Nykytiedon valossa

Anonyymi-ap

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?

70

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

en mitään. enkä ole mitään pahaa teille tehnytkään. paitsi nyt hakannut veitsin takaisin kaikki tekonne.

• Anonyymi00002
      UUSI

ei ole mitään mihinkä olisin voinut vaikuttaa.

• Anonyymi00042
        UUSI

Kykenetkö vaikuttamaan edes omaan elämääsi?

• Anonyymi00047
        UUSI

Jälkiviisastelu on helppoa, pörssissä olisin valinnut niitä osakkeita, jotka ovat nousseet eniten esim. puolen vuoden aikana. Tai holdaten viimeisten 1-3- vuoden aikana nousseet eniten. Raha mahdollistaa hyviä asioita/ kokemuksia ja siten tuo myös tukea ja turvaa omaan arkeen monella tavalla.

• Anonyymi00003
      UUSI

Vähemmän paljastanut itsestäni asioita ja olisin pitänyt tunteeni sisälläni.
      Olisin ollut iloisempi viime vuoden irl tilanteissa ja jutellutkin ehkä enemmän.

• Anonyymi00006
        UUSI

Paljastit kaivatullesi vai kenelle?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Noo se mies tietää asian laidan. En sitä tänne viitti sen paljastavammin laittaa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eräälle pelikaverille lörpöttelin asioitani ja tuli epäilys että hän on sitten jakanut niitä eteenpäin.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En ole mitään paljastavia kuvia itsestäni jakanut yhtään mihinkään. Kun ei sellaisia ole minun luvallani otettu.
        Tatuointikuvat iholtani jaoin myös sille miehelle.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En ole mitään paljastavia kuvia itsestäni jakanut yhtään mihinkään. Kun ei sellaisia ole minun luvallani otettu.
        Tatuointikuvat iholtani jaoin myös sille miehelle.

Ihanaa, että naisia esittävä äijä innostuu kuvailemaan täsmällisesti uteliaille ihan täysin hönöjä asioita. Tatuointikuviakin lähetti ”sille miehelle”😏

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ihanaa, että naisia esittävä äijä innostuu kuvailemaan täsmällisesti uteliaille ihan täysin hönöjä asioita. Tatuointikuviakin lähetti ”sille miehelle”😏

Mitä vit sä selität. Minä olen nainen, ei mun tarvitse esittää mitään.
        Niin tein omat tatskakuvani lähetin, mitäs sitten.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Se mies lähetti omat kuvansa niistä hänen tatuoinneistaan myös. Ei mitään sen ihmeempää.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Se mies lähetti omat kuvansa niistä hänen tatuoinneistaan myös. Ei mitään sen ihmeempää.

Kuinka tyhmänä palstaäijä pidät lukijoita onko jonkun marginaalin vedätettävyys noussut hattuun kenties? T naiselta

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eräälle pelikaverille lörpöttelin asioitani ja tuli epäilys että hän on sitten jakanut niitä eteenpäin.

Sehän on hyvä testi, että kuuluuko takanapäin mitään, jos ei, niin kaikki hyvin.
        Vinkki: Kerro vain asioita jotka ei sinulle merkkaa mitään.
        sivust

• Anonyymi00056
        UUSI

No se ois gubbe ollu kyllä viisasta.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Just niinpä. Tarinankertoja gubelle oli kova pala kun se nainen ei kiinnostunukkaan mut auttohan varmaan ees vähän ku pääsit tänne rakkausstooria väsäilemään ihan omasta päästä gubbe?

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kuinka tyhmänä palstaäijä pidät lukijoita onko jonkun marginaalin vedätettävyys noussut hattuun kenties? T naiselta

Sä vaikutat vähän ikävältä ihmiseltä, älä aina tule sörkkimään viesteihin.
        Taidat viettää liikaa aikaa palstalla, siitä varmaan johtuu tämä.
        Minä nainen kirjoitin tuon viestin.
        MS

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mitä vit sä selität. Minä olen nainen, ei mun tarvitse esittää mitään.
        Niin tein omat tatskakuvani lähetin, mitäs sitten.

Pidätkö muita tyhmänä gubbe? On meinaan ristiriitaista viestisi. Jaoit siis MYÖS tatuointikuvat ja ne paljastavat kuvatkin.

On kyl nyt niin erikoisia nää viestit palstasetä. Maalailet täällä omia satujas naisesta gubbe. Eli itse otit naisesta salaa kuvia ja julkaisit ne. Tuohan on se totuus.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sehän on hyvä testi, että kuuluuko takanapäin mitään, jos ei, niin kaikki hyvin.
        Vinkki: Kerro vain asioita jotka ei sinulle merkkaa mitään.
        sivust

Tämä. Niitä saattaa nimittäin alkaa mystisesti ilmestymään muiden someen. Stupid 😉

• Anonyymi00004
      UUSI

toivottavasti saavat pahaa kaikesta mitä tänne tekivät, estivät, särkivät ja hakkasivat. hyi vittu mitä ihmisiä jos heitä voi edes ihmisiksi kutsua.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olisin virittänyt valvontakamerat asuntooni myös, pieni epäilys että joko on käyty luvattomasti tai nuuskittu luvattomasti.

