Millainen paikka tuo on? Voiko 16v tyttö mennä sinne ilman että pitää pelätä kiusaamista tai ahdistelua?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ole varovainen sillä siellä saattaa olla mörköjä.
- Anonyymi00002
Tyttö löytää sieltä monta tummaa poikaystävää
- Anonyymi00003
Minä tukkaa nuori tytto
- Anonyymi00004
Siellä paikalla ohjaajia yleensä miehiä.
- Anonyymi00005
Mies ohjaajat ja nuoret teinitytöt eivät sopi samaan paikkaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mies ohjaajat ja nuoret teinitytöt eivät sopi samaan paikkaan.
Valkoiset oikeistolaiset miehet pahin uhka tytöille
- Anonyymi00007
Minä en omaa tytärtäni tuonne päästäisi ilman että itse olisin valvomassa mitä siellä tapahtuu.
- Anonyymi00008
Pian tyttosi on raskaana ja synnyttää kauniin kaakaovauvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351955Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233914Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78853
- 64841
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36812- 105788
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47747Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65671Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29571