Lukijan kirjoitus Karjalaisessa.
https://www.karjalainen.fi/paakirjoitus-mielipide/9582407
Oikeita havaintoja on lukija tehnyt.
Itsekin olen usein nähnyt kun viereisten kerrostalojen välikköön tulee tyyppi tai pari, yleensä hupparin huppu päässä.
Kohta tulee paikalle mopo tai auto jonka kuski antaa tyypeille nopeasti jotakin ja poistuu nopeasti paikalta, samoin tyypit katoavat heti saatuaan lähetyksen.
Tuo paikka on ilmeisesti jonkin toimituskanavan vakio toimituspaikka ja luulen että näitä toimituspaikkoja on Joensuussa monta, samoin kuin tavaran toimittajiakin.
Tämä aika on nyt sellaista, toivottavasti poliisi saa resursseja hoitaa tätä ongelmaa.
Huumekauppa Joensuussa keskellä päivää
44
413
Vastaukset 44
- Anonyymi00002
Ota kuva ja vihjaa poliisille.
Sitä kuvaa ei saa levitellä julkisesti, mutta poliisille voi näyttää.
Voit kertoa, että haluat olla anonyymi.
Näin toimit ehkäisemällä huumekauppaa.
Jos poliisi ei tiedä näistä paikoista, niin ei voi tehdä mitään.- Anonyymi00013
Juu. Sitä samaa tehdään tuossa vastapäisen talon edessä, jos ei nyt päivittäin, niin ainakin viikoittain.
Poliisikin käy joskus, aika useinkin.
Harva noista asukeista näyttäisi olevan töissä tai opiskelemassa.
- Anonyymi00003
Ne vaihtaa sitä paikkaa säännöllisen epäsäännöllisesti etteivät jäisi kiinni.
Avainsana olisi saada niiden tavarantuojien rekisterinumerot ja muut tuntomerkit ylös ja ilmoittaa poliisille. - Anonyymi00004
Ei taida tavan kansalaisen hyvä olla sekaantua niihin asioihin.
- Anonyymi00006
Mitä siitä muka saa haittaa, jos "sekaantuu" ja ottaa ylös rekisterinumerot ja kertoo minkänäköisiä nää tyypit on? Anonyymina saa ja pitää ilmoittaa. - On kanssarikollinen, jos ei ilmoita. On jopa joku lakipykälä tästä jossain.
Säästyy monen nuoren elämä!
Poliisin ON tehtävä työnsä.
- Anonyymi00005
Poliisi ei tee mitään, vaikka niille ilmoittaisikin. Resurssipula nääs...ja kun ne mopopojatkin...ja kun pitäs sitä ammattitaitoa ja pelisilmää kun olla, vai mitä Garfield.
- Anonyymi00008
Ilmoitus ja tiedoksi Poliisihallinnolle.
Voi senkin tehdä nimettömänä.
- Anonyymi00007
Huppu pitää kieltää kuten kaapu
- Anonyymi00009
Huumeitten välittäjät on vapaata riistaa.
- Anonyymi00010
Siihen pitää laittaa toppi!
Miten paljon kauheutta aiheuttavat nuorille ja perheille!
Ei se auta, että tällä palstalla kauhistellaan. Jokaisen pitää konkreettisesti toimia!
Jos näette, että kauppaa harrastetaan, laittakaa siitä tietoa poliisille.
Siis EN USKO ollenkaan tuohon väitteeseen, että "poliisi ei välitä".
Totta kai välittää!
Poliisin on tehtävä työnsä.
VAATIKAA! - Anonyymi00043
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siihen pitää laittaa toppi!
Miten paljon kauheutta aiheuttavat nuorille ja perheille!
Ei se auta, että tällä palstalla kauhistellaan. Jokaisen pitää konkreettisesti toimia!
Jos näette, että kauppaa harrastetaan, laittakaa siitä tietoa poliisille.
Siis EN USKO ollenkaan tuohon väitteeseen, että "poliisi ei välitä".
Totta kai välittää!
Poliisin on tehtävä työnsä.
VAATIKAA!Ei niitä kiinnosta, palkka kelpaa ja autolla on mukava ajella ympäriinsä mutta työt ei maistu kuin pakon edessä. Ilmanko auktoriteetti karisee.
- Anonyymi00011
Huumekauppa kukoistaa kun on näitä rokkijuhlia, siellä riittää asiakaskuntaa.
- Anonyymi00012
Joo,
Mutta siihen pitää laittaa toppi!
Keksittekö keinoja, että miten?
Jo pienikin ehdotus voi poikia lisää uusia ehdotuksia ja konkreettista tulosta.
- Anonyymi00014
Tänäänkin oli rökäleitä myyn kolossa.
- Anonyymi00015
Ja et sanonut mitään?
Etkä soitellut polliisille? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja et sanonut mitään?
Etkä soitellut polliisille?Siellä poliisit kiekkoa ajaa silmät ummessa, kahvi ja ruokapaikkaa etsien...
- Anonyymi00017
Kyllä tätä nopeaa kaupantekoa tehdään jalkapatikassakin. Olen nähnyt pari kertaa, kuinka kaksi nuorta miestä kävelee vastakkaisista suunnista ja kohdatessaan kaivavat taskuistaan hyvin nopeasti jonkin mytyn, jotka vaihtavat ja lähtevät jatkamaan matkaa lähes sanaakaan sanomatta.
- Anonyymi00018
monesti olen ostanut huumeita niinivaaralla
- Anonyymi00019
Voi voi.
Ja joensuulaiset kiltisti hyväksyvät tilanteen,
No täällä kauhistellaan, mutta mitään ei tehdä asian hyväksi. - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi voi.
Ja joensuulaiset kiltisti hyväksyvät tilanteen,
No täällä kauhistellaan, mutta mitään ei tehdä asian hyväksi.Eikös se olisi poliisin tehtävä eikä tavallisen kansalaisen?
Näin kuuluu ainakin muissa maissa olevan.
Espanjassakin poliisipartio pysäytti ja tarkasti kaupungilla nisteiksi epäilemiään tyyppejä, tutki taskut ja kamat ja jos ei mitään löytynyt niin taputtivat olalle ja jatkoivat matkaa.
Suomessakin poliisin pitäisi tehdä vastaavia tarkastuksia kaupungilla ja tutkia myös huppupäiden reput, huumeiden lisäksi myös spray-maalipulloja varmasti löytyisi.
- Anonyymi00020
Joku piikitteli reiteensä monsteripurkin kanssa siinä entisen pikatien penkalla ennen yliopistoa.
Vituttaa nämä tämmöiset elämänkoululaiset.- Anonyymi00021
Jos omaan reiteensä piikitti niin mikä ongelma? Piikittäisi enemmän niin päästäisiin eroon.
- Anonyymi00023
Onko tuo reiteen piikittäminen kovinkin yleistä nisteillä? Tulee mieleen enemmän insuliini piikki, niitä kai reiteenkin pistetään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko tuo reiteen piikittäminen kovinkin yleistä nisteillä? Tulee mieleen enemmän insuliini piikki, niitä kai reiteenkin pistetään.
Vatsanahkaan insuliini pistetään.
Vakavan allergisen reaktion, anafylaksian ensiapuksi käytettävä adrenaliiniruisku (epipen) lyödään reiteen. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sisäreiteensä laskimoon piikitti
Epipen isketään reiden ulkopintaan lihakseen
Ja pikatien puolella penkereellä mitä siellä kukaan normi ihminen tekisi - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja pikatien puolella penkereellä mitä siellä kukaan normi ihminen tekisiJa insuliini piikitetään ihon alle
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja pikatien puolella penkereellä mitä siellä kukaan normi ihminen tekisiToivotaan että piikittävät överit...
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vatsanahkaan insuliini pistetään.
Vakavan allergisen reaktion, anafylaksian ensiapuksi käytettävä adrenaliiniruisku (epipen) lyödään reiteen.Vatsaan, reiteen tai pakaraan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vatsaan, reiteen tai pakaraan.
Onko sexi mielessä...?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Onko sexi mielessä...?
Tuleeko sitä huumeiden vastustamisyhdistystä?
Varsinkin nuorten vanhempien pitäisi olla aloitekykyisiä!
- Anonyymi00031
😂😂😂😂Huvittavaa miten pitää mielensä pahoittaa tuntemattomien touhuista millä ei ole mitään vaikutusta teijän elämiin voi hyvä luoja 😂😂
- Anonyymi00032
Mies tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
- Anonyymi00033
On hyvä, että on vastuuntuntoisia ja toisten parasta ajattelijoita tällä palstalla ja että yrittetään ennaltaehkäistä nuorten vajoamista huumeisiin. Ja mikä onnettomuus koko perheelle! Vanhemmat ovat tehneet parhaansa kasvattaessaan lapsiaan rakkaudella, ja sitten tulee joku, joka viekoittelee rahanahneutensa takia nämä nuoret kokeilemaan! Hyi.
Ei ole mitään huvittavaa, jos ulkopuoliset yrittävät keksiä keinoa ja huolehtivat!
Ei ole myöskään huvittavaa, että joku emoilija luulee olevansa "vitsikäs", kun esittää asian muka "huvittavana".
Perustakaa vanhemmat kiireellä huumeiden vastustamisyhdistys!
Varmasti kaupunki ja terveydenhoito ja poliisilaitos auttaa asiassa! - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
On hyvä, että on vastuuntuntoisia ja toisten parasta ajattelijoita tällä palstalla ja että yrittetään ennaltaehkäistä nuorten vajoamista huumeisiin. Ja mikä onnettomuus koko perheelle! Vanhemmat ovat tehneet parhaansa kasvattaessaan lapsiaan rakkaudella, ja sitten tulee joku, joka viekoittelee rahanahneutensa takia nämä nuoret kokeilemaan! Hyi.
Ei ole mitään huvittavaa, jos ulkopuoliset yrittävät keksiä keinoa ja huolehtivat!
Ei ole myöskään huvittavaa, että joku emoilija luulee olevansa "vitsikäs", kun esittää asian muka "huvittavana".
Perustakaa vanhemmat kiireellä huumeiden vastustamisyhdistys!
Varmasti kaupunki ja terveydenhoito ja poliisilaitos auttaa asiassa!Jotakin raittiusseuraako meinaat?
Aika tehottomiksi ovat osoittautuneet historian saatossa, kuten kieltolakikin.
Ei siinä mitkään yhdistykset auta jos ihmisellä itsellään ei ole halua ja voimaa päästä huumeista irti ja yleensä ei ole.
Puhutaan että jollakin on narkomaaniystävä jota auttaa, mutta ei narkomaani ja alkoholisti voi olla kenenkään ystävä, sillä heille elämän tärkein asia on se päihde ja se ajaa ohi jopa läheisistäkin ihmisistä, paljon he lupaavat mutta aina sen lupauksensa rikkovat.
Päihteen orjan pitää antaa muhia omassa liemessään, sieltä jotkut joskus nousee jos oma tahto niin määrää ja motivaatio löytyy, jos ei niin se on menoa, eikä sille kukaan toinen ihminen mahda mitään vaikka olisi minkälainen yhdistys takana. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jotakin raittiusseuraako meinaat?
Aika tehottomiksi ovat osoittautuneet historian saatossa, kuten kieltolakikin.
Ei siinä mitkään yhdistykset auta jos ihmisellä itsellään ei ole halua ja voimaa päästä huumeista irti ja yleensä ei ole.
Puhutaan että jollakin on narkomaaniystävä jota auttaa, mutta ei narkomaani ja alkoholisti voi olla kenenkään ystävä, sillä heille elämän tärkein asia on se päihde ja se ajaa ohi jopa läheisistäkin ihmisistä, paljon he lupaavat mutta aina sen lupauksensa rikkovat.
Päihteen orjan pitää antaa muhia omassa liemessään, sieltä jotkut joskus nousee jos oma tahto niin määrää ja motivaatio löytyy, jos ei niin se on menoa, eikä sille kukaan toinen ihminen mahda mitään vaikka olisi minkälainen yhdistys takana.Puhun, että VANHEMPIEN olisi hyvä perustaa. Ei ne nuoret tietenkään halua, eivätkä narkomaaniystävät!
En ymmärrä, miksi olet noin kielteinen ajakselle.
Jos itse vanhemmatkin ovat, niin silloinhan ei mahda mitään - antaa vain lastensa kokeilla narkkeja.
Koulussa voisi tehostaa ajatusta.
No, eipä ole asiani, narkkailkoot ketkä haluavat, kun ei yritetä mitenkään ehkäistä.
Ei ole kyse siis "raittiusseurasta". Alkoholi ja huumeet kun nääs ovat kaksi ihan eri asiaa. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Puhun, että VANHEMPIEN olisi hyvä perustaa. Ei ne nuoret tietenkään halua, eivätkä narkomaaniystävät!
Jos itse vanhemmatkin ovat, niin silloinhan ei mahda mitään - antaa vain lastensa kokeilla narkkeja.
No, eipä ole asiani, narkkailkoot ketkä haluavat, kun ei yritetä mitenkään ehkäistä.
Ei ole kyse siis "raittiusseurasta". Alkoholi ja huumeet kun nääs ovat kaksi ihan eri asiaa.Olen yleensäkin kielteinen kaikelle turhalle touhulle.
Tuokin olisi enemmän vanhempien oman psyyken hoitoa, mutta itse asiaan se ei auttaisi vähääkään.
Harkintaa ja ihan raakaa arkirealismia kannattaa käyttää niin ei tee turhaa työtä.
Voihan tuollaisesta yhdistyksestä toki käyttää mitä nimeä hyvänsä, mutta minun mielestäni ei kyllä huumeidenkäyttäjäkään ole raitis, siksi raittiusseura. - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Puhun, että VANHEMPIEN olisi hyvä perustaa. Ei ne nuoret tietenkään halua, eivätkä narkomaaniystävät!
Ei ole kyse siis "raittiusseurasta". Alkoholi ja huumeet kun nääs ovat kaksi ihan eri asiaa.Meinaat että nuoret ei ala käyttämään rojua jos "vanhemmat kieltää"?
Etpä paljon tunne nuoria ja heidän uhmaansa tietyssä iässä.
Ja jos ei vanhemmillakaan ole asiat kunnossa, on työttömyyttä, mielenterveys- ja/tai päihdeongelmia, niin eipä esimerkin voimaan voi luottaa sitäkään vähää. - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olen yleensäkin kielteinen kaikelle turhalle touhulle.
Tuokin olisi enemmän vanhempien oman psyyken hoitoa, mutta itse asiaan se ei auttaisi vähääkään.
Harkintaa ja ihan raakaa arkirealismia kannattaa käyttää niin ei tee turhaa työtä.
Voihan tuollaisesta yhdistyksestä toki käyttää mitä nimeä hyvänsä, mutta minun mielestäni ei kyllä huumeidenkäyttäjäkään ole raitis, siksi raittiusseura.Ei olisi "turhaa touhua", jos saisi vaikka muutaman nuoren olemaan aloittamatta!
Olet itse kielteinen kaikkeen, mutta anna toki toisten olla myönteisiä ja et viitsisi lannistaa.
Sitäpaitsi vanhemmille on myös tärkeää "psyyken hoito", se nimenomaan auttaisi jatkossa!
Lue vähän psykologiaa!
Arkirealismi on tällä hetkellä se, että huumekauppaa käydään keskellä päivää ja huumeiden käyttö on lisääntymässä.
Sinä et pysty sitä vähentämään, mutta moni muu reipas lapsiaan ajatteleva vanhempi yhdessä muiden kanssa pystyisi. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei olisi "turhaa touhua", jos saisi vaikka muutaman nuoren olemaan aloittamatta!
Olet itse kielteinen kaikkeen, mutta anna toki toisten olla myönteisiä ja et viitsisi lannistaa.
Sitäpaitsi vanhemmille on myös tärkeää "psyyken hoito", se nimenomaan auttaisi jatkossa!
Lue vähän psykologiaa!
Arkirealismi on tällä hetkellä se, että huumekauppaa käydään keskellä päivää ja huumeiden käyttö on lisääntymässä.
Sinä et pysty sitä vähentämään, mutta moni muu reipas lapsiaan ajatteleva vanhempi yhdessä muiden kanssa pystyisi.Kylläpä täällä on kielteistä väkeä!
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei olisi "turhaa touhua", jos saisi vaikka muutaman nuoren olemaan aloittamatta!
Lue vähän psykologiaa!
Sinä et pysty sitä vähentämään, mutta moni muu reipas lapsiaan ajatteleva vanhempi yhdessä muiden kanssa pystyisi.Mitä sinä muita täällä haukut, tekisit itse mitä saarnaat!
Huomaat ajan kanssa itsekin että turhaa on touhusi ja opit että on olemassa asioita mihin ei voi vaikuttaa.
Mutta yritä ihmeessä, ei siinä mitään, siten ainakin näytät paremmalta ihmiseltä ja se on juuri sitä psykologiaa joka on tuollaisen toiminnan pääsato.
Ja olen hyvin läheltä nähnyt että edes reipas lastaan ajatteleva vanhempi, edes muiden kanssa ei välttämättä näille voimille mahda mitään.
Jos joku lapsi kuiville selviää, niin se ei ole vanhempien toiminnan ansiota, vaan lähinnä vanhempien toiminnasta huolimatta.
Tyhmät vanhemmat yleensä tekevät asialle vain vahinkoa, vaikka hyvää tahtovatkin.
Lisäksi luulen ihan oikeasti että tiedän ja olen nähnyt tätä maailmaa 100 x enemmän kuin sinä, siksi en jaksa kuunnella tarkoituksetonta paskanjauhantaa. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitä sinä muita täällä haukut, tekisit itse mitä saarnaat!
Huomaat ajan kanssa itsekin että turhaa on touhusi ja opit että on olemassa asioita mihin ei voi vaikuttaa.
Mutta yritä ihmeessä, ei siinä mitään, siten ainakin näytät paremmalta ihmiseltä ja se on juuri sitä psykologiaa joka on tuollaisen toiminnan pääsato.
Ja olen hyvin läheltä nähnyt että edes reipas lastaan ajatteleva vanhempi, edes muiden kanssa ei välttämättä näille voimille mahda mitään.
Jos joku lapsi kuiville selviää, niin se ei ole vanhempien toiminnan ansiota, vaan lähinnä vanhempien toiminnasta huolimatta.
Tyhmät vanhemmat yleensä tekevät asialle vain vahinkoa, vaikka hyvää tahtovatkin.
Lisäksi luulen ihan oikeasti että tiedän ja olen nähnyt tätä maailmaa 100 x enemmän kuin sinä, siksi en jaksa kuunnella tarkoituksetonta paskanjauhantaa.No jopas oletkin kielteinen - on realistinen toteamus, fakta.
"Haukkuminen" on trendi sana, jos toinen on eri mieltä ja kertoo faktan. Sananvapaus on muuten lailla suojattu, ja se ei ole sama kuin "haukkuminen". - ei vaikuta olevan demokraattiset käsitteet sinulla selvillä.
Toinen trendikäs sana on "saarnata", mitä sinä käytät kun toinen ehdottaa.
Molemmat wokesanastoa muuten.
Toin esille jo, että itse en ryhdy toimeen, mutta tein ehdotuksen vanhemmille. Siis ehdotuksen/idean, = en ole "komentamassa/vaatimassa" - mitä sanaa tulet seuraavassa vastauksessasi todennäköisesti käyttämään.
Vai tiedät ihan oikeasti, että olet nähnyt "100 x enemmän" kuin meikkä? -Ja mistäs muka tietäisit tarkan luvun, kun noin tarkkaan rajaat? - Väärä veikkaus joka tapauksessa, kuomaseni.
Minä taas olen nähnyt, että reipas äiti mahtoi asialle ja pelasti poikansa. Luki tämän päivän lehdessä, tosin ulkomailla esiintyneessä, ei siis Karjalaisessa.
Ole sinä kuomaseni vaiti ja turhaa on "louskutella leukojasi".
Olen nääs nyt tehnyt vain ehdotuksen. Mitä pahaa sinnä on?
Vanhemmat itse päättäkööt! Et sinä, enkä minä.
On olemassa hyviä saitteja, mitä voi käydä tutkiskelemassa, - kuten:
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/paihteet/miten-voin-auttaa-paihteita-kayttavaa
Päihdelinkki.fi
Eikä sinun missään nimessä tarvitse kuunnella, hyppää yli vain ja jatka muilla aiheilla elämääsi.
Hyvää kesää! - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
No jopas oletkin kielteinen - on realistinen toteamus, fakta.
"Haukkuminen" on trendi sana, jos toinen on eri mieltä ja kertoo faktan. Sananvapaus on muuten lailla suojattu, ja se ei ole sama kuin "haukkuminen". - ei vaikuta olevan demokraattiset käsitteet sinulla selvillä.
Toinen trendikäs sana on "saarnata", mitä sinä käytät kun toinen ehdottaa.
Molemmat wokesanastoa muuten.
Toin esille jo, että itse en ryhdy toimeen, mutta tein ehdotuksen vanhemmille. Siis ehdotuksen/idean, = en ole "komentamassa/vaatimassa" - mitä sanaa tulet seuraavassa vastauksessasi todennäköisesti käyttämään.
Vai tiedät ihan oikeasti, että olet nähnyt "100 x enemmän" kuin meikkä? -Ja mistäs muka tietäisit tarkan luvun, kun noin tarkkaan rajaat? - Väärä veikkaus joka tapauksessa, kuomaseni.
Minä taas olen nähnyt, että reipas äiti mahtoi asialle ja pelasti poikansa. Luki tämän päivän lehdessä, tosin ulkomailla esiintyneessä, ei siis Karjalaisessa.
Ole sinä kuomaseni vaiti ja turhaa on "louskutella leukojasi".
Olen nääs nyt tehnyt vain ehdotuksen. Mitä pahaa sinnä on?
Vanhemmat itse päättäkööt! Et sinä, enkä minä.
On olemassa hyviä saitteja, mitä voi käydä tutkiskelemassa, - kuten:
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/paihteet/miten-voin-auttaa-paihteita-kayttavaa
Päihdelinkki.fi
Eikä sinun missään nimessä tarvitse kuunnella, hyppää yli vain ja jatka muilla aiheilla elämääsi.
Hyvää kesää!No älähän nyt hermostu.
Ihan turhaa kantaa huolta asioista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa, elämänsä voi käyttää paremminkin.
Hyvää kesää sinullekin! - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
No älähän nyt hermostu.
Ihan turhaa kantaa huolta asioista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa, elämänsä voi käyttää paremminkin.
Hyvää kesää sinullekin!Ei ole turhaa. Sinä ja minä voimme käyttää ajan paremmin, mutta eivät ne nuoret, jotka joutuvat huumeitten pariin, eivätkä heidän vanhemmat.
Oletko itse huumekauppias, kun puolustat niin kiivaasti, että ei pitäisi yrittää/tehdä mitään asialle?
Opettajat voisivat vanhempainkokouksessa ottaa asian esille.
- Anonyymi00045
Taas yksi hyvä syy hakata moporunkkarit tavattaessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487