Joskin 15 vuoden jälkeen kun sijoitus jo melkeen hajonnut ja vaatii uusimisen
Kysynnvaan
Mitä järkee maksaa että saa tuottoo joskus joskus
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sinä olet pelkkä vitsi buahaaa! Kade kade kade hähähäää!
- Anonyymi00006
Muola on varaa maksaa sähkölaskuni nyt jotain 30 e ja talvella 300 e ei siinä talbella paneelit auta vaikka olis kuinka monta myyjä saanut myytyä.
- Anonyymi00002
Entä jos kysyisit välillä oikeaa asiaakin !
- Anonyymi00007
Ei suklaan. Mitää asiaa nauhat vaan paskaa ja sontaa
- Anonyymi00009
Sitä samaa ihmettelen
- Anonyymi00003
Kun lahjoitat nyt kympin Jumalalle niin saat sitten taivaassa tonninsetelistä takaisin.
- Anonyymi00004
Näinhän se kusetus kaikessa menee
Kun limaa röölii ja lupaa maksa taisin ei saa koskaan takaisin
Virve rosti - Anonyymi00005
Sii s paneelit on maksettu vasta jisku 35 buoden kulutyua jolloin ne on jo romuna eikä toimi enää ja kattokin pitää ko korjata
- Anonyymi00008
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.
Äänestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510