Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
Nykytiedon valossa
70
446
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
en mitään. enkä ole mitään pahaa teille tehnytkään. paitsi nyt hakannut veitsin takaisin kaikki tekonne.
- Anonyymi00002UUSI
ei ole mitään mihinkä olisin voinut vaikuttaa.
- Anonyymi00042UUSI
Kykenetkö vaikuttamaan edes omaan elämääsi?
- Anonyymi00047UUSI
Jälkiviisastelu on helppoa, pörssissä olisin valinnut niitä osakkeita, jotka ovat nousseet eniten esim. puolen vuoden aikana. Tai holdaten viimeisten 1-3- vuoden aikana nousseet eniten. Raha mahdollistaa hyviä asioita/ kokemuksia ja siten tuo myös tukea ja turvaa omaan arkeen monella tavalla.
- Anonyymi00003UUSI
Vähemmän paljastanut itsestäni asioita ja olisin pitänyt tunteeni sisälläni.
Olisin ollut iloisempi viime vuoden irl tilanteissa ja jutellutkin ehkä enemmän.- Anonyymi00006UUSI
Paljastit kaivatullesi vai kenelle?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noo se mies tietää asian laidan. En sitä tänne viitti sen paljastavammin laittaa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eräälle pelikaverille lörpöttelin asioitani ja tuli epäilys että hän on sitten jakanut niitä eteenpäin.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole mitään paljastavia kuvia itsestäni jakanut yhtään mihinkään. Kun ei sellaisia ole minun luvallani otettu.
Tatuointikuvat iholtani jaoin myös sille miehelle. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En ole mitään paljastavia kuvia itsestäni jakanut yhtään mihinkään. Kun ei sellaisia ole minun luvallani otettu.
Tatuointikuvat iholtani jaoin myös sille miehelle.Ihanaa, että naisia esittävä äijä innostuu kuvailemaan täsmällisesti uteliaille ihan täysin hönöjä asioita. Tatuointikuviakin lähetti ”sille miehelle”😏
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihanaa, että naisia esittävä äijä innostuu kuvailemaan täsmällisesti uteliaille ihan täysin hönöjä asioita. Tatuointikuviakin lähetti ”sille miehelle”😏
Mitä vit sä selität. Minä olen nainen, ei mun tarvitse esittää mitään.
Niin tein omat tatskakuvani lähetin, mitäs sitten. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihanaa, että naisia esittävä äijä innostuu kuvailemaan täsmällisesti uteliaille ihan täysin hönöjä asioita. Tatuointikuviakin lähetti ”sille miehelle”😏
Se mies lähetti omat kuvansa niistä hänen tatuoinneistaan myös. Ei mitään sen ihmeempää.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se mies lähetti omat kuvansa niistä hänen tatuoinneistaan myös. Ei mitään sen ihmeempää.
Kuinka tyhmänä palstaäijä pidät lukijoita onko jonkun marginaalin vedätettävyys noussut hattuun kenties? T naiselta
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eräälle pelikaverille lörpöttelin asioitani ja tuli epäilys että hän on sitten jakanut niitä eteenpäin.
Sehän on hyvä testi, että kuuluuko takanapäin mitään, jos ei, niin kaikki hyvin.
Vinkki: Kerro vain asioita jotka ei sinulle merkkaa mitään.
sivust - Anonyymi00056UUSI
No se ois gubbe ollu kyllä viisasta.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Just niinpä. Tarinankertoja gubelle oli kova pala kun se nainen ei kiinnostunukkaan mut auttohan varmaan ees vähän ku pääsit tänne rakkausstooria väsäilemään ihan omasta päästä gubbe?
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kuinka tyhmänä palstaäijä pidät lukijoita onko jonkun marginaalin vedätettävyys noussut hattuun kenties? T naiselta
Sä vaikutat vähän ikävältä ihmiseltä, älä aina tule sörkkimään viesteihin.
Taidat viettää liikaa aikaa palstalla, siitä varmaan johtuu tämä.
Minä nainen kirjoitin tuon viestin.
MS - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mitä vit sä selität. Minä olen nainen, ei mun tarvitse esittää mitään.
Niin tein omat tatskakuvani lähetin, mitäs sitten.Pidätkö muita tyhmänä gubbe? On meinaan ristiriitaista viestisi. Jaoit siis MYÖS tatuointikuvat ja ne paljastavat kuvatkin.
On kyl nyt niin erikoisia nää viestit palstasetä. Maalailet täällä omia satujas naisesta gubbe. Eli itse otit naisesta salaa kuvia ja julkaisit ne. Tuohan on se totuus. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sehän on hyvä testi, että kuuluuko takanapäin mitään, jos ei, niin kaikki hyvin.
Vinkki: Kerro vain asioita jotka ei sinulle merkkaa mitään.
sivustTämä. Niitä saattaa nimittäin alkaa mystisesti ilmestymään muiden someen. Stupid 😉
- Anonyymi00004UUSI
toivottavasti saavat pahaa kaikesta mitä tänne tekivät, estivät, särkivät ja hakkasivat. hyi vittu mitä ihmisiä jos heitä voi edes ihmisiksi kutsua.
- Anonyymi00005UUSI
Olisin virittänyt valvontakamerat asuntooni myös, pieni epäilys että joko on käyty luvattomasti tai nuuskittu luvattomasti.
- Anonyymi00007UUSI
tekisin, jotain
- Anonyymi00009UUSI
Et halua kertoa?
- Anonyymi00012UUSI
Tehnyt jo ja koko ajan teen, en vain tekisi vaan teen. Ja mitä - se onkin sit toinen juttu, mitä tänne ei kerrota.
- Anonyymi00019UUSI
Onko ne teot oikeita asioita ja riittävästi?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
oikeita=oikeanlaisia
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Loppuun asti. Loppuun.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Loppuun asti. Loppuun.
Juuri sellaisia, mitä ovat ansainneet. Jatkoa tuohon tämä.
- Anonyymi00013UUSI
En ois koskaan kirjoittanut tänne. Minule olisi jäänyt edes joku hyvä muisto hänestä. Edes jotain hyvää. Nyt ei ole mitään jäljellä enää.
- Anonyymi00018UUSI
En ymmärrä miten kirjoittelusi on muuttanut käsitystäsi hänestä?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
No miten tämä kekkeruusiäijö nyt yleensä sitoo palstatodellisuuteen kaiken ihmisten kanssakäymiseen liittyvän hyvin jännittävällä tavalla. Get over it
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kukaahan ei sanonut että se minun kirjoitusten takia olisi muuttunut.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kukaahan ei sanonut että se minun kirjoitusten takia olisi muuttunut.
Mitä sitten tarkoitit?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mitä sitten tarkoitit?
Mitä se sinulle kuuluu. Minä teille kiusaajille jaksa vastailla.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tosi usein täällä jotkut kommentoi, että palsta on vaikuttanut jotenkin negatiivisesti heidän suhteeseen kaivattuunsa. En ymmärrä tuollaisia mielenliikkeitä.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tosi usein täällä jotkut kommentoi, että palsta on vaikuttanut jotenkin negatiivisesti heidän suhteeseen kaivattuunsa. En ymmärrä tuollaisia mielenliikkeitä.
Vai et sinä ymmärrä. No voi voi. Ehkeipä ole sitte sattunut omalle kohdalle et toinen tunnisteellisesti täällä käy vttuilemassa kustannuksellasi.
- Anonyymi00014UUSI
niin muttta ei sentään reaalsesa auringon vaslosa vai kuun valossa
- Anonyymi00015UUSI
En tekisi mitään toisin, vaikka se tulisi johtamaan samaan ajojahtiin kyseenalaisten tekemisten peittelyyn ihanien raikkaiden noisekampanjoiden ym merkeissä
- Anonyymi00036UUSI
Miksei kukaan lentävä arwuuttelija ole tästä kysellyt lisätietoa onko liian monimutkaista ja intellektuellia tekstiä palstaäijän mies jee- potaskaan nähden?
- Anonyymi00065UUSI
Sama. Itseasiassa ainut asia mitä tekisin toisin olisi fyysisyyden käyttäminen.
- Anonyymi00017UUSI
nojoo kyllä en seksuaaliterapeuttina rupea olemaan kellekään miehelle! että miten kuuluu käyttäytyä jotta nainen ei pakene ja mene PILALLE
- Anonyymi00021UUSI
pilalle, mitä tarkoitat?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
pilalle, mitä tarkoitat?
no edellinen suhde tuhosi mut ja siksi pakenin:)
- Anonyymi00025UUSI
Yleisesti, toisten parisuhteen muodostamiseen ei pidä ikinä kenenkään ulkopuolisen mennä puuttumaan!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
pilalle, mitä tarkoitat?
Eikö tämä palstaäikän lässytys ala olemaan liian sakeaa ja läpinäkyvää tekstiä jopa sinulle? Vaikka asenne naissukupuolta kohtaan onkin selvästi hyvin lapsellinen ja patologinen. Paranemisia👍
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yleisesti, toisten parisuhteen muodostamiseen ei pidä ikinä kenenkään ulkopuolisen mennä puuttumaan!
hahahahah mieti tätä palstaa
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Aivan se ja sama mitä täällä tapahtuu, puhun irl puuttumisesta.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Muutama hassu vakkari ja muut käy joskus lukemassa.Siinä se.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Muutama hassu vakkari ja muut käy joskus lukemassa.Siinä se.
Näitä sekopää trolleja 😅 ”täällä käy vaan joskus silloin tällöin joku lukemassa.”
- Anonyymi00034UUSI
Kieltäytyisin ystävyydestä, koska nyt tiedän, että se on hänelle vain tapa haalia seksikumppaneita.
- Anonyymi00039UUSI
En olisi koskaan yrittänyt rakentaa ystävällistä vuorovaikutusta jollain flirttailevalla kommentilla. Se vain lipsahti ja viesti oli varmasti selkeä, vaikken sitä niin tarkoittanut.
- Anonyymi00040UUSI
Joo. En olisi koskaan vahingossa näyttänyt tunteitani hänelle. Olisin ollut vaan "kiva kaveri". Hän olisi selvinnyt vähemmällä hässäkällä omassa suhteessaan ja meillä olisi luontevat välit edelleen. Mun työ olisi edennyt ihan eri tahtiin ja olisin paljon tasapainoisempi.
Nainen- Anonyymi00041UUSI
Ja mikä tärkeintä, kun en olisi ilmaissut tunteitani, en olisi myöskään päätynyt tälle palstalle kirjoittelemaan. Ei olisi tullut siihen tarvetta. Tämä palsta on saanut kuupan ihan sekaisin ja addiktoitumaan. Seuraavaksi irrottaudun täältä.
- Anonyymi00043UUSI
Olisin maaliskuussa 2025 tehnyt jotain samoja juttuja kuin ennen enkä ihmetelly maailman menoa. Viime aikoina ajatellut kuinka suuri virhe tuo toimettomuus oli kun hän oli järjestänyt tilaisuuden. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus. Haluan hyvittää hänelle kaiken tuosta kohtaamisesta tähän päivään asti kun en ole ollut tarpeeksi rohkea.
T- Anonyymi00044UUSI
Jaa, eli että ei tullut halin halia tästä kohtaamisesta naisen kanssa luultavasti sanaakaan vaihtamatta. Vai että hyvittää gubbe ha ha
- Anonyymi00045UUSI
Tietysti tekisin. Sekä muun elämän suhteen, että hänen, jota kaipailen.
Ja mitäkö ... no tunnen hänet nykyään niin paljon paremmin, että osaisin välttää monia väärinkäsityksiä ihan alkuajoilta. Siellä asioita meni jo raiteiltaan ja niitä on ollut aikalailla mahdoton täysin korjata. Vaikka asiat on puhuttu läpi moneen kertaan, niin silti ne muutamat väärinymmärrykset ja niiden luomat tunteet ovat yhä vaan olemassa.- Anonyymi00050UUSI
Kuinka huonoja kommunikoijia pitää olla, että moneen kertaan läpikeskustellut jutut jättää edelleen ilmaan väärinymmärryksiä? 😅
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kuinka huonoja kommunikoijia pitää olla, että moneen kertaan läpikeskustellut jutut jättää edelleen ilmaan väärinymmärryksiä? 😅
En sanonut mihinkään jääneen ainoatakaan väärinymmärrystä. Tunne on eri asia.
- Anonyymi00046UUSI
Paljonkin. En yksityiskohtia tähän laita, mutta sanotaanko, että olisin kuunnellut sydäntä alusta asti. Myös tänne olisin jättänyt tulematta.
- Anonyymi00051UUSI
Jos olisin tiennyt varmuudella, että hän sanoo ”ei”, olisin jättänyt kysymättä.
- Anonyymi00054UUSI
En miksi en olisi se ihminen joka olen
- Anonyymi00055UUSI
Ehkä joitakin asioita tekisin toisella tavalla mikäli pääsisin takaisin vuoteen 2023. . .
Joskus aiemmin ajattelin että olisin jättänyt tulematta tänne palstalle jos saisin uudelleen sen hetken elää, mutten enää ole samaa mieltä.
Ainoat muutokset sen suhteen olis etten olisi niin sinisilmäinen, hyväuskoinen, luottavainen, sekä En antais periksi niin helposti kuin annoin joidenkin asioiden tai ihmisten suhteen.
Mitään pahaa taikka väärin ketään kohtaan mä
en ole tehnyt, joten siinä mielessä mulla ei ole mitään katumista. - Anonyymi00061UUSI
Enpä tiedä, niin monessa asiassa ylitin jo itseni. Muutaman tilanteen muuttaisin heittäytymällä enemmän, että en pelkäisi niin paljon sydämeni särkymistä tai muiden mielipiteitä.
- Anonyymi00064UUSI
En mitään.
- Anonyymi00066UUSI
Mikä on se nykytieto, siitä riippuen
- Anonyymi00067UUSI
Olisin kertonut tunteeni kunnolla jo aikoja sitten, kasvokkain. Se ei satuta minua jos ne eivät ole molemminpuolisia, vaan tämä kokonaistilanne ja jostain syystä en silti pysty unohtamaan häntä.
- Anonyymi00071UUSI
Niin, sitä luulee kai suojelevansa itseään joltain, päätyen lopulta satuttamaan itse itseään. Tämähän on ihan naurettavaa, mutta ei kyllä kauheasti naurata. sivusta
- Anonyymi00068UUSI
En tekisi. En usko että silloin toisin tekemällä olisi mikään toisin.
- Anonyymi00069UUSI
Teit mies ihan oikein👍
- Anonyymi00070UUSI
Niin yleensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171081Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671