Ajatuksia

Anonyymi-ap

Mä en edes enää ajattele että rakastaisit mua, ethän ole niin ikinä mulle sanonutkaan, mutta silti se tunne rakkaudesta on ollut joskus tosi vahva. Sä taidat vähän epäröidä kuka on sun rakkauden arvoinen ja kuka sen ansaitsee. Mä en sen eteen ole tehnyt mitään, joten en voi edes sanoa olevani yksi vaihtoehdoista.. silti välillä tuntuu et se sun sydämen valittu voisin olla minä, sillä tunnen jotain vahvaa yhteyttä sua kohtaan.. Epäröin paljon sua ja sun todellisia tunteita, onko niitä riittävästi, onko ne mulle suunnattuja.. siksi olen niin hankala ollut. Jossain utopiassa ajattelen että rakastat ja välität musta…

14

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Todella rakastan, ja syvästi. Eräälle vuosien takaa. Ihanalle.

• Anonyymi00002
      UUSI

Rakastan,mut en oo varma kuka oot!

• Anonyymi00003
      UUSI

mulla on vaan niin jumalattoman paha olla tässä maailmassa toivonn et ihmiset käsittää sen en uskalla päästää ihmisiä meidän lähelle

• Anonyymi00004
      UUSI

Milloin sä ymmärrät? 😉

• Anonyymi00008
        UUSI

Joskus, jos on sanonut jotain muuta kuin mitä on todellisuus, niin toinen voi odottaa, että se totuus kerrotaan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joskus, jos on sanonut jotain muuta kuin mitä on todellisuus, niin toinen voi odottaa, että se totuus kerrotaan.

ja se asian on voinut kuulla vierestä, mutta ihan asianosaisen omasta suusta. oletuksena tarkoituksellisesti.
        Ja sivusta unohtui

• Anonyymi00005
      UUSI

Meneekö T-miehelle?

• Anonyymi00006
      UUSI

Huomio ihmiset: rakkauden eteen ei tarvitse tehdä mitään.

Sen voi kyllä teoilla tuhota siinä mielessä ettei yhdessäolo onnistu mutta usein rakkaus jää silti taustalle

• Anonyymi00009
        UUSI

Selvennätkö vielä hieman?

• Anonyymi00007
      UUSI

Jos olen sinulta joskus kysynyt etänä, haluaisitko lähteä vaikka kahville ja sinä vastaat; ehkä syksyllä. Minulle vastaus tarkoittaa, ettet ole kiinnostunut minusta, olen huono sietämään epäselvyyttä ja epäsuoruutta, koska olen niin rehellinen ja suora luonne.

• Anonyymi00011
      UUSI

Mulla on samansuuntaisia ajatuksia, mutta miehestä.

• Anonyymi00012
      UUSI

Olisit tyytyväinen siihen että sulla on jokin todellinen tunne tai tiedonjyvä toisen tunteista et toinen tuntee ehkä jotakin. Mulla on se varma tieto ettei hän ole kiinnostunut.

Sulla on vielä mahdollisuus omassa asiassasi.

• Anonyymi00013
        UUSI

Toivon vilpittömästi paljon rakkautta sun elämään <3

• Anonyymi00014
      UUSI

Kuin hänelle:
      En itse asiassa ajattele ihan tuolla tavalla. Olin jo vuosia aikaisemmin päättänyt elää yksin, kunnes yhtäkkiä huomasin tunteeni sinua kohtaan ja tunsin tuon yhteyden myös. Ei minulla ole samaa kenenkään muun kanssa eli ei ole tilannetta, jossa miettisin ja puntaroisin usean vaihtoehdon välillä. Tarkoitin tosissani sitä, että haluaisin tutustua sinuun paremmin - ei kuitenkaan tiedetä vielä toisistamme paljoakaan. Olen vaan luonteeltani varovainen ja koen myös epävarmuutta itsestäni, mistä on ehkä syntynyt vaikutelma kuvaamastasi epäröinnistä, -S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1204
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      870
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      805
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      643
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      547
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe