https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000012108037.html
"parveke meni putoamisriskin vuoksi käyttökieltoon, vaikka se sijaitsee maan tasalla"
Huh huh, kasarmilla elämä voi tuoda aikamoisia yllätyksiä. Mitä jos kaveri tipahtaa maan tasalla olevalta parvekkeelta? Korvaako vakuutus?
”Minulla on omat syyni valita alin kerros. Olen nimittäin rumpali”.
Aivan, rumpujen äänethän kuuluvat ainoastaan alaspäin, sillä rummut ovat lattiassa kiinni. Seinänaapurit eivät täten rummutuksesta kärsi, eikä yläkerta. Mahtava loppukesä tulossa naapureilla: parvekkeiden ovenkahvat takavarikoitu, rumpali rummuttaa teknoa ja kämpässä 50 astetta lämmintä. Huh huh!
"Hän yrittää itse pitää turvallisuudesta huolen parvekkeella ollessaan. ”Tiedän, ettei saa grillata tai sähkölaitteita pitää parvekkeella.""
Aivan, kaikenlainen ruoanlaitto ja esimerkiksi tietokoneen käyttö parvekkeella on jyrkästi kiellettyä.
Jahas, pitääkin laittaa viilennystä aavistuksen pienemmälle, niin tarkenee syödä parasta lihaa eli kassleria juuri grillattuna, tirisevän kuumana. Kertauksen vuoksi, muistetaan kassulla, että palomestari on kieltänyt grillauksen myös niillä parvekkeilla, jotka ovat käyttökiellossa!
OK-toimitusjohtaja
Maan tasalla olevat parvekkeet käyttökieltoon
7
71
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Jos on aukko josta mahtuu ihminen ja se on peitetty lasilla niin sitä ei saa mitenkään turvalliseksi. Etenkin kun se laitettu kerrostaloon Suomessa
Lasi irtoaa kiinnikkeistä, kiinnikkeet hajoaa tai lasi hajoaa. Myös rakenne muuttuu vuosien saatossa.
Parvekkeella kaatuminen lasia kohden ja seuraus on kuolema. Lähes jokainen ihminen kaatuu kerran tai useammin elämän aikana. Moni joutuu toisen pahoinpitelemäksi kodissaan niin sieltäkin riski.- Anonyymi00002
Rakenteet, joiden tarkoitus on luoda turvallisuus. Esimerkiksi parvekkeelle, täytyy suunnitella ja laittaa niin, että ne myös varmistavat ihmisen turvallisuuden. Ei parvekkeen kaide saa olla materiaalia, josta menee läpi ihminen, tavalla tai toisella. Yleisesti on jopa oletettu, että parvekkeiden kaiteet kestävät, esimerkiksi lastenkin leikit. Ja pikku tömähdykset, ja nojailut. Etteivät kaide.ateriaalit saa hajota, lähteä kiinnikkeistään tms, vaan niiden kuuluu kestää ja pysyä paikallaan.
- Anonyymi00003
Ja varmuuden vuoksi sitten kielletään maan tasalla olevien parvekkeiden käyttö. Huh huh, sellaista se on, kun ei ole oma tupa ja oma lupa.
- Anonyymi00004
Sian niska (kassler) on HYVÄÄ !!!
- Anonyymi00005
Ei kannata kaikkea paskaa uskoa. Itse käyn jatkossakin parvekkeella ihan normaalisti kuten olen tehnyt jo useita vuosia.
- Anonyymi00006
Jos kahva on otettu pois ja lukittu ovi, niin joudut hämähäkkimiehenä kiipeämään ulkokautta
- Anonyymi00007
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012128027.html
HS: 13-kerroksisen opiskelijatalon ikkunat putoilevat Espoossa
Syytä ikkunoiden rikkoutumisille ei vielä tiedetä.
Mitä helvettiä!!
Samaa tapahtuu hekan kannelmäen asunnoissa.
Itestään hajonneista laseista ku ilmoittaa hekalla, heka haistattaa vitut
ja laittaa asukkaan itse maksamaan/korjauttamaan 800euron lasin vaihdon.
Saatanan tunarit!!
Nyt viher/vasemmisto/kokoomus vittuun kaikista kaupungin viroista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️65727- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 46487
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477- 32466