AAA-Luokan minimikroyrittäjä se opiskelipäräytti lattioita betoniliemillä liipatessaan itsensä rakennusteknikoksi, joka koskaan ei ole ollut rakennusmestari.
Kertoi että työmaan rakennustöistä vastaavan rakennusmestarin tehtävä on ainoastaan pitää yllä arkistoa rakennus- ja rakennepiirrustuksista, joista vain mittoja otetaan.
Mestari ei tiedä mitään töistä joista hän vastaavana vastaa, eikä tarvitsekaan tietää koska kyseisten töiden suorittajat tietävät itse omavalvonnallaan vastaavat omien töidensä oikeellisuudesta ja laadusta.
Sitten tarinaan putkahti että ylivertainen esikoisensa on insinööri ja heti koulunpenkiltä ilman mitään muuta kokemusta kuin yliopisto-opiskelut putkahti Hesan ykkössarjaan vuosien työsopimuksella vastaamaan Hesan suurimpien rakennushankkeiden työmaainsinööriksi.
Nuorempi ylivertainen ammattikoulupohjalla sen sijaan ryhtyi heti asepalvelunsa suorittamisen jälkeen LVI-alan huippuosaajaksi huipputiimiin ryhtyen samalla asuntosiajoittajaksi, kun siskonsa oltuaan isännöitsijä kananlennon verran, ryhtyi opiskelemaan elukkalääkäriksi.
Kaiken tiimellyksen aikana isukki rakensi / rakennutti telttakansalla Thaimaan kauneimman horosen suvulta vuokraamalleen pläntille parasta mitä rahalla saa
Hesalaisen yksiön hinnalla, samalla kun osti Vantaalta 35 asunnon kerrostaloläävän, jonka vuokratuotot niin huikeat että niillä remppasi musujen vuokraamat asunnot halutuiksi myyntikohteiksi toimien itse kohteen etärakennusmestarina olematta rakennusmestari.
Elämä hymyilee ja kultaharkkoja kertyy kassakappiin, sekä odotusarvona on ex-vaimon äidin perintönä osuus huvilakiinteistöstä, koska hän on ex-vaimon äidin perillinen kuten ylivertaisensakin.
SeOnMoro.
HAUSKA TARINASARJA RAKENNUSTYÖMAAN MARSSIJÄRJESTYKSESTÄ.
15
99
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Yhdessä ja samassa perheessä erinomaisen korkeatasoinen tietämys kaikesta rakennusalaan liittyvästä ja kun tähän lisätään kontaktit, niin Viitoset on Kakkoset.
Ryhmän nuorin on jakanut tietoisuuttaan sukituksista uima-altaiden rakentamisiin ja kastelujärjestelmien toteutuksiin.
Ryhmään varpaineen kuuluu 44 valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun pomo yhdessä Ison päällikön kanssa täydentäen omalta osaltaan kokemusmaailmansa tuottamaa tietoisuutta.
Kaikkien alojen dibloomi-insinööri-tietoutta jakaa teollisuusvakoiluun perehtynyt totuustarkkailija.
Työterveyshuoltokin on omalla tasollaan, ei Mehiläisessä, vaan Perskärpäsessä. - Anonyymi00003
Villi veikkaukseni on että tämä on hauskempi, lyödäänkö vetoa?
===============================================
Kun tupsahtaa sukuun suvun jäseneksi, niin sukupuun oksalle pemahtaa uuden jäsenen pläsi.
Tyttö2010Neitinen on tehnyt kattavan sukututkimuksen ylivertaisesta itsestään kun on leiponut sukuunsa ylivertaisia perillisiä puolitusinaa.
Selvinnyt on että Dillen niin henkisesti kuin fyysisestikin oman kokonaisuuden täydellisyys perustuu siihen, että hänen veressään virtaa Viikinkiverta.
Tämä tarkoittaa sitä, että Naminamin maanviljelijäkommuunin sukupuun yhdellä oksalla kuva Pellenaamasta ja vieressä joku Harald Hirmuinen.
Sitten on olemassa Thaimaassa yksi Armeija-Poliisisuku jonka sukupuun yksi oksa on pyhitetty Suomalaiselle Kääläpille.
Tämä Kääläppi on tienannut hyvin menestyneenä respektiä kuten Dillekin kamppailemalla lajissaan, mutta piirua paremmin, jopa puoliammattilaisena. Dillen tavoin toiminut myös koutsina, mutta valmentajiaan paremmin valmentajana ansioituneena.
Mainituilla molemmilla kamppailulaji ottelijoilla ja kamppailulajiottelijoilla on sama mielenkiinto ja kattavat toimenpiteet selvitystöissään selvittää onko minua olemassa ja ovat päätyneet, että minä en ole olemassa, mutta kuitenkin vaihtavat sanaa minun kanssani.
Kääläppi on vienyt oman tutkimuksensa edustamansa poliisisuvun jäsenten kanssa puolivirallisesti kattamaan tallissamme olevan S-MB:n rekisteritiedoista ilmenevät omistussuhteet.
Junttilassa kyseinen toiminta onnistuu tekstaamalla esim. numeroon 020202 mutta Kääläpin poliisisuku on tehnyt kattavamman selvityksen.
Selvitys on vaiheessa vielä siltä osin poliisisuvulta, että ei ole selvittänyt kukkamarketin myymälöiden yrittäjiä, jossa yhden yrittäjäsuvun sukupuun oksalla minä olen.
Aivan katkeruutta ja kateutta pukkaa tuollaiset suvut aiheuttaen aivan siniseksi kirjaantumisen, johon kumpikaan kamppailija puskistaan ei kykene.
====================================
SeOnMoro- Anonyymi00004
Possofantin itsensä kanssa keskustelua kuten tapana on.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Possofantin itsensä kanssa keskustelua kuten tapana on.
Lukijakunta aktivoitu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lukijakunta aktivoitu.
Itkuvirrestäsi kävi varsin hyvin selville ettet tiedä mitään rakentamisesta, ainakaan ysärin jälkeisestä ajasta, kun byrokratia astui oikein kunnolla peliin.
Siellä on isommissa kohteissa tarkka marssijärjestys josta ei voi poiketa. Pienmmissä kohteissa valvonta on nimellistä ja remonttikohteissa Herran hallussa, teetkö sen vai et.
Remonttikohteessa riittää se että joku nimetty henkilö käy tarkastamassa esim vesieristykset ja että ikkunat ja ovet on hyvin eristetty ja toimivia. Sellaisesta valvontatehtävästä riittävä korvaus kaverille on 500 euroa kuukaudessa, joka asuu siinä lähellä.
Kun on ollut rakennusalalla oikeasti vuodesta 1984 (17 vuotiaasta) lähtien, tuntee aika paljon alan ihmisiä ja matkan varrella kohtaa lisää ja jos sopivaa ei itse tunne, voi saada suosituksia sellaiselta joka tuntee.
Aika moni ikätoverini yrittäjä on jo semieläkeläinen ja- tai myynyt firmansa taikka poikansa jatkaa sitä. On aika uskomatonta mitä skandinaaviset sijoittajat ovat valmiita maksamaan suhteellisen pienistäkin firmoista.
Heikkisen Jarmolla kävi se paras munkki, kun sai 60 miljoonaa "lattianliippausfirmasta" ja vielä sen päälle konserninjohtamisesta kelpo palkan ja osingot.
Se ei ollut pelkkää onnea, vaan hän on sen ansainnut. Ajoi ympäri Suomea 20 vuotta leipomassa diilejä herkeämättä. Harva perheenisä olisi pystynyt samaan. Hän uskoi asiaansa.
2010 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itkuvirrestäsi kävi varsin hyvin selville ettet tiedä mitään rakentamisesta, ainakaan ysärin jälkeisestä ajasta, kun byrokratia astui oikein kunnolla peliin.
Siellä on isommissa kohteissa tarkka marssijärjestys josta ei voi poiketa. Pienmmissä kohteissa valvonta on nimellistä ja remonttikohteissa Herran hallussa, teetkö sen vai et.
Remonttikohteessa riittää se että joku nimetty henkilö käy tarkastamassa esim vesieristykset ja että ikkunat ja ovet on hyvin eristetty ja toimivia. Sellaisesta valvontatehtävästä riittävä korvaus kaverille on 500 euroa kuukaudessa, joka asuu siinä lähellä.
