Olen niin tavallinen. Eihän siinä mitään. Olen tylsä tyyppi. Eihän mies voi minusta tykätä. Itseluottamus on pohjamudissa. En nähnyt miestä tänään. Olen niin pettynyt. Mietin kuinka hauskaa meillä on aina yhdessä. Miehen seuraa kaipaan. Hänen charmikas olemus. Taidan olla ihastunut mieheen. En vain tiedä onko hän minuun. Pelkkä ystävyys hänen kanssaan riittää. Siitä on hyvä aloittaa. M miehelle M naiselta.
Mies ei tullut
Anonyymi-ap
3
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
normaaleja naisia on komeilla miehillä usko mua näitä on nähty puistoissa
- Anonyymi00002
pettymyksiä tulee kaikille..,
- Anonyymi00003
Olet hyvä sellaisena kuin olet. Älä anna kenenkään miehen määrittää sinua. sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564