Ei ainakaan vielä säväyttänyt tieran ravintola, hiljaista muutenkin. Ovatko unohtaneet mainostaa. Ei anniskelua ollut ollenkaan myöskään
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
On niillä ollu tekoälyllä tehtyjä mainoksia, harmi kun ohjasivat johonki talvivaaraan.
- Anonyymi00002
Kyllä näkyy tekoälyn käyttö mainoksista.
- Anonyymi00003
Se on nykypäivää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on nykypäivää.
No ehkä jos haluaa mennä sieltä missä aita on matalin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on nykypäivää.
Tekoälykuva tahtoo olla aina illuusio ja paranneltu versio todellisuudesta
- Anonyymi00006
Itse kyllä kuulun niihin asiakkaisiin jotka ei tekoälymainoksen perusteella edes mene ko. yritykseen. Luotaantyöntäviä mainoksia jokainen ja antaa kyllä yrityksestä laiskan kuvan.
- Anonyymi00008
Toista ne on Supen mainokset Mehtäkylän kaupalla
- Anonyymi00007
Onneksi ovat saaneet paljon asiakkaita ulkomailta tuleville talville.
- Anonyymi00015
Saattaa ne keskieurooppalaiset turistit olla pikkusen ihmeissään, kun tulevat lomalle ja tarjoilut on samanlaiset ku suviseuroissa 😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saattaa ne keskieurooppalaiset turistit olla pikkusen ihmeissään, kun tulevat lomalle ja tarjoilut on samanlaiset ku suviseuroissa 😂
Tulee vain uskovia turistia
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Äkkiä huomaa että paikkakaa ole sitä mitä mainoksissa
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saattaa olla ruokajuomana viini hakusessa 😁. Tai sitten piilossa ja käsi ylös virheen merkiksi.
- Anonyymi00009
Mikä se semmonen hotelli/ravintola on jossa ei oo anniskelua?
- Anonyymi00011
Käytti ne sitä merenneitoa markkinointiin, Koillismaan perinne-eläin
- Anonyymi00012
Kunta makso niin ei ressiä taloudesta
- Anonyymi00013
Onko se nyt auki?
- Anonyymi00014
No sitäpä ei kukaan tiedä onko auki.
Topparilla kaikki oppineet jo kulkemassa syömässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568