Kun on ollut rakennusalalla oikeasti vuodesta 1984 (17 vuotiaasta) lähtien, tuntee aika paljon alan ihmisiä ja matkan varrella kohtaa lisää ja jos sopivaa ei itse tunne, voi saada suosituksia sellaiselta joka tuntee.
Aika moni ikätoverini yrittäjä on jo semieläkeläinen ja- tai myynyt firmansa taikka poikansa jatkaa sitä. On aika uskomatonta mitä skandinaaviset sijoittajat ovat valmiita maksamaan suhteellisen pienistäkin firmoista.
Heikkisen Jarmolla kävi se paras munkki, kun sai 60 miljoonaa "lattianliippausfirmasta" ja vielä sen päälle konserninjohtamisesta kelpo palkan ja osingot.
Se ei ollut pelkkää onnea, vaan hän on sen ansainnut. Ajoi ympäri Suomea 20 vuotta leipomassa diilejä herkeämättä. Harva perheenisä olisi pystynyt samaan. Hän uskoi asiaansa.
2010Heikkinen on Heikkinen ja sinä kaikkea muuta kuin mitä yrität esittää.
En ole eritellyt mitään kohteita ja minä olin rakennusmestari jo saman ikäisenä kun sinä menit vasta armeijaan.
Myy haavekerrostalolääväsi skandinaavisille sijoittajille Urpå. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Heikkinen on Heikkinen ja sinä kaikkea muuta kuin mitä yrität esittää.
En ole eritellyt mitään kohteita ja minä olin rakennusmestari jo saman ikäisenä kun sinä menit vasta armeijaan.
Myy haavekerrostalolääväsi skandinaavisille sijoittajille Urpå.Kyrvånsyylå on aivan varmasti päässyt suoraan eläkkeelle 18 vuotta täytettyään toivottomana tapauksena aivan kuten eräs suomessa loisiva ihmisryhmä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lukijakunta aktivoitu.
Myönsit juuri että Possofantti = Senssurukka.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kympillä on oma pårseenuolijå.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Posso otti Pupelta hanuriin 55555
- Anonyymi00011
Koska se maratoni on, jossa kamppaileva viidakonraivaaja hankkii itsellensä toisen lämpöhalvauksen nestehukkansa kanssa, josta taas paniikkihäiriö mikki-hiiri äänellä?
- Anonyymi00013
Eikös sinun pitäisi tietää Pattayan suurtapahtumista itse, kun täällä palsta-aktiivina päivystät?
Tapahtuma tuo arviolta 53.000 juoksijaa ja kisaturistia kaupunkiin ja 20.000 hotellihuonetta on kisavieraille varattu jo tuolle viikonlopulle Pattayalta. Turistit tuovat kaupungille arviolta 370 miljoonan bahtin tulot eli 10 miljoonaa euroa. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eikös sinun pitäisi tietää Pattayan suurtapahtumista itse, kun täällä palsta-aktiivina päivystät?
Tapahtuma tuo arviolta 53.000 juoksijaa ja kisaturistia kaupunkiin ja 20.000 hotellihuonetta on kisavieraille varattu jo tuolle viikonlopulle Pattayalta. Turistit tuovat kaupungille arviolta 370 miljoonan bahtin tulot eli 10 miljoonaa euroa.Kuinka monta juoksijaa jotka ei ole koskaan edes hölkötellyt maratonia?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuinka monta juoksijaa jotka ei ole koskaan edes hölkötellyt maratonia?
Kuinka monta seuraajaa, joiden maksa estää lenkin kulkemisen edes kävelemällä. Tai otsanahkaa rypistelemällä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tapahtuma tuo arviolta 53.000 juoksijaa ja kisaturistia kaupunkiin ja 20.000 hotellihuonetta on kisavieraille varattu jo tuolle viikonlopulle Pattayalta. Turistit tuovat kaupungille arviolta 370 miljoonan bahtin tulot eli 10 miljoonaa euroa.Paljonko tulee oppaita 30.000 siellä olevan lisäksi kisakaupunkiin, varmistamaan halvan usd 30 piparin saannin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392331
- 59784
- 41741
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81577Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää202565T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7539- 62522
- 42520
- 45520
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16514