• Anonyymi00007
      UUSI

tekisin, jotain

• Anonyymi00009
        UUSI

Et halua kertoa?

• Anonyymi00012
      UUSI

Tehnyt jo ja koko ajan teen, en vain tekisi vaan teen. Ja mitä - se onkin sit toinen juttu, mitä tänne ei kerrota.

• Anonyymi00019
        UUSI

Onko ne teot oikeita asioita ja riittävästi?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

oikeita=oikeanlaisia

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Loppuun asti. Loppuun.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Loppuun asti. Loppuun.

Juuri sellaisia, mitä ovat ansainneet. Jatkoa tuohon tämä.

• Anonyymi00013
      UUSI

En ois koskaan kirjoittanut tänne. Minule olisi jäänyt edes joku hyvä muisto hänestä. Edes jotain hyvää. Nyt ei ole mitään jäljellä enää.

• Anonyymi00018
        UUSI

En ymmärrä miten kirjoittelusi on muuttanut käsitystäsi hänestä?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No miten tämä kekkeruusiäijö nyt yleensä sitoo palstatodellisuuteen kaiken ihmisten kanssakäymiseen liittyvän hyvin jännittävällä tavalla. Get over it

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kukaahan ei sanonut että se minun kirjoitusten takia olisi muuttunut.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kukaahan ei sanonut että se minun kirjoitusten takia olisi muuttunut.

Mitä sitten tarkoitit?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mitä sitten tarkoitit?

Mitä se sinulle kuuluu. Minä teille kiusaajille jaksa vastailla.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tosi usein täällä jotkut kommentoi, että palsta on vaikuttanut jotenkin negatiivisesti heidän suhteeseen kaivattuunsa. En ymmärrä tuollaisia mielenliikkeitä.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tosi usein täällä jotkut kommentoi, että palsta on vaikuttanut jotenkin negatiivisesti heidän suhteeseen kaivattuunsa. En ymmärrä tuollaisia mielenliikkeitä.

Vai et sinä ymmärrä. No voi voi. Ehkeipä ole sitte sattunut omalle kohdalle et toinen tunnisteellisesti täällä käy vttuilemassa kustannuksellasi.

• Anonyymi00014
      UUSI

niin muttta ei sentään reaalsesa auringon vaslosa vai kuun valossa

• Anonyymi00015
      UUSI

En tekisi mitään toisin, vaikka se tulisi johtamaan samaan ajojahtiin kyseenalaisten tekemisten peittelyyn ihanien raikkaiden noisekampanjoiden ym merkeissä

• Anonyymi00036
        UUSI

Miksei kukaan lentävä arwuuttelija ole tästä kysellyt lisätietoa onko liian monimutkaista ja intellektuellia tekstiä palstaäijän mies jee- potaskaan nähden?

• Anonyymi00065
        UUSI

Sama. Itseasiassa ainut asia mitä tekisin toisin olisi fyysisyyden käyttäminen.

• Anonyymi00017
      UUSI

nojoo kyllä en seksuaaliterapeuttina rupea olemaan kellekään miehelle! että miten kuuluu käyttäytyä jotta nainen ei pakene ja mene PILALLE

• Anonyymi00021
        UUSI

pilalle, mitä tarkoitat?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

pilalle, mitä tarkoitat?

no edellinen suhde tuhosi mut ja siksi pakenin:)

• Anonyymi00025
        UUSI

Yleisesti, toisten parisuhteen muodostamiseen ei pidä ikinä kenenkään ulkopuolisen mennä puuttumaan!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

pilalle, mitä tarkoitat?

Eikö tämä palstaäikän lässytys ala olemaan liian sakeaa ja läpinäkyvää tekstiä jopa sinulle? Vaikka asenne naissukupuolta kohtaan onkin selvästi hyvin lapsellinen ja patologinen. Paranemisia👍

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Yleisesti, toisten parisuhteen muodostamiseen ei pidä ikinä kenenkään ulkopuolisen mennä puuttumaan!

hahahahah mieti tätä palstaa

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Aivan se ja sama mitä täällä tapahtuu, puhun irl puuttumisesta.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Muutama hassu vakkari ja muut käy joskus lukemassa.Siinä se.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Muutama hassu vakkari ja muut käy joskus lukemassa.Siinä se.

Näitä sekopää trolleja 😅 ”täällä käy vaan joskus silloin tällöin joku lukemassa.”

• Anonyymi00034
      UUSI

Kieltäytyisin ystävyydestä, koska nyt tiedän, että se on hänelle vain tapa haalia seksikumppaneita.

• Anonyymi00039
      UUSI

En olisi koskaan yrittänyt rakentaa ystävällistä vuorovaikutusta jollain flirttailevalla kommentilla. Se vain lipsahti ja viesti oli varmasti selkeä, vaikken sitä niin tarkoittanut.

