Ärsyttävä isoveli

Tuntematon

Mulla on ärsyttävä isoveli.

Se kertoo joka asiasta mitä mä teen äitille.
Sit aina kun mä meen ulos, ni se tulee perässä ja vakoilee, että poltanko tupakkaa vai en.

Auttakaa. Mitä mä teen tolle? >:(

27

3932

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja elä muutenki ihmisiks...

      Sitte ei tarvii miettiä että missä vekli kyttää, ja joku ajan päästä se tajuaa että ei oo järkeä kytätä nii se lopettaa sen! Mutta SUN parasta se velijes vaan ajattelee!

    • ehdotus?

      Älä tee mitään tyhmää, äläkä polta tupakkaa..?
      eipä ole veikallasikaan äipälle mitään kertomista :)

    • mä vaan

      joo no mul on vähän saman tapanen propleema kun mun "siskopuoli" tai siis jos vahingossakaan lipsautan sanoo sille jotain esim et oon polttanu niin se menee rollii sen isälle eli mun isä puolelle. sit se esittää mun kaverii ja on kui ei mitään ja näin tietty mun äiti saa kans tietää. mut en kannata tupakan polttoo ite oon vaan kerra polttanu. kosta sille samalla mital ja ala vahtii sitä niin mä teen.
      mut ehdotan et koitat eka noit muita.

    • kokemusta on

      Noi isoveljien suojelu-jutut on aika huvittavia. Pienempänä en voinut sietää tuollaista, mutta nykyään on vain suloista, kun isoveli varoittelee pojista ja pitää puhutteluja poikaystäville.
      Kyllä se siitä ajan mittaan helpottaa. Sillä välin koita vaan olla kiltisti ja välittämättä tuollaisesta käytöksestä. Kosto ei missään nimessä ole järkevä vaihtoehto, sillä sieltä tulee aina kaksi kertaa kovemmin takaisin, minkä varmasti oletkin jo huomannut. :)
      Tsemppiä sulle, kyllä se ajan mittaan helpottaa.

      • Tuntematon

        Juu, kiitti tosi paljon näistä neuvoista. :)


    • älä polta

      sitä tupakkaa.

    • h-eid-i

      .. isosisko. Ja jätän sisarukseni rauhaan. Sano veljelles, että hankkii oman elämän. Voipi olla, että se hakee suosiota ja huomiota vanhemmiltas tai sit vaan välittää susta paaaljon. Tosin aina on sekin vaihtoehto että se vaan härnää ja nauttii siitä. :DDD

      • Tuntematon

        Sitä se on. Se nauttii siitä, et saa härnätä mua. Ja mikä parasta, se on jo 15 vuotta.

        Voi olla kans, et se on siitä, ku sillä ei oo kavereita ollenkaan, kun se ei käy ulkona, vaan on koneella koko ajan. Et se varmaan sit tykkää, ku se saa mut raivostumaan. ;S


    • Krise

      Onneks mulla ei oo tollasti isoveljee..
      Eikä mua haittais vaikka oliskin, kosk mun porukat ei sano enää yhtään mitään jos poltan.
      Sano veljelles että ettii itteleen elämän, tosta päätellen sillä ei oo kavereita. Oks se kenties koulukiusattu? Puhu veljes kaa.

    • On sinulla mielenkiintoinen isoveli. Minun pikkuveljeni voisi ryhtyä tuohon, mutta jos isoveli tekisi, niin kyllä joutuisi naurunalaiseksi...

      Niin muuten, voisin arvioida, että se sinun isoveljesi on 13-16 vuotias. Tuon ikäiset pojat on just noin ärsyttävii, mutta onneksi kaikki kasvaa aikuisiksi =).

    • kyllästänyt pikku sisko

      mulla on ihan samanlainen isoveli joka on ihan vitun tyhmä se seuraa mua kavereineen joka paikkaan ja kertoo heti vanhemmille jos mä teen vähänkin jotain väärin tai juon viinaa tai poltan tupakkaa... sit se ei anna mun olla ees omassa huoneessa rauhassa vaan tulee ilman lupaa mun huoneeseen ja välillä se tuppaa kaverinsa mun huoneeseen...

    • Tuntematon

      Juu, kiitti tosi paljon noista. Nyt tiedän mitä se ajaa takaa. ;)

    • kyllästynyt elämään

      äääk mul on sellanen ongelma et haluisin eläintä mut ku mun iso veli on allerignen eikä muutenkaa tykkää ja ehdotin sille et se vois kokeilla allergisoikse kani mut ei suostunu ja si se tuli vaa pieraseen mun naamalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • deata

      mulla on oli sama kun loetin väärien asioden tekemisen se lopetti mutta varmista asia eli vakoile sä sitä älä missään nimessä anna sen nähä sua muuten se alottaa sen taas tiedä kokemuskesta

    • deata
      • deata

        sori aikasemmassa oli vire se on
        .youtube.com/user/deataification


    • Pimperooo

      Anna pillua sille niin voit ite kiristää sitte :D

    • Kyllä on aika lapsellista veljen kohtaa kun se valittaa joka asiasta.jos se haluaa sut kokoajan ongelmiin niin stalkkaappa sitä sun isoveljee mitä se tekee.

      • Potkitte sitten yli kymmenen vuotta vanhan ketjun pintaan...

        Eiköhän aloittajan ongelma ole jo ratkennut. ;)


    • 244544

      Anna sille pillua niin lopettaa.

    • TyhmälleTupakoijalle

      Sen on pakko seurata sua, koska olet tyhmä ja epäluotettava. Ja haiset vielä pahalta. Veli parka!

    • Anonyymi

      Hakkaa se

    • Anonyymi

      Mun isoveli on niin ärsyttävä että kun me siivottiin se literally aloitti tappelun sit mä sain rangaistuksen
      🤬😡

    • Anonyymi

      voi ei isoveli kiusaa ahahahahahahahahahahhahahah

    • Anonyymi

      loori poolit on ärsyttäviä niinku joo että mee zxc-verkkonetti.xxx sielä on neuvoja

    • Anonyymi

      Isoveli omii kaiken😡

    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä itse sama. Koska ne eivät voi valittaa siitä vanhemmille. Jos matkit sitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe