Mitä jämsässä on..

Anonyymi-ap

Ei yhtään mitään muuttotappio onneton kylä

29

441

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä valita! Onhan täällä Suomi24 innokkaimmat trollit! 🤣

• Anonyymi00002

Ja munkin purijoita

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja munkin purijoita

Ja sinä se trolli numero yksi, aikuistu jo!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja sinä se trolli numero yksi, aikuistu jo!

Kertoo itse munkin purija

• Anonyymi00003

Onneksi muuttokuorma lähti Jämsästä pois tänne PK-seudulle, huomasin valtavan muutoksen olossa. Olo muuttui heti paremmaksi ja muutuin itsekkin paljon iloisemmaksi ja olin kyllä ikionnellinen siitä kun pääsin Jämsästä pois. En kaipaa enää Jämsää koska elämä täällä on parempaa ja eikä tarvitse miettiä onko elämä tuolla ulkona jossain. Niin että, kyllä teki hyvää maisemanvaihdos pois sieltä Jämsän tuppukylästä.

• Anonyymi00005

joo siellä on sitä rikkautta riittävästi....

• Anonyymi00019

Nousihan molemmissa paikoissa ÄO, kiitos kun muutit.

• Anonyymi00006

Meiltä kaikki kaunis ja vanha ja toimiva on tuhottu.

Tattikoulu, pitkävuori, Arvion kauppa, vanha silta, meijeri satamasta, saaren navetta ja riihi, invakioski, kartanoita, kaupungintalo , kansallistalo , työväentalo. kirjastoauto, koulukyyti,

• Anonyymi00009

Jämsä....kierrä se kaukaa

• Anonyymi00010

Minä pahoitin mieleni siitä, että Miekkainpetäjän hautausmaan kiviaita purettiin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä pahoitin mieleni siitä, että Miekkainpetäjän hautausmaan kiviaita purettiin.

Jämsä on muutto tappio kunta ja työttömyys rehottaa..
        Peukku petejä ja holisteja suurin osa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nimenomaan, ainakin näillä palstoilla trollaavat, joille some on ainut yhteys normaalielämään!
        Oli se asia mikä tahansa, niin ne kaikki ovat "hanurista"!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nimenomaan, ainakin näillä palstoilla trollaavat, joille some on ainut yhteys normaalielämään!
        Oli se asia mikä tahansa, niin ne kaikki ovat "hanurista"!

Kertoo itse netti kyyläri

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Asutko itse jämsässä kun noin hyvin tiedät, kyllä se peukku ja kannabis sullekin maistuu kaljasta puhumattakaan, ainakin jos ulkomuotoasi katsoo.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Asutko itse jämsässä kun noin hyvin tiedät, kyllä se peukku ja kannabis sullekin maistuu kaljasta puhumattakaan, ainakin jos ulkomuotoasi katsoo.

Oho oho munkin purijalla on tylsää

• Anonyymi00014

Pitkävuoren hyppyrimäki, josta piti tulla elämyspuisto.
      Myllymäki 1 ja 2 joihin piti tulla yrityksiä,
      Kanava päijänteeltä himokseen.
      Kirjasto joka on keskellä keskustaa,jossa ei uskalla käydä . Mitä vanhalle kirjastoautolle kuuluu?
      Paikallislehti ilmainen ei tule , joka kotiin.
      Vanhuksia viedään kuin postipakettia ilman selkeetä loppusijoitus paikkaa.

• Anonyymi00022

Onhan meille vanhuksille loppusijoitus paikat ja ne ovat miekkainpetäjä ja vangonmäki.Kuntapäättäjille olemme vaon roskaa ja kuluerä.

• Anonyymi00030

Moni paikallinen olisi halunnut ostaa Pitkävuoren ja alkaa kehittää sitä.kauppakirjassa oli kuitenkin ehto että olisi luotava 10 työpaikkaa.
        Kauppaan kuului myös Pitkäjärven uimalaitos,Kaipolalaisten suosikki uimapaikka.

Toteutunut kauppahinta oli niin naurettavan pieni ettei sillä olisi saanut edes kuuriprojektin aikana Aro Autosta edes uudenkarheaa Datsunia.

Kuusiprojekti antoi osviittaa sille kehitykselle mitä ei tajuttu Myllymäki 1 ja 2 kehityshankkeessa.
        Kaipolan maili minuutissa hypetys kääntyi karvaaksi tappioksi kun ne "Pohjolan perukoilta" vientiluotolla Päiväntasaajan seutuville ja Kauriin kääntöpiireille kaupatut "liian hitaat" paperikoneet alkoivat suoltaa kehitysmaissa maailmanmarkkinoille halpaa paperia.
        Demarivaikuttaja Lasse Lehtisen kirja Valkoinen ihmissyöjä kuvastaa hyvin sitä sen aikakauden kehitysyhteistyötä.
        Tähän tyssäsi myös Jämsän kehitys. Keskusta näyttää röttelöityneeltä ja aika on pysähtynyt jonnekkin Taistolaisuuden parhaimpiin vuosiin.

Patajoen veneilykanava ja Päijälänranta edustavat uudentyyppistä Himosvetoista unelmahöttöilyä.
        Miljoonia veronmaksajien rahaa on hassattu annettu liki ilmaiskaavoituksia. NYt näemme että koko perheen urheiluparatiisi ei vedä ei tuota.
        Sen sijaan tuotoksena onkin Himos Resort konkurssi kiinteistöjen arvon aleneminen ja /sekä tykkilumien alta paljastunut aikuisviihdekeskus.

• Anonyymi00015

Täällä on kaikki tarpeellinen, itse viihdyn oikein hyvin. En mistään hinnasta muuttaisi helsinkiin tai muihin suuriin kaupunkeihin. Niissä taas on kaikkea liikaa.

• Anonyymi00021

Vaan jämsässä riittää kyttääjiä enemmän ku laki sallii

• Anonyymi00016

Korven koulu, kohta ei ole sitäkään s…ana!!!

• Anonyymi00017

Vaan jämpsän portti on ja pysyy siellä saa purra munkkia

• Anonyymi00024

Itä asun Jämsän Hallissa ja parasta juurikin on se rauha ja viihtyvyys. Kaupungista muutin 10v sitten tänne enkä koskaan enään kaupunkiin muuta takaisin.

• Anonyymi00025

Eikä mua haittaa yhtään palveluiden vähyys.

• Anonyymi00026

Jaa, että mitä Jämsässä on? Onhan täällä Suomi24 sitkein trolli, joka on jauhanut munkkejaan/jämpsän porttia jo kolmatta vuotta!🚑

• Anonyymi00027

Kertoo itse munkin purija trolli

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kertoo itse munkin purija trolli

hyväilkää toistenne nipels....sano toki

• Anonyymi00029

Onhan täällä ollut monenlaista pakolaista, nytkin on satoja siipeläisiä.

• Anonyymi00031

Minua kismittää vieläkin ne vanhat komeat lehmukset, jotka piti sahata pois ja sitten todettiin, ettei ne olleet lahoja ja vaarallisia.
      No okei, jos ne jotain liikennejärjestelyjä häiritsi, mutta miksi meijerinpuisto on tuhottu?
      Miksi sitä ei kehitetty viihtyisäksi puistoksi, mitä se itse asiassa oli ennen? Kaikki puut vain pois, jokunen jäljellä ja sitten ei mitään. Ei mitään. Ennen siellä oli hiekkakäytäviä ja penkkejä ja jalkakäytäviltä portaat ainakin kahdesta kohtaa. Sinne kun meni, oli kuin muussa maailmassa, omassa rauhassaan.
      Lintupuistokin on hävitetty.
      Keskustan ilme on hiukan epämääräinen. Sinne pitäisi sada korkeitakin rakennuksia, että olisi ikäänkuin maamerkkejä. Lättärakentaminen ei ole enää kaunista.
      Jos Palmrothin talo ei olisi yksityinen, kyllä sen kaupunki olisi tuhonnut senkin ja sen paikalla olisi joku lätyskä ja asfalttia.
      Jos uimahalli joskus tulee keskustan lähellekään, kyllä sen pitäisi myös näyttää joltain, eikä vain ruma lättänä lasihökötys. Jotain ilmettä pitää saada.
      Ja milloinkahan sitä sairaalaa oikein aletaan rakentaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe