Melko varmaan menestyy kun saadaan sellainen
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kaupunkipuutarha olis kova juttu!!!
- Anonyymi00002
Silloin väki liikkuu kun saadaan heidät kansainvälisen luokan puutarhoihin.
- Anonyymi00003
Jotkut ovat puhuneet riippuvaista puutarhoista voimalalle. Kuulostaako tutulta? J
- Anonyymi00004
Kaupunki ei koskaan satsannut Emäntäkoulun puutarhaan.
Nytkö sitä kaivataan, kun se on tuhottu?
Nyt nämä miljoona tulipunaista kukkakippoa keskusta nkeskustassa ovat räikeä yliyönti ja vain korostavat keskustan keskustan autiutta ja rumuutta. Aivan kornia. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaupunki ei koskaan satsannut Emäntäkoulun puutarhaan.
Nytkö sitä kaivataan, kun se on tuhottu?
Nyt nämä miljoona tulipunaista kukkakippoa keskusta nkeskustassa ovat räikeä yliyönti ja vain korostavat keskustan keskustan autiutta ja rumuutta. Aivan kornia.Mitä märiset?
Saihan Kytökylä miltei kansainvälisen tason lentokentän päällystyksen ja Jäähalli myös.
Ruustinnanhovilla ja Paakkilalla on se yhteistä että vanhojen rakennusten annetaan märäntyä.
Pihamailla luotetaan siihen että joku yhdistys pelastaa ne kuin Paakkilan puutarhan,, - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä märiset?
Saihan Kytökylä miltei kansainvälisen tason lentokentän päällystyksen ja Jäähalli myös.
Ruustinnanhovilla ja Paakkilalla on se yhteistä että vanhojen rakennusten annetaan märäntyä.
Pihamailla luotetaan siihen että joku yhdistys pelastaa ne kuin Paakkilan puutarhan,,Huom! Ei ole mitään yhdistystä pelastamassa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huom! Ei ole mitään yhdistystä pelastamassa.
Paakkilan puutarhan pelastanut yhdistys purettiin.
Kukaan ei estä juuri sinua olemasta aktiivi ja perustamasta Ruustinnanhovin puutarhan pelastusyhdistystä.
Samoin pystynet olemaan muita parempi ja Ruustinnanhovin säilyttämiseksi voinet perustaa yhdistyksen jonka kautta kanavoida ne varat millä sen ostaminen ja ylläpito järjestyy hamaan tulevaisuuteen,, - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paakkilan puutarhan pelastanut yhdistys purettiin.
Kukaan ei estä juuri sinua olemasta aktiivi ja perustamasta Ruustinnanhovin puutarhan pelastusyhdistystä.
Samoin pystynet olemaan muita parempi ja Ruustinnanhovin säilyttämiseksi voinet perustaa yhdistyksen jonka kautta kanavoida ne varat millä sen ostaminen ja ylläpito järjestyy hamaan tulevaisuuteen,,Kyllä se olis kaupunginjohtajan ja kirkkoherran asia.
- Anonyymi00013
Kuulostaa kyllä. Todellakin oli suunnitelmissa viherlandia Jyväskylän malliin ei vain noussu "pystöön" . Milläpä sitä olisi lämpimänä pidetty kun voimala suljettiin eli loppu hyvin kaikki hyvin.
- Anonyymi00009
Jonkin lainen gardena tarvinnee olla kaupungissa.
- Anonyymi00010
Voisko tapahtumatorille laittaa semmosen kesäkeitaan🤔Kukkia,tuoleja ym rekvisiittaa
- Anonyymi00011
Villi ajamaton tuhero on paras,tulee väkiä taas mieluskylälle kun ei kestä montaa työntyä vaikka kuinka aattelis ojankaivuuta ja ikäviä töitä😊
- Anonyymi00014
Vielä jos on aitoblondi tuhero ai että
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510