ihmissuhteeseen tai alkavaan tekeleeseen jos aistin yhdenkin kerran henkistä tai tunnetason etäisyyttä. Nyt opin sen läksyn. Vaatimustaso nousi taas yhden pykälän. 👨⚖️
Vain ne jotka uskaltavat kohdata rohkeudella voivat saada edes lyhyen tuttavuuden minun kanssa. Muut on out tästä lähin 🤚
Helpottunut olo huh.
En jää enää koskaan sellaiseen
17
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
No hyvä. Sitten vaan käskemään tunteita!
- Anonyymi00002
Syvään päätyyn heti?
- Anonyymi00010
Ei tietenkään. Rehellistä ja oikeasti avointa ja rohkeaa tutustumista. Sisältäen sen vaihtoehdon ettei välttämättä olla sopivia toisillemme. Enkä tarkoita kiirehtimistä myöskään.
Ap
- Anonyymi00003
Mun on helppo olla luonnehäiriöisten kanssa. Oon varautunut ja muut peilaa sen takaisin ja hermostuvat myös.
- Anonyymi00004
mökki-olosuteissakin on joku hiton niin wireless 3-4g router js H
P Buseness läptop kassisa.. - Anonyymi00005
Hyvä juttu, rajat on tärkeitä, mutta varo alkamasta liian jyrkäksi.
- Anonyymi00015
Tiedätkös halu löytää jotain oikeaa eikä vain ajankulua. Yksin pitkään olleena pärjää vaikka pitäisi odottaa.
Ap - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tiedätkös halu löytää jotain oikeaa eikä vain ajankulua. Yksin pitkään olleena pärjää vaikka pitäisi odottaa.
ApTiedän, itsekin pitkään yksin olleena, tiedän oman arvoni enkä lähde suhteeseen jos se ei tunnu hyvältä ja vastavuoroiselta. Haluan suhteen, jossa kasvetaan yhdessä, muuten olen mielelläni yksin.
- Anonyymi00006
Mulla toisinpäin 😁 Jos vaistoan miehestä hieman piirteitä läheisriippuvuuteen tai sellaiseen, että häntä häiritsee se, että kaipaan myös yksinoloa, vaikka asuttaisiin yhdessä, niin totean: nou, nou. Pahinta tietysti olisi kontrollointihalu, määrääminen, kuka saa olla kaverini tai mustasukkaisuus. Näihin asti ei onneksi enää mun tarvitse mennä, ne karsiutuu jo alkuvaiheessa.🙅🏼♀️
- Anonyymi00007
Kannattaa pitää huolta siitä omasta tunnetason läheisyydestä ensin.
- Anonyymi00008
Häiritsee sun tapaiset mielenvikaiset tyypit.
- Anonyymi00009
Parasta kun tietää ettei tarvise enää parisuhdetta ollenkaan. Se jos mikä helpottavaa.
- Anonyymi00011
Heti aloituksen luettuani aloin tuntea tunnetason etäisyyttä aloittajaan. Kuulostaa ärsyttävältä ja minulle sopimattomalta persoonalta.
Nainen - Anonyymi00012
Lyhyiden tuttavuuksien asiantuntija. Kertoo jotain aloittajasta.
- Anonyymi00016
Tunnetko aloittajan? Minä en. Mutta aloituksessaan kertoo, mihin ei enää mene. Sen kertoo itsestään. Hyvä niin. Toivottavasti sinäkin tiedät omat rajasi jne.
- Anonyymi00013
Naiselta mieheöle?
- Anonyymi00014
Emojista päätellen (naismainen) mies😅🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla220618- 43558
- 53544
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82493Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490