Päätöksesi antaa minulle pakit. Tarkoittaa, että et tule pääsemään muuttaa pois asumisyksikköstä! Yhteiskunnan mielestä on oikein, ettet näe usein sinun lähisukulaista. Sinut on aivopesty uskomaan, ettei kukaan rakastaa sinua niin paljon, että haluaisi hoitaa sinun asioita, jotta olisit saanut lähes itsenäisen elämän!!! Enää en voi saada sinua sieltä pois. Liian myöhäistä. Emme ikinä voi olla yhdessä tai mennä avioon. Heillä on nyt valta sinun elämästäsi.
Päätöksesi antaa minulle pakit
Anonyymi-ap
2
52
Vastaukset
- Anonyymi00001
Viimeisen asti yritin estää sinun muuton asumisyksikköön. Minun rakkauteni ei riittänyt, koska annoit minulle pakit. Vain sukulaiset olisvat voineet estää sinun joutumisen asumisyksikköön! Silloin minulla olisi ollut aikaa avata sinun silmät!
- Anonyymi00002
Miksi joutui asumisyksikköön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528