pumpulikäsi joka puhui MM-matseista otellessaan täysiä aikoja taksikuskien kanssa
Mielestäni noiden välinen ero voi vaan kasvaa Nikitan hyväksi. Tai ainakin näin tulisi tapahtuaOnkohan näin tapahtunut vai ei? Ihmettelen miten Nystedt onnistui häviämään nyrkkeilyerätkin jollekin baltialaiselle vapaaottelijalle siinä sekamatsissa. Embulaevista ei kyllä mitään havaintoa muuta kun oli Stagalan treenivideolla mukana
- Anonyymi00004
Toi matsi on kuitenkin Okkoselle hyvä
- Anonyymi00005
Tulee mieleen Aminin Campos matsi
Vanha sotaratsu. Tämä Rueda ei kuitenkaan ole niin vanha- Anonyymi00006
Meronen keskeytti sen matsin liian aikaisin
Kotiinpäin vetoa.
- Anonyymi00007
Rueda on espanjaksi tie
Onko tämä matsi tie Okkoselle EBU listalle - Anonyymi00008
Täällä kanssa showpoksinkia
teamokkonen https://share.google/W8qAJMMY0iWxgFPGE - Anonyymi00009
Okkosen matsista tulee mieleen Hopkins-Pavlik
Ja Kempelehallista tulee mieleen Meksikon Azteca-stadion- Anonyymi00010
Tästä tuli mieleen Corona kylmänä limellä
Munasilleen saunan porstuassa Kälviällä - Anonyymi00011
Ja Lammista tulee mieleen Bob Arum
Ja Tolvasen Jaresta Oscar De La Hoya - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tästä tuli mieleen Corona kylmänä limellä
Munasilleen saunan porstuassa KälviälläMuuten totta, mutta Kälviästä ollaan kaukana
Corona on keskinkertainen olut, mutta kylmänä kesällä limen kera OK
- Anonyymi00014
Itsellä tuli mieleen kun pelattiin Kälviällä munasillaan sitä korona-peliä Lammin kanssa. Oli saunottu ja juhlittu pari päivää Jussilan BBU-voittoa. Jussila itse oli karannut jo ekan illan aikana sinne Australiaan ottamaan ne laittomat matsit mistä suututtiin.
- Anonyymi00015
Ilmiannoin tämän ketjun
Foorumin aihe tällä hetkellä on kuvataide, eikä tämä liity siihen mitenkään - Anonyymi00016
Järjestä tulee mieleen Elvis Presley
Ja Lammista pervo Veli Ponteva - Anonyymi00018
Lammi Boxing Management ja Meciar81 julkaisevat Ainoaa Totuutta Suomi nyrkkeilystä
Rankingin ykkösenä on Okkonen :) - Anonyymi00021
Onko Nystedt tässä illassa?
- Anonyymi00022
Voiko Okkonen oikeasti voittaa mestaruuden ja nousta voiton myötä 15 joukkoon WBO:n maailmanlistalla. Voiko tämä olla mahdollista?
- Anonyymi00023
Voi, koska Isä-Harri on menestynyt yrittäjä jolla on rahaa. Ei Okkosesta mitään maailmanmestaria tule, edes sen halpahalliversiota, mutta Harri Okkonen on parempi taustajoukko kuin kukaan muuten Suomessa tällä hetkellä. Ei siis tietämyksen takia. Vaan rahan takia
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi, koska Isä-Harri on menestynyt yrittäjä jolla on rahaa. Ei Okkosesta mitään maailmanmestaria tule, edes sen halpahalliversiota, mutta Harri Okkonen on parempi taustajoukko kuin kukaan muuten Suomessa tällä hetkellä. Ei siis tietämyksen takia. Vaan rahan takia
Ehkä tuohon se Lammin rankingikin perustui
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olen seurannut tuota Okkosten hommaa pitkään. Uskon et Isä-Harri jotain noista jutuista tietää. Jännä juttu vaikka noista ei kuulu sillain mitään somessa, niin niillä on ollut jo vuosia ajantasalla olevat nettisivut. www.teamokkonen.fi
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen seurannut tuota Okkosten hommaa pitkään. Uskon et Isä-Harri jotain noista jutuista tietää. Jännä juttu vaikka noista ei kuulu sillain mitään somessa, niin niillä on ollut jo vuosia ajantasalla olevat nettisivut. www.teamokkonen.fi
Katselin samaa, että jätkällä on instassa saman verran seuraajia kuin kellä thanks, vaikka on muutenkin resursseja tehdä omia iltoja. Resurssien suuntaamisessa kehitettävää.
En meinannut ettei Hartsa jotain tietäisi, mutta kehitettävää on. Perusasia eli pinkka kunnossa
Terkut Okkoskalle jos luet tätä
-VHB - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Katselin samaa, että jätkällä on instassa saman verran seuraajia kuin kellä thanks, vaikka on muutenkin resursseja tehdä omia iltoja. Resurssien suuntaamisessa kehitettävää.
En meinannut ettei Hartsa jotain tietäisi, mutta kehitettävää on. Perusasia eli pinkka kunnossa
Terkut Okkoskalle jos luet tätä
-VHBKellä tahansa siis
- Anonyymi00028
Toivottavasti Okkonen satsaa ja menestyy projektissaan
Vähän kuin Kärpät ilmiö kun ne nousi liigaan ja sai koko talousalueen taakseen
Pirinen ei ikinä tule satsaamaan ihmeempiä rahoja iltoihinsa, joten Oulun toivo on Okkosissa- Anonyymi00030UUSI
No sen myönnän, että on Okkosilla saumat Piriseen verrattuna
- Anonyymi00029UUSI
Laittakaa videoita tästä Okkosen vastustajasta jos löydätte
- Anonyymi00031UUSI
https://youtu.be/DjZKF-G9jg0?is=IS_jP99qyL6Jd_xG.
On joskus ihan osannut lyödä
Nyt jo slidessä.
Mun pitäis käydä sukuloimassa Tuusulan Koskenmäellä ens viikolla. Lähe parille tuopille vaikka päämajaan? - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
https://youtu.be/DjZKF-G9jg0?is=IS_jP99qyL6Jd_xG.
On joskus ihan osannut lyödä
Nyt jo slidessä.
Mun pitäis käydä sukuloimassa Tuusulan Koskenmäellä ens viikolla. Lähe parille tuopille vaikka päämajaan?Jaha, Koko Päämajaa ei oo ollut since 2023
No Finnegan's sitten?
- Anonyymi00033UUSI
Käy
Mikä päivä ja monelta- Anonyymi00034UUSI
Ens to 30.7
Varmaan joskus 16-17 maissa oon lähtenyt sieltä pihalle, ja valpas ja valmis tutustumaan paikalliseen baariskeneen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460