Hei,
Nyt tarvittaisi neuvoa. Minulla on vanhemmassa purjeveneessä hieman erikoinen, mutta hyvin toimiva (tähän asti ) AGA-merkkinen KAASUlämmitin. Patterilla ja veden kierrolla. Nyt olisi uusittava "haitariputket", jotka menee ruffin katon läpi kannelle. Toinen pakoputki, toinen korvausilmaa varten. Arvaan, että minua kehoitetaan hävittämään se, ja hankkimaan Wallas tai Webasto. Kysymys on kuitenkin siitä. että kuka /mikä firma tulisi ja korjaisi muuten toimivan laitteen? Joku jolla on kaasuluvat varmasti osaisi sen korjata kunnon korvausta vastaan. Luulisi että pääkaupunki seudulla tai kauempaakin olisi asentaja jolla on kaasuluvat, ja Olen kysellyt useasta venelämmitin liikkeestä, jotka kyllä mainostavat " liikkuvaa lämmitin huoltoa" myös kaasulaitteille. Eipä ole ryntäystä veneelle. Nooh, pieni murhe elämässä tämä.
Veneen lämmitin
4
134
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Koska en tiedä asiasta mitään, uskallan kommentoida.
Mielestäni noiden putkien vaihtaminen vastaaviin ei vaadi kaasulupia. - Anonyymi00002
Uskoisin sinun löytävän matkailuauto/asuntovaunu puolelta ratkaisuja ongelmaasi, noita on asennettu paljon aikanaan ja vuelä -80 luvulla.
Alde valmistaa vieläkin ja ehkä trumatic, sieltä voisi löytyä korvaavia osia. - Anonyymi00003
Ei noihin pakoputki ja korvausilma putken vaihtoon mitään lupia tarvita.
- Anonyymi00004UUSI
KIITOS kaikille kommentoijille. JOS en saa mistään tekijää putkien vaihtoon, hankin putket (ei ihan helposti saatavilla ), ja vaihdan itse. Kiitos vielä "rohkaisusta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1441253
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97919Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78864Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113815- 35635
- 99545
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20529On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28523- 45514
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29457