Oulu 29.8.2026

Anonyymi-ap

Okkonen järjestää ite illan tuolloin Ouluun

Matchmakerina Lammi Boxing Management

Okkosella ilmoitettuna vastustajana Matias Carlos Adrian Rueda, jolla 39 voittoa ja vain 3 tappiota.
Voitoista 33 by the way of knockout

Ottelu 10 eräinen ja tittelinä matsissa WBO Inter-Continental Super Light

Tänne nyt (omakustannuksella) muutkin aktiivit. Nystedt ?

31

165

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Lammi myös tietää kaiken Nystedtin kunnosta ja kapasiteetista. Katsoo, että Nystedt ei voi enää ikinä suoriutua yhtä hyvin pärjäsi Embulaevia vastaan.

Sitaatti
      "
      Tiedän, että Elite Boxing on tarjonnut Nystedtille SM-uusinnasta selkeästi yli markkinahinnan ja sekin huomioiden en keksi muuta syytä tälle Beazt Fight Night -ottelulle, että Nystedt tekee nyt kaikkensa, ettei joutuisi Embulaev-uusintaan, sillä silloin hänen kuplansa puhkeaisi lopullisesti.
      "

Lammi osaa kääntää kaiken negatiiviseksi. Vitunraskas ihminen

• Anonyymi00003

Lammi on perseestä, uskokaa jo

BBU-pelle

• Anonyymi00012

Embulaev on pumpulikäsi joka puhui MM-matseista otellessaan täysiä aikoja taksikuskien kanssa

Mielestäni noiden välinen ero voi vaan kasvaa Nikitan hyväksi. Tai ainakin näin tulisi tapahtua

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Embulaev on pumpulikäsi joka puhui MM-matseista otellessaan täysiä aikoja taksikuskien kanssa

Mielestäni noiden välinen ero voi vaan kasvaa Nikitan hyväksi. Tai ainakin näin tulisi tapahtua

Onkohan näin tapahtunut vai ei? Ihmettelen miten Nystedt onnistui häviämään nyrkkeilyerätkin jollekin baltialaiselle vapaaottelijalle siinä sekamatsissa. Embulaevista ei kyllä mitään havaintoa muuta kun oli Stagalan treenivideolla mukana

• Anonyymi00004

Toi matsi on kuitenkin Okkoselle hyvä

• Anonyymi00005

Tulee mieleen Aminin Campos matsi

Vanha sotaratsu. Tämä Rueda ei kuitenkaan ole niin vanha

• Anonyymi00006

Meronen keskeytti sen matsin liian aikaisin
        Kotiinpäin vetoa.

• Anonyymi00007

Rueda on espanjaksi tie

Onko tämä matsi tie Okkoselle EBU listalle

• Anonyymi00008
    • Anonyymi00009

Okkosen matsista tulee mieleen Hopkins-Pavlik

Ja Kempelehallista tulee mieleen Meksikon Azteca-stadion

• Anonyymi00010

Tästä tuli mieleen Corona kylmänä limellä
        Munasilleen saunan porstuassa Kälviällä

• Anonyymi00011

Ja Lammista tulee mieleen Bob Arum

Ja Tolvasen Jaresta Oscar De La Hoya

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tästä tuli mieleen Corona kylmänä limellä
        Munasilleen saunan porstuassa Kälviällä

Muuten totta, mutta Kälviästä ollaan kaukana

Corona on keskinkertainen olut, mutta kylmänä kesällä limen kera OK

• Anonyymi00014

Itsellä tuli mieleen kun pelattiin Kälviällä munasillaan sitä korona-peliä Lammin kanssa. Oli saunottu ja juhlittu pari päivää Jussilan BBU-voittoa. Jussila itse oli karannut jo ekan illan aikana sinne Australiaan ottamaan ne laittomat matsit mistä suututtiin.

• Anonyymi00015

Ilmiannoin tämän ketjun

Foorumin aihe tällä hetkellä on kuvataide, eikä tämä liity siihen mitenkään

• Anonyymi00016

Järjestä tulee mieleen Elvis Presley

Ja Lammista pervo Veli Ponteva

• Anonyymi00018

Lammi Boxing Management ja Meciar81 julkaisevat Ainoaa Totuutta Suomi nyrkkeilystä

Rankingin ykkösenä on Okkonen :)

• Anonyymi00021

Onko Nystedt tässä illassa?

• Anonyymi00022

Voiko Okkonen oikeasti voittaa mestaruuden ja nousta voiton myötä 15 joukkoon WBO:n maailmanlistalla. Voiko tämä olla mahdollista?

• Anonyymi00023

Voi, koska Isä-Harri on menestynyt yrittäjä jolla on rahaa. Ei Okkosesta mitään maailmanmestaria tule, edes sen halpahalliversiota, mutta Harri Okkonen on parempi taustajoukko kuin kukaan muuten Suomessa tällä hetkellä. Ei siis tietämyksen takia. Vaan rahan takia

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voi, koska Isä-Harri on menestynyt yrittäjä jolla on rahaa. Ei Okkosesta mitään maailmanmestaria tule, edes sen halpahalliversiota, mutta Harri Okkonen on parempi taustajoukko kuin kukaan muuten Suomessa tällä hetkellä. Ei siis tietämyksen takia. Vaan rahan takia

Ehkä tuohon se Lammin rankingikin perustui

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olen seurannut tuota Okkosten hommaa pitkään. Uskon et Isä-Harri jotain noista jutuista tietää. Jännä juttu vaikka noista ei kuulu sillain mitään somessa, niin niillä on ollut jo vuosia ajantasalla olevat nettisivut. www.teamokkonen.fi

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olen seurannut tuota Okkosten hommaa pitkään. Uskon et Isä-Harri jotain noista jutuista tietää. Jännä juttu vaikka noista ei kuulu sillain mitään somessa, niin niillä on ollut jo vuosia ajantasalla olevat nettisivut. www.teamokkonen.fi

Katselin samaa, että jätkällä on instassa saman verran seuraajia kuin kellä thanks, vaikka on muutenkin resursseja tehdä omia iltoja. Resurssien suuntaamisessa kehitettävää.

En meinannut ettei Hartsa jotain tietäisi, mutta kehitettävää on. Perusasia eli pinkka kunnossa

Terkut Okkoskalle jos luet tätä

-VHB

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Katselin samaa, että jätkällä on instassa saman verran seuraajia kuin kellä thanks, vaikka on muutenkin resursseja tehdä omia iltoja. Resurssien suuntaamisessa kehitettävää.

En meinannut ettei Hartsa jotain tietäisi, mutta kehitettävää on. Perusasia eli pinkka kunnossa

Terkut Okkoskalle jos luet tätä

-VHB

Kellä tahansa siis

• Anonyymi00028

Toivottavasti Okkonen satsaa ja menestyy projektissaan

Vähän kuin Kärpät ilmiö kun ne nousi liigaan ja sai koko talousalueen taakseen

Pirinen ei ikinä tule satsaamaan ihmeempiä rahoja iltoihinsa, joten Oulun toivo on Okkosissa

• Anonyymi00030
        UUSI

No sen myönnän, että on Okkosilla saumat Piriseen verrattuna

• Anonyymi00029
      UUSI

Laittakaa videoita tästä Okkosen vastustajasta jos löydätte

• Anonyymi00031
        UUSI

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

https://youtu.be/DjZKF-G9jg0?is=IS_jP99qyL6Jd_xG.

On joskus ihan osannut lyödä

Nyt jo slidessä.

Mun pitäis käydä sukuloimassa Tuusulan Koskenmäellä ens viikolla. Lähe parille tuopille vaikka päämajaan?

Jaha, Koko Päämajaa ei oo ollut since 2023

No Finnegan's sitten?

• Anonyymi00033
      UUSI

Käy

Mikä päivä ja monelta

• Anonyymi00034
        UUSI

Ens to 30.7

Varmaan joskus 16-17 maissa oon lähtenyt sieltä pihalle, ja valpas ja valmis tutustumaan paikalliseen baariskeneen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1434
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      473
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      46
      460
    Aihe