En jää enää koskaan sellaiseen

Anonyymi-ap

ihmissuhteeseen tai alkavaan tekeleeseen jos aistin yhdenkin kerran henkistä tai tunnetason etäisyyttä. Nyt opin sen läksyn. Vaatimustaso nousi taas yhden pykälän. 👨‍⚖️

Vain ne jotka uskaltavat kohdata rohkeudella voivat saada edes lyhyen tuttavuuden minun kanssa. Muut on out tästä lähin 🤚
Helpottunut olo huh.

17

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No hyvä. Sitten vaan käskemään tunteita!

• Anonyymi00002

Syvään päätyyn heti?

• Anonyymi00010

Ei tietenkään. Rehellistä ja oikeasti avointa ja rohkeaa tutustumista. Sisältäen sen vaihtoehdon ettei välttämättä olla sopivia toisillemme. Enkä tarkoita kiirehtimistä myöskään.
        Ap

• Anonyymi00003

Mun on helppo olla luonnehäiriöisten kanssa. Oon varautunut ja muut peilaa sen takaisin ja hermostuvat myös.

• Anonyymi00004

mökki-olosuteissakin on joku hiton niin wireless 3-4g router js H
      P Buseness läptop kassisa..

• Anonyymi00005

Hyvä juttu, rajat on tärkeitä, mutta varo alkamasta liian jyrkäksi.

• Anonyymi00015

Tiedätkös halu löytää jotain oikeaa eikä vain ajankulua. Yksin pitkään olleena pärjää vaikka pitäisi odottaa.
        Ap

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tiedätkös halu löytää jotain oikeaa eikä vain ajankulua. Yksin pitkään olleena pärjää vaikka pitäisi odottaa.
        Ap

Tiedän, itsekin pitkään yksin olleena, tiedän oman arvoni enkä lähde suhteeseen jos se ei tunnu hyvältä ja vastavuoroiselta. Haluan suhteen, jossa kasvetaan yhdessä, muuten olen mielelläni yksin.

• Anonyymi00006

Mulla toisinpäin 😁 Jos vaistoan miehestä hieman piirteitä läheisriippuvuuteen tai sellaiseen, että häntä häiritsee se, että kaipaan myös yksinoloa, vaikka asuttaisiin yhdessä, niin totean: nou, nou. Pahinta tietysti olisi kontrollointihalu, määrääminen, kuka saa olla kaverini tai mustasukkaisuus. Näihin asti ei onneksi enää mun tarvitse mennä, ne karsiutuu jo alkuvaiheessa.🙅🏼‍♀️

• Anonyymi00007

Kannattaa pitää huolta siitä omasta tunnetason läheisyydestä ensin.

• Anonyymi00008

Häiritsee sun tapaiset mielenvikaiset tyypit.

• Anonyymi00009

Parasta kun tietää ettei tarvise enää parisuhdetta ollenkaan. Se jos mikä helpottavaa.

• Anonyymi00011

Heti aloituksen luettuani aloin tuntea tunnetason etäisyyttä aloittajaan. Kuulostaa ärsyttävältä ja minulle sopimattomalta persoonalta.
      Nainen

• Anonyymi00012

Lyhyiden tuttavuuksien asiantuntija. Kertoo jotain aloittajasta.

• Anonyymi00016

Tunnetko aloittajan? Minä en. Mutta aloituksessaan kertoo, mihin ei enää mene. Sen kertoo itsestään. Hyvä niin. Toivottavasti sinäkin tiedät omat rajasi jne.

• Anonyymi00013

Naiselta mieheöle?

• Anonyymi00014

Emojista päätellen (naismainen) mies😅🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      824
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      220
      618
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      43
      558
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      53
      544
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      493
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe