Mitkä puolueet Suomessa vastustavat sitä, että tukirahat rajattaisiin vain Suomen kansalaisille?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Vassut tietenkin.
- Anonyymi00011
Vihreät, vasemmisto, SDP, RKP haluavat olla koko maailman sosiaalitoimisto omista välittämättä.
- Anonyymi00002
Kaikki tuet pois loisijoilta
- Anonyymi00003
Kaikki muut paitsi Perussuomalaiset. Tästä syystä ei tule koskaan toteutumaan.
- Anonyymi00006
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi00004
Persujen olisi pitänyt viedä tämä asia käsittelyyn vielä tämän hallituksen aikana! Vaatisi tietysti enemmistön hyväksynnän, joten epäilen vahvasti, että olisi muuta,kuin persujen populismia.
- Anonyymi00005
Ei tarvitse,kuin mennä Lidliin niin näkee heti monia mamuja, joista ei tule ikinä tulemaan hyödyllistä kansalaista Suomelle. Pelkkiä kuluja.
- Anonyymi00007
Sinusta puhumattakaan yhteiskunnan elätti
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinusta puhumattakaan yhteiskunnan elätti
Siinä nopkipää kilahti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siinä nopkipää kilahti.
Siinäpä piimänaama älähti
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siinäpä piimänaama älähti
Ero on siinä että minä omistan tämän maan! Sinä olet vain jätteitäni syömään luikerrellut rotta saastaisesta Irakista!
- Anonyymi00012
Basaarissa basaarin meininki.
- Anonyymi00013
mutta niin olisi aika paljon kesähommeleita puutarhojen siistimistä, saksi-Eetu hommia kaikillekin...
mutta minkäs sille voi kun raha löhöää sovallaan ja laisoistuu sekunnista seuraavaan.
ELLEo, Elle ole sittern joku ötökkäpelko, Araknofobias todettuna 43 kirurgin toimesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459