Hei,
Nyt tarvittaisi neuvoa. Minulla on vanhemmassa purjeveneessä hieman erikoinen, mutta hyvin toimiva (tähän asti ) AGA-merkkinen KAASUlämmitin. Patterilla ja veden kierrolla. Nyt olisi uusittava "haitariputket", jotka menee ruffin katon läpi kannelle. Toinen pakoputki, toinen korvausilmaa varten. Arvaan, että minua kehoitetaan hävittämään se, ja hankkimaan Wallas tai Webasto. Kysymys on kuitenkin siitä. että kuka /mikä firma tulisi ja korjaisi muuten toimivan laitteen? Joku jolla on kaasuluvat varmasti osaisi sen korjata kunnon korvausta vastaan. Luulisi että pääkaupunki seudulla tai kauempaakin olisi asentaja jolla on kaasuluvat, ja Olen kysellyt useasta venelämmitin liikkeestä, jotka kyllä mainostavat " liikkuvaa lämmitin huoltoa" myös kaasulaitteille. Eipä ole ryntäystä veneelle. Nooh, pieni murhe elämässä tämä.
Veneen lämmitin
4
209
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Koska en tiedä asiasta mitään, uskallan kommentoida.
Mielestäni noiden putkien vaihtaminen vastaaviin ei vaadi kaasulupia. - Anonyymi00002
Uskoisin sinun löytävän matkailuauto/asuntovaunu puolelta ratkaisuja ongelmaasi, noita on asennettu paljon aikanaan ja vuelä -80 luvulla.
Alde valmistaa vieläkin ja ehkä trumatic, sieltä voisi löytyä korvaavia osia. - Anonyymi00003
Ei noihin pakoputki ja korvausilma putken vaihtoon mitään lupia tarvita.
- Anonyymi00004
KIITOS kaikille kommentoijille. JOS en saa mistään tekijää putkien vaihtoon, hankin putket (ei ihan helposti saatavilla ), ja vaihdan itse. Kiitos vielä "rohkaisusta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381541
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5381361Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581164Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172822Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va233756- 55749
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26655- 49647
- 52640
- 74573