• Anonyymi00040
      UUSI

Joo. En olisi koskaan vahingossa näyttänyt tunteitani hänelle. Olisin ollut vaan "kiva kaveri". Hän olisi selvinnyt vähemmällä hässäkällä omassa suhteessaan ja meillä olisi luontevat välit edelleen. Mun työ olisi edennyt ihan eri tahtiin ja olisin paljon tasapainoisempi.
      Nainen

• Anonyymi00041
        UUSI

Ja mikä tärkeintä, kun en olisi ilmaissut tunteitani, en olisi myöskään päätynyt tälle palstalle kirjoittelemaan. Ei olisi tullut siihen tarvetta. Tämä palsta on saanut kuupan ihan sekaisin ja addiktoitumaan. Seuraavaksi irrottaudun täältä.

• Anonyymi00043
      UUSI

Olisin maaliskuussa 2025 tehnyt jotain samoja juttuja kuin ennen enkä ihmetelly maailman menoa. Viime aikoina ajatellut kuinka suuri virhe tuo toimettomuus oli kun hän oli järjestänyt tilaisuuden. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus. Haluan hyvittää hänelle kaiken tuosta kohtaamisesta tähän päivään asti kun en ole ollut tarpeeksi rohkea.
      T

• Anonyymi00044
        UUSI

Jaa, eli että ei tullut halin halia tästä kohtaamisesta naisen kanssa luultavasti sanaakaan vaihtamatta. Vai että hyvittää gubbe ha ha

• Anonyymi00045
      UUSI

Tietysti tekisin. Sekä muun elämän suhteen, että hänen, jota kaipailen.

Ja mitäkö ... no tunnen hänet nykyään niin paljon paremmin, että osaisin välttää monia väärinkäsityksiä ihan alkuajoilta. Siellä asioita meni jo raiteiltaan ja niitä on ollut aikalailla mahdoton täysin korjata. Vaikka asiat on puhuttu läpi moneen kertaan, niin silti ne muutamat väärinymmärrykset ja niiden luomat tunteet ovat yhä vaan olemassa.

• Anonyymi00050
        UUSI

Kuinka huonoja kommunikoijia pitää olla, että moneen kertaan läpikeskustellut jutut jättää edelleen ilmaan väärinymmärryksiä? 😅

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kuinka huonoja kommunikoijia pitää olla, että moneen kertaan läpikeskustellut jutut jättää edelleen ilmaan väärinymmärryksiä? 😅

En sanonut mihinkään jääneen ainoatakaan väärinymmärrystä. Tunne on eri asia.

• Anonyymi00046
      UUSI

Paljonkin. En yksityiskohtia tähän laita, mutta sanotaanko, että olisin kuunnellut sydäntä alusta asti. Myös tänne olisin jättänyt tulematta.

• Anonyymi00051
      UUSI

Jos olisin tiennyt varmuudella, että hän sanoo ”ei”, olisin jättänyt kysymättä.

• Anonyymi00054
      UUSI

En miksi en olisi se ihminen joka olen

• Anonyymi00055
      UUSI

Ehkä joitakin asioita tekisin toisella tavalla mikäli pääsisin takaisin vuoteen 2023. . .

Joskus aiemmin ajattelin että olisin jättänyt tulematta tänne palstalle jos saisin uudelleen sen hetken elää, mutten enää ole samaa mieltä.

Ainoat muutokset sen suhteen olis etten olisi niin sinisilmäinen, hyväuskoinen, luottavainen, sekä En antais periksi niin helposti kuin annoin joidenkin asioiden tai ihmisten suhteen.

Mitään pahaa taikka väärin ketään kohtaan mä
      en ole tehnyt, joten siinä mielessä mulla ei ole mitään katumista.

• Anonyymi00061
      UUSI

Enpä tiedä, niin monessa asiassa ylitin jo itseni. Muutaman tilanteen muuttaisin heittäytymällä enemmän, että en pelkäisi niin paljon sydämeni särkymistä tai muiden mielipiteitä.

• Anonyymi00064
      UUSI

En mitään.

• Anonyymi00066
      UUSI

Mikä on se nykytieto, siitä riippuen

• Anonyymi00067
      UUSI

Olisin kertonut tunteeni kunnolla jo aikoja sitten, kasvokkain. Se ei satuta minua jos ne eivät ole molemminpuolisia, vaan tämä kokonaistilanne ja jostain syystä en silti pysty unohtamaan häntä.

• Anonyymi00071
        UUSI

Niin, sitä luulee kai suojelevansa itseään joltain, päätyen lopulta satuttamaan itse itseään. Tämähän on ihan naurettavaa, mutta ei kyllä kauheasti naurata. sivusta

• Anonyymi00068
      UUSI

En tekisi. En usko että silloin toisin tekemällä olisi mikään toisin.

• Anonyymi00069
      UUSI

Teit mies ihan oikein👍

• Anonyymi00070
        UUSI

Niin yleensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1719
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1081
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1046
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      769
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      50
      695